PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بازیکنان برای موفقیت پرسپولیس باید جانشان را بگذارند



sunyboy
04-05-2015, 08:30 PM
به گزارش خبرنگار مهر، محسن بنگر در جریان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس و هنگام خروج از مجموعه درفشی فر در جمع خبرنگاران در خصوص بازی گفت:  من هم مانند هواداران و خبرنگاران  مخالف بسته شدن درهای تمرین هستم. شاید اتفاقات دیروز و حساسیت بازی برابر النصر موجب بسته شدن در تمرین امروز شده است.
وی در خصوص دیدار روز چهارشنبه مقابل النصر عربستان در هفته چهارم لیگ  قهرمانان آسیا افزود: امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم و سه امتیاز این مسابقه را بدست آوریم. ما بازیکنان خوب و جوانی داریم که شاید مشکل ما در این سطح همان جوان بودن نفرات ماست. به هرحال امیدوارم در بازیهای بعدی نتیجه لازم را بگیریم.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با بیانیه پیشکسوتان که امروز از اعضای تیم حمایت کردند اظهار داشت: بیانیه پیشکسوتان  خوب است و به ما روحیه می دهد. اگر بیانیه بدهند یا ندهند یا هر اتفاق دیگری که بیفتد آن ۱۱ بازیکنی که در میدان حضور دارند مهم هستند که باید جانشان هم برای موفقیت تیم بگذارند.
وی در خصوص دیدار رفت برابر النصر تصریح کرد: بازی رفت خوب شروع کردیم اما متاسفانه دو گل اول را خیلی بد دریافت کردیم و گل سوم هم در دقایق پایانی به ثمر رسید. ما می توانستیم در آن مسابقه پیروز شویم ولی گابریل را نداشتیم اما در این بازی امیدوارم گابریل برسد. پیام صادقیان هم در این بازی آماده است.
محسن بنگر در ادامه گفت: بازیکنان حواشی را باید بیرون زمین بگذارند و همه در کنار هم باشند تا برای مردم بازی کنند زیرا حواشی روی کول آنها نیست و باید آنها تمام فکر و ذکرشان را برای موفقیت تیم بگذارند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif