ايسنا- ياهو به منظور حفظ برتري در بازار تبليغات نمايشي، يك شركت سازنده تبليغات اينترنتي هدفمند و شخصي شده براي كاربران اينترنت خريداري كرد.
مفاد مالي اين قرارداد فاش نشده است اما اين خريد به ياهو كمك مي‌كند فاصله خود با گوگل كه فن‌آوري مشابه را سال گذشته با خريد شركت تراسنت به دست آورد، كم كند.
شركت Dapper كه در سال 2006 بنيان‌گذاري شد، يك پلت‌فرم فن‌آوري را براي ايجاد تبليغات نمايشي و بهينه‌سازي آن‌ها اداره مي‌كند.
طبق اعلام ياهو، اين شركت در حال حاضر با Dapper، تراسنت و شركت‌هاي ديگر همكاري مي‌كند اما مالكيت شركت Dapper به ياهو امكان خواهد داد، راهكارهاي نوآورانه‌اي را براي شمار بيش‌تري از تبليغ‌كنندگان فراهم كند و تبليغات پويا و شخصي شده را براي مصرف‌كنندگان در سايت‌هاي اين شركت نمايش دهد.
بنا بر اعلام اين شركت اينترنتي، انتظار مي‌رود خريد Dapper در سه ماهه چهارم سال 2010 نهايي شود.