PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دروازه بان تیم فوتبال پاس همدان تبرئه شد



sunyboy
03-04-2015, 10:20 AM
ابراهیم محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به تبرئه شدن دروازه بان پاس همدان اظهار داشت: پس از آنکه کمیته انضباطی رای خود را درباره دیدار پاس همدان و راهیان کرمانشاه صادر کرد جلیل احمدی دروازه بان پاس یکسال محروم و  ۱۰ میلیون ریال جریمه شد.
وی با بیان اینکه این بازیکن برای دفاع از خود مدارک و فیلم بازی را به کمیته انضباطی ارائه داد، گفت: وی در نهایت با حکم تجدیدنظر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تبرئه شد و می تواند پاس را در ادامه رقابت های لیگ دسته یک همراهی کند.
سرپرست تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به آخرین شرایط پاس گفت: بازیکنان پاس پس از کسب پیروزی ارزشمند در هفته گذشته برابر شهرداری تبریز از انگیزه و روحیه بسیار بالایی برخوردار هستند.
محمودی عنوان کرد: در حال حاضر تمام تمرکز تیم معطوف به بازی حساس هفته آینده برابر تیم صنعت نفت آبادان است تا با یاری خدا بتوانیم از این بازی نیز امتیاز کسب کرده و با دست پر به همدان بازگردیم.
وی با بیان اینکه حساسیت در مسابقات لیگ دسته اول در هفته های پیش رو به اوج خود رسیده است، بیان کرد: امتیازات تیم ها چه در بالای جدول و چه در پایین جدول بسیار به هم نزدیک است و هر بازی حکم فینال را برای تیم ها دارد.
سرپرست تیم فوتبال پاس همدان یادآور شد: در بالای جدول تیم های سیاه جامگان مشهد، مس رفسنجان، پاس همدان، صنعت نفت آبادان و تا حدودی پارسه تهران دیدارهای دشواری را برای کسب عنوان قهرمانی در این گروه و یا صعود به دیدار پلی آف لیگ برتر با یکدیگر دارند.
محمودی با بیان اینکه جای هیچ گونه اشتباهی در نیم فصل دوم وجود ندارد، گفت: در این هفته ها هر تیمی که اشتباه کند دیگر جای جبران برایش باقی نخواهد ماند و تیمی که کمترین اشتباه را انجام دهد و بتواند بهترین فرصت را از اشتباه دیگر تیم ها ببرد به طور قطع در پایان فصل موفق خواهد بود.


http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif