در این درس می خواهیم یک مربع که دارای بافت می باشد، رسم کنیم. برای اینکار از کتابخانه کمکی D3DX8 و همچنین شی Direct3DTexture8 استفاده می نمائیم.
کد:
کد:
 Dim D3DX As D3DX8
Dim Texture As Direct3DTexture8
حال بایستی در تابع Initialize بافت مربوطه را از روی یک فایل تصویری Load کنیم:
کد:
کد:
 Private Function Initialize() As Boolean
  . 
  .
  .
  Set Texture = D3DX8.CreateTextureFromFile(D3DDevice, App.Path & yourfilename)
End Function
تابع Render نیز بصورت زیر خواهد بود:
کد:
کد:
 Private Sub Render()
  D3DDevice.Clear 0, ByVal 0, D3DCLEAR_TARGET, 0, 1#, 0
  D3DDevice.BeginScence
  D3DDevice.SetTexture 0, Texture
  D3DDevice.DrawPrimitiveUP D3DPT_TRIANGLESTRIP, 2, TripStrip(0), Len(TriStrip(0))
  .
  .
  .
End Function