PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تعامل بامسافر یک ضرورت برای جذب گردشگر است



sunyboy
04-12-2015, 04:10 PM
به گزارش خبرنگار مهر، حسن صادقلو ظهر یکشنبه در جلسه تجلیل از خادمان نوروزی ستاد تسهیلات سفر، افزود: همواره بر مساله گردشگری از زوایه توسعه و اشتغال تاکید شده است.
وی با بیان این نکته که شهرداری و فرمانداری ها باید با وسواس هرچه تمام تر به مساله جذب گردشگر توجه کنند، افزود: ورودی و خروجی شهرها بسیار حائز اهمیت است که اکنون از شرایط مناسبی برخوردار نیست.
این مسئول ارشد استانی ادامه داد: مشاغل به ظاهر غیر بهداشتی و نازیبا اکثرا در ورودی شهرها قرار گرفته اند و این مساله باعث نازیبایی ورودی شهرهای استانمان شده است؛ باید به فکر زیبا سازی ورودی و خروجی شهرهای گلستان با هدف جذب گردشگر باشیم.
وی خواستار توجه تدوین سیاست گردشگر پسند شد و اظهار کرد: زیبایی اولین مساله در گردشگر پسندی است، باید استان را به خصوص شهرهای ساحلی آن را گردشگر پسند کرد.
صادقلو اظهار کرد: برای جذب گردشگر و تبدیل استان از معبر به مقصد مطمئنا ستاد تسهیلات و برنامه فشرده پایان سال به تنهایی پاسخگو نخواهد بود. باید این موضوع از قالب ستادی بیرون آمده و به صورت مستمر به آن پرداخته شود.
وی ضمن اشاره به آمارهای موجود مبنی بر اینکه برخی استان های کشور گوی سبقت را در جذب گردشگر از سایر استان ها، ربوده اند، افزود: این مورد نشان می دهد که فقط کار ستادی نتوانسته چنین تحولی را در یک استان ایجاد کند بلکه فعالیت مستمر دستگاه های مرتبط این نتیجه را به همراه داشته است.
استاندار گلستان اضافه کرد: به جز فصل زمانی خاص که شرایط اجرایی خاصی را می طلبد باید گفت بحث جذب گردشگر در سایر مواقع در استان ستادی نیست و باید به عنوان برنامه ای دائمی آن را در دستور کار قرار داده و دنبال کرد.
وی با بیان این نکته که ماهیت ستادی تاکنون باعث شده که به بحث گردشگری مقطعی نگاه شود، افزود: باید با تشکیل کارگروه، کمیته و یا هرچیزی مشابه این، سیاست های جذب گردشگر را در استان به صورت دائمی در طول سال دنبال کرد.
صادقلو با اعلام این مطلب که باید پذریفت که ضعف هایی به بخش هایی از کار وارد است، تصریح کرد: باید نقاط ضعف شناسایی شده و آسیب شناسی شود تا در مدت زمانی کوتاهی شاهد ورود گردشگر به استان و اسکان طولانی مدت آنها باشیم.
وی با تاکید بر این نکته که همیشه قرار به تعریف و تمجید از دستگاه های اجرایی نیست، اظهار کرد: اگر به هریک از سازمان ها ایرادی وارد باشد باید گزارش شود تا نقطه ضعف موجود اصلاح شود.
استاندار گلستان ضمن اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، گفت: در رابطه با دولت و ملت هیچ جوهره ای بالاتر از خدمت وجود ندارد از این جهت بحث خدمت باید موضوع شناسی و ظرفیت شناسی شود.
وی با بیان این نکته که هرچه خدمت باشد باز هم به این مردم انقلابی ما بدهکار هستیم، افزود: از سه کس هرچقد قدردانی شود باز هم زبان قاصراست؛ اول خداوند دوم مردم و سوم پدر و مادر.
حسن صادقو اذعان کرد: در راستای خدمت به مردم باید اقرار کنین که هرچه انجام دهیم باز هم از پس تشکر آنها بر نمی آییم. باید بدانین که خدمت به مردم انتها ندارد؛ مردم خوش فهم هستند مخصوصا نسبت به خدمتی که به آنها ارائه می شود.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif