PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پرسپولیس با دفاع خوب توانست برابر بنیادکار به پیروزی برسد



sunyboy
03-04-2015, 10:20 AM
به گزارش خبرنگار مهر، سوشا مکانی پس از بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه امام‌خمینی در خصوص مسابقه سرخپوشان مقابل بنیادکار ازبکستان که با برتری یک بر صفر پرسپولیسی‌ها همراه بود گفت: ما بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم این مسابقه را با برتری پشت سر بگذاریم.
وی ادامه داد: قبل از این مسابقه هم گفته بودیم که اگر بخواهیم دست پر از ازبکستان خارج شویم باید یک بازی خوب و منطقی را از خودمان ارائه دهیم. این مسابقه در حضور هواداران تیم حریف برگزار شد و بر خلاف انتظار ما هواداران زیادی برای حمایت از بنیادکار در ورزشگاه حاضر شدند و در این مسابقه حساس از حمایت هوادارانشان برخوردار بودند.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ما توانستیم بعد از گلی که به ثمر رساندیم،  بازی را مدیریت کنیم. ما از نظر دفاع تیمی در این مسابقه شرایط خوبی داشتیم وتوانستیم تا انتها از گل زده دفاع کنیم و نتیجه را حفظ کنیم.
وی در رابطه با انتخابش به عنوان بهترین بازیکن زمین تصریح کرد: به نظر من بهترین بازیکن حریف تیم پرسپولیس بود. من فقط به نمایندگی از سایرین صحبت کردم و همه بازیکنان در این مسابقه خوب کار کرددند. من هم در این پازل تاتیکی جا داشتم و در آخر هم توانستیم نتیجه خوب کسب کنیم و این برد مبارک تمام پرسپولیسی‌ها باشد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif