PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : احداث ساختمان دانشگاه پیام نور واحد بندر گز تسریع شود



sunyboy
04-08-2015, 06:30 PM
به گزارش خبرنگار مهر، قربان شهریاری ظهر چهارشنبه در گفتگو با رسانه های استان با اشاره به دیدار با فرماندار بندرگز، شعار حکیمانه سال مقام معظم رهبری را نقشه راه مسئولین و ملت برشمرد و خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور همه ساله با توجه و عنایت به بیانات رهبری و تعامل هرچه با مسئولین استانی در راستای اجرای اهداف عالیه دانشگاه گام بر می دارد.
وی درباره تسریع ساخت ساختمان جدید دانشگاه پیام نور واحد بندرگز، خواستار تلاش و مساعدت مسئولین شهرستانی و بویژه فرماندار این منطقه برای ارائه خدمات آموزشی در خور شأن دانشجویان این شهرستان شد و گفت: دانشگاه پیام نور واحد بندر گز با بیش از ۶۰۰ دانشجو دارای ۶ رشته حسابداری، حقوق، الهیات، علوم اجتماعی، مدیریت دولتی و مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی است.
وی افزود: نامگذاری رهبر فرزانه انقلاب با توجه به تلاش و کوشش دولتمردان در آغاز سال، عامل تقویت همکاری های دو جانبه دولت و ملت و تسریع حرکت دولت و ترمزی برای سنگ اندازی های داخلی و خارجی شد.
شهریاری بیان کرد: دانشگاه پیام نور برنامه ریزی کرده با توجه به دستورالعمل اجرایی خود همچون گذشته اهداف عالیه برنامه های فرهنگی را با جدیّت هر چه تمام تر عملیاتی کند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif