نیکون در برابر لومیکس
شرکت تولیدی دوربین های عکاسی دیجیتالی "نیکون" (Nikon) در تبلیغ محصول جدید خود با امکان تشخیص چهره به صورت خودکار، از این تبلیغ استفاده کرده است:
" نیکون - تمرکز بر چهره" مهم نیست چهره ی ارواح باشد یا انسان، اسکلت، یا آدم های فضول... نیکون همه را تشخیص می دهد.
لومیکس(Lumix)، رقیب نیکون، تبلیغ زیر را با این موضوع منتشر کرده است: لومیکس صورت هایی را که هنوز به دنیا نیامده اند را هم تشخیص می دهد!
. کوکا کولا در برابر پپسی:
این دو غول تولید کننده ی نوشیدنی های بدون الکل، همیشه در حال رقابت و جنگ تبلیغاتی بر علیه یکدیگر بوده اند. گاهی این تقابل به مسخره کردن شرکت و محصولات دیگری هم کشیده شده است.
پپسی:
کوکاکولا طبقه دوم این ساختمان را برای دفتر بازاریابی و فروش محصولات خود خریده است و در مقابل آن تابلویی با عبارت: " کوکاکولا، در طبقه دوم" را برای راهنمایی مراجعه کنندگان نصب کرده است. چند روز بعد، پپسی، تابلویی را در کنار تابلوی کوکاکولا نصب می کند با این عنوان: " پپسی، همه جا " !
حتی طوفان و برف هم نمی تواند مانع از خریدن پپسی توسط مردم شود!
به نظر می آید که نی هم دلش نمی خواهد وارد قوطی کوکاکولا شود!
کوکاکولا:
راننده پپسی در حال نوشیدن کوکاکولا است!
. بی ام و در برابر آئوودی در برابر سوبارو:
این یکی یک جنگ تبلیغاتی کلاسیک و خیلی جالب است. بی ام و جنگ را شروع می کند:
در پوستر زیر نوشته است: تبریک به آئوودی بخاطر بردن عنوان اتومبیل سال 2006 آفریقای جنوبی، از طرف برنده عنوان اتوموبیل سال 2006 جهان!
آئوودی پاسخ می دهد:
تبریک به بی ام و بخاطر بردن عنوان اتوموبیل سال 2006 جهان از طرف برنده 6 دور متوالی مسابقات اتوموبیلرانی 24 ساعته "لو مان" از سال 2000 تا 2006
سوبارو هم برای اینکه چیزی گفته باشد:
آفرین به آئوودی و بی او و برای برنده شدن در مسابقات زیبایی، از طرف برنده بین المللی موتور سال 2006!
بیک : روی هر سطحی می نویسد
این هم تبلیغ ماژیک
دفعه بعد، 5/3 ثانیه زودتر این صفحه را باز کنید تا بتوانید اتومبیل بی ام و
مدل کوپه را قبل از اینکه دور شود ببینید!
این دو تابلو به صورت شفاف ساخته شدن
و منظره پشت سرشون رو به این شکل نمایش می دهند.
در نتیجه در هر آب و هوایی (بارانی / آفتابی و ...) درست کار می کنن.
تبلیغ سرعت بالای اتومبیل