PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : عروسک‌های انیمیشن «رستم و سهراب» به بازار آمد



sunyboy
03-06-2015, 02:51 PM
داریوش دالوند تهیه کننده «رستم و سهراب» درباره ساخت و توزیع عروسک های این انیمیشن سینمایی به خبرنگار مهر گفت: برای ساخت عروسک‌های رستم، سهراب و تهمینه راه های مختلف را مورد بررسی قرار داریم و در نهایت به طراحی سه بعدی به همان شکلی که در فیلم هستند، رسیدیم و از خرداد ماه سال جاری ساخت عروسک های انیمیشن «رستم و سهراب» آغاز شد.
این تهیه‌کننده سینما ادامه داد: بر همین اساس چهره شخصیت‌ها به صورت سه بعدی و پیکر هر یک از آنها پارچه ای طراحی و اجرا شد که اکنون این عروسک‌ها آماده توزیع در اسباب بازی فروشی‌ها شده و تلاش کردیم آنها را با حداقل قیمت در بازار عرضه کنیم.
دالوند درباره قیمت عروسک های انیمیشن سینمایی «رستم و سهراب» گفت: سراغ سرمایه گذاران بسیاری رفتیم اما در نهایت نتوانستیم برای ساخت عروسک های انیمیشن سرمایه گذار پیدا کنیم ولی با همه این اوصاف سعی کردیم قیمت عروسک ها در مقایسه با عروسک های معمولی در بازار پایین تر باشد و در نهایت قیمت عروسک ها در سایز ۴۰ سانتی‌متر ۲۸ هزارتومان تعیین شده است.
به گفته وی، در صورت ایجاد بازار فروش برای عروسک ها قرارست شخصیت‌های منفی انیمیشن چون افراسیاب، بارمان و هومان نیز تولید شوند.
وی در پاسخ به اینکه آیا عروسک های ساخته شده انیمیشن «رستم و سهراب» در سینماهای نمایش دهنده این فیلم سینمایی به فروش می رسد؟ گفت: به دلیل بالا بودن هزینه کرایه غرفه در سالن های سینما شرایط مناسب برای فروش عروسک ها فراهم نشده است.
دالوند در پایان عنوان کرد: «رستم و سهراب» تا ۱۵ اردیبهشت ماه سینما دارد و به تازگی یک سینمای دیگر به مجموع سینماهای نمایش دهنده آن اضافه شده است. بنابراین فرصت برای فروش عروسک های رستم، سهراب و تهمینه همچنان وجود دارد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif