sunyboy
03-18-2015, 12:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر، عزیزه الله فیلی صبح چهارشنبه در بازدید از طرح های راهداری مازندران افزود: برای توسعه راههای استان مازندران نیز منابع قابل توجهی اختصاص داده اشت ولی باز هم در حق راههای استان توجه کافی نشده است.
وی شرایط خاص جغرافیایی، تراکم جمعیت، تراکم فضای سبز و غیره سبب شده تا این استان همواره مقدصد گردشگران قرار گیرد از این رو باید به زیرساختهای بخش راه توجه کافی شود.
نیلی هزنیه تملک اراضی برای ساخت راه در استان مازندران را دو برابر دیگر مناطق برشمرد و گفت: این درحالیست که در سایر مناطق مشکل اینچنینی نداریم.
وی توجه و رعایت حریم راه را امری الزامی دانست و گفت: در این راستا نیز اعتباراتی تفویض شده و به استانهایی از جمله مازندران و گلستان داده است.
نیلی افزود: ضمن توسعه راهها، ایجاد ابنیه و پل ها برای توسعه کمربندی ها باید برنامه ریزی شود و احداث کمربندی های ساری، قائمشهر، جاده سوادکوه از جمله اولویتهاست.
مدیرکل نگهداری ره و ابنیه سازمان راهداری و جاده ای کشور بیان کرد: ما در حال تعامل و هماهنگی با حوزه معاونت عمرانی و شهرداریهای مازندران هستیم تا مباحث برون شهری و درون شهری را مدنظر قرار دهیم.
تابلوهایی راهنمایی نیازمند ساماندهی است
وی در زمینه وضعیت تابلوها و علائم موجود در راههای مازندران گفت: علائم و تابلوهایی که در سطح راههای استان وجود دارد نیازمند ساماندهی و رفع کمبودهاست زیرا به دلیل شرایط آب و هوایی گاها تخریب می شوند که نیازمند ساماندهی و جانمایی مناسب دارند.
علی نبیان معاون امور عمرانی استاندار مازندران نیز با اشاره به فراررسیدن نوروز بر لزوم بهداشت محیط تاکید کرد و گفت: همچنین در روزهای پایانی سال باید در تردد از مسیرهای استان، موارد ایمنی را توجه کنند تا سفری خوش و آرام داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه شرایط برای استقبال از مسافران نوروزی در استان فراهم شده، گفت: امیدواریم بهار بانشاطی را برای مسافران وارده به استان رقم زنیم.
حیدر نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز با بیان اینکه تعامل خوبی در استان وجود دارد گفت: قسمت عمده اتفاقات رخ داده در استان به دلیل وجود تعامل مطلوب در استان است.
وی با بیان اینکه پلیس و راه با کمک همدیگر در انجام راهداری نقش آفرینی می کنند گفت: امیدواریم بتوانیم با اقدامات شایسته در ارتقای ایمنی و سفری ایمن گام برداریم.
مازندران بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.
http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif
وی شرایط خاص جغرافیایی، تراکم جمعیت، تراکم فضای سبز و غیره سبب شده تا این استان همواره مقدصد گردشگران قرار گیرد از این رو باید به زیرساختهای بخش راه توجه کافی شود.
نیلی هزنیه تملک اراضی برای ساخت راه در استان مازندران را دو برابر دیگر مناطق برشمرد و گفت: این درحالیست که در سایر مناطق مشکل اینچنینی نداریم.
وی توجه و رعایت حریم راه را امری الزامی دانست و گفت: در این راستا نیز اعتباراتی تفویض شده و به استانهایی از جمله مازندران و گلستان داده است.
نیلی افزود: ضمن توسعه راهها، ایجاد ابنیه و پل ها برای توسعه کمربندی ها باید برنامه ریزی شود و احداث کمربندی های ساری، قائمشهر، جاده سوادکوه از جمله اولویتهاست.
مدیرکل نگهداری ره و ابنیه سازمان راهداری و جاده ای کشور بیان کرد: ما در حال تعامل و هماهنگی با حوزه معاونت عمرانی و شهرداریهای مازندران هستیم تا مباحث برون شهری و درون شهری را مدنظر قرار دهیم.
تابلوهایی راهنمایی نیازمند ساماندهی است
وی در زمینه وضعیت تابلوها و علائم موجود در راههای مازندران گفت: علائم و تابلوهایی که در سطح راههای استان وجود دارد نیازمند ساماندهی و رفع کمبودهاست زیرا به دلیل شرایط آب و هوایی گاها تخریب می شوند که نیازمند ساماندهی و جانمایی مناسب دارند.
علی نبیان معاون امور عمرانی استاندار مازندران نیز با اشاره به فراررسیدن نوروز بر لزوم بهداشت محیط تاکید کرد و گفت: همچنین در روزهای پایانی سال باید در تردد از مسیرهای استان، موارد ایمنی را توجه کنند تا سفری خوش و آرام داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه شرایط برای استقبال از مسافران نوروزی در استان فراهم شده، گفت: امیدواریم بهار بانشاطی را برای مسافران وارده به استان رقم زنیم.
حیدر نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز با بیان اینکه تعامل خوبی در استان وجود دارد گفت: قسمت عمده اتفاقات رخ داده در استان به دلیل وجود تعامل مطلوب در استان است.
وی با بیان اینکه پلیس و راه با کمک همدیگر در انجام راهداری نقش آفرینی می کنند گفت: امیدواریم بتوانیم با اقدامات شایسته در ارتقای ایمنی و سفری ایمن گام برداریم.
مازندران بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.
http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif