PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : جزئیات جلسه سازمان فوتسال برای دیدار ناتمام/ فیلم بازی را ندادند!



sunyboy
03-03-2015, 04:00 PM
به گزارش خبرنگار مهر، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال هفته گذشته دو تیم شهرداری ساوه و شهروند ساری در شهر ساوه به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در پایان نیمه اول، تیم شهروند ساری اعلام کرد به خاطر خرابی اسکوربورد سالن و شفاف نبودن زمان مسابقه، دیگر بازی نمی‌کند و برای همین این مسابقه نیمه تمام ماند.
در همین ارتباط، سازمان لیگ فوتسال امروز سه شنبه جلسه فوق العاده‌ای را با حضور تمام اعضا تشکیل داد. در این جلسه سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری و همچنین مدیرعامل باشگاه شهرداری حضور داشتند و دفاعیات و مستندات کامل خود را ارائه کردند.
در این جلسه پژمان رضایی سرداور مسابقه هم حضور داشت و به همراه نماینده فدراسیون، گزارش کاملی را در اختیار سایر اعضا قرار دادند. طبق اعلام رضایی، هر دو اسکوربورد سالن ساوه صبح روز بازی سالم بوده و مورد استفاده قرار گرفته بود.
نکته عجیب اینکه مسئولان تیم شهرداری بعد از درخواست اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ از دادن فیلم مسابقه خودداری کرده و اعلام کردند فیلم بازی را ندارند. با این حال نماینده فدراسیون فوتبال تایید کرد که در روز مسابقه دوربین‌هایی در سالن وجود داشته و از بازی فیلم می‌گرفته است.
از آنجا که غفاری رئیس هیات فوتبال اراک به همراه سعید نجاریان مدیرعامل شهروند ساری هر دو عضو هیات رئیسه هستند و در این ماجرا ذی نفع محسوب می‌شوند، بعد از ارائه مستندات از جلسه خارج شده تا دیگر اعضا درباره این بازی ناتمام تصمیم گیری کنند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif