PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نفت گچساران در اندیشه فرار از سقوط/ هر بازی حکم مرگ و زندگی دارد



sunyboy
03-07-2015, 11:00 AM
به گزارش خبرنگار مهر، تیم نفت گچساران هم اکنون با ۱۷ امتیاز در رده یازدهم گروه یک لیگ یک قرار دارد و هر لحظه خطر سقوط این تیم را تهدید می کند.
این در حالی است که طبق گفته های مسئولان لیگ یک، در سال آینده این لیگ در یگ گروه ۲۰ تیمی برگزار می شود و از هر گروه سه تیم به لیگ دو سقوط می کنند.
این مسئله کار را برای تیم های پایین جدول سخت تر کرده است تا هر بازی برای آنان حکم مرگ و زندگی را داشته باشد.
از ادامه بازی های لیگ دسته اول فوتبال کشور روز شنبه ۱۶ اسفند یک دیدار حساس بین دو تیم نفت و گاز گچساران و استقلال اهواز در این شهر برگزار خواهد شد.
این دیدار که به دلیل شرایط جدول یک بازی حساس برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به حساب می آید، می تواند برای آبی پوشان اهواز نیز یک بازی مهم از نظر نتیجه باشد.
استقلال اهواز که در سه بازی گذشته نتوانسته بردی را از آن خود کند بدون شک در بازی مقابل نفت و گاز گچساران از هر فرصتی برای پیروزی استفاده خواهد کرد.
http://pnu-club.com/imported/2015/03/11.jpg?ts=1425379059672
این تیم نیز همانند تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در بازیهای خانگی از امتیاز تماشاگران با تعصب و خونگرمی برخوردار است که از این حیث با تیم فوتبال نفت گچساران که از قدرت هواداران پرشور برخوردار است، برابری می کند.
بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که طی هفته های اخیر به خوبی به بازی یکدیگر شناخت پیدا کرده اند پس از برد شیرین مقابل حریف سرسخت خود گیتی پسند اصفهان اینک با انگیزه ای دو چندان بار سفر بسته اند تا با دست پر به گچساران بازگردند.
شاگردان احمد سنجری طی هفته گذشته تمرینات سختی  را پشت سر گذاشته اند تا با بهره گیری از آنالیز صورت گرفته روی دو بازی گذشته تیم استقلال اهواز سه امتیاز مهم این دیدار را در اهواز نصیب خود کنند.
کاروان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران روز جمعه گچساران را به مقصد اهواز ترک کرد تا با انگیزه بالای خود و همچنین حمایت هواداران پرشور گچسارانی که مطمئنا در روز بازی با استقلال رنج سفر کوتاه تا اهواز را به جان خواهند خرید، گام به گام از پایین جدول فاصله بگیرند.
بی شک تیم نفت و گاز گچساران یکی از تیم های پرطرفدار فوتبال کشور در لیگ دسته اول فوتبال است که هواداران پر شوری داشته و آنان چشم به پیروزی این تیم و ماندن در لیگ را دارند.
اما مسئولان باشگاه نفت و گاز گچساران نیز در طی روزهای اخیر با برپایی نشست های هم فکری و دیدار نزدیک با بازیکنان تیم فوتبال نفت گچساران سعی در برطرف کردن مشکلات مالی و رفاهی آنها کرده اند.
آخرین تمرین تیم فوتبال نفت و گاز گچساران پیش از اعزام به اهواز روز پنج شنبه صبح و بعداز ظهر در زمین شماره استادیوم اختصاصی نفت گچساران برپا شد و همچنین بازیکنان راس ساعت ۱۴ در جلسه آنالیز حضور پیدا کردند تا با شناخت بیشتری به مصاف حریف بروند.
http://pnu-club.com/imported/2015/03/12.jpg?ts=1425379059672
کسب امتیاز در اهواز راه را برای ماندن درلیگ هموارتر می کند
 سرمربی تیم فوتبال نفت و گازگچساران به خبرنگار مهر گفت: کسب امتیاز در بازی مقابل استقلال راه را برای ماندن در لیگ هموارتر می کند.
احمد سنجری افزود: تمامی شش بازی باقی مانده هرکدام حکم یک فینال را برای تیم نفت دارد که در این بازی تیم استقلال اهواز بدلیل باخت در بازی هفته قبل و فاصله گرفتن از صدرجدول با تمام قوا در مقابل ما قرار خواهد گرفت که یکی از سخت ترین بازی های نیم فصل دوم برای هر دو تیم خواهد بود.
سنجری با بیان اینکه با آمادگی بالا و روحیه شاداب به شهر اهواز خواهیم رفت اظهار داشت: هدف اصلی ما در این بازی در ابتدا گل نخوردن و کنترل بازیکنان سرعتی حریف و کارهای ترکیبی برای ایجاد فرصت گلزنی و رسیدن به گل است.
سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران  تاکید زیادی بر استفاده از فرصتهای بیشمار گلزنی این تیم داشت و افزود: برای رسیدن به ثبات در امتیاز گیری و پاره کردن نوار باختهای متوالی خارج از خانه، باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری کنیم که این نقیصه در طول تمرینات تاحدود زیادی برطرف شده است.
http://pnu-club.com/imported/2015/03/316.jpg
سنجری بابیان اینکه از بابت پرداخت مطالبات معوقه بازیکنان مان هیچ گونه نگرانی نداریم، تصریح کرد: مدیران باشگاه با دادن صورت حسابهای مالی دستور پرداخت مطالبات بازیکنان را صادر کرده اند و قطعا در طول هفته آینده این مشکل هم مرتفع خواهد شد.
ضعف عملکرد داوری در لیگ یک
این مربی شاغل در لیگ یک فوتبال کشور در خصوص مصدومیت عباسفرد مهاجم تیم نفت گچساران اظهار داشت: در این دیدار نبی الله اسدی و ابراهیم ابرقویی را به دلیل سه کارته بودن در اختیار نداریم ولی همچنان امیدواریم که با بهبود آسیب دیدگی عباسفرد برای این بازی او را در اختیار داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران در پاسخ به سوالی مبنی بر عملکرد داوران و نظارت فدراسیون در سطح لیگ یک فصل جاری گفت: داوری در اکثر بازیهای لیگ امسال از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و تنها در زمانی که بازی های لیگ برتر تعطیل بود شاهد داوری های خوبی از داوران باتجربه لیگ برتری بوده ایم.
وی ادامه داد: فدراسیون عملکرد مثبتی در بحث نظارت در سطح لیگ یک نداشته است زیرا در هیچ یک بازی های نیم فصل دوم تست کنترل دوپینگ گرفته نشده است که این معضل بزرگ باید با کنترل بیشتر و دقیق تر  از بین رود.
سنجری ضمن قدردانی از حمایت های هواداران فوتبال دوست گچسارانی ابراز امیدواری کرد: در این بازی حساس خارج از خانه هواداران نفت گچساران تیم محبوب شهر خود را تنها نگذارند تا با حضورشان و تشویق های پرشور خود شرایط را در این بازی به سود تیم نفت گچساران رقم زنند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif