PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نشست ويژه مسئولان تیم امید با هاشمی/ رایزنی برای حل مشكلات



sunyboy
03-03-2015, 10:00 AM
به گزارش خبرنگار مهر، ابتداى هفته جارى و پس از بازديد كيومرث هاشمى از اردوى تيم فوتبال اميد در جزيره كيش، رئيس كميته ملى الملپيك وعده داد هفته آينده درباره مشكلات اين تيم نشستى را با مسئولان فدراسيون فوتبال برگزار مى‌كند.
مطابق اين قول، قرار شده صبح روز شنبه هفته آتى، با حضور مسئولان فدراسيون فوتبال، سازمان ليگ و همچنين محمد خاكپور و حبيب كاشانى در دفتر كيومرث هاشمى در مورد مشكلات تيم اميد بحث و تبادل نظر صورت بپذيرد.
در اين برهه مسئولان تيم اميد دو مطالبه اصلي از فدراسيون فوتبال دارند؛ تعويق هفته بيست و سوم ليگ برتر به علت حضور تيم اميد در اردوى كويت و در اختيار قرار دادن سردار آزمون و عليرضا جهانبخش به تيم اميد در زمانى كه قرار است شاگردان كى‌روش فروردين‌ماه، اردويى را در كشور سوئد برگزار كنند.
سازمان ليگ پيش‌تر عنوان كرده بود كه امكان لغو كردن همه بازى‌هاى هفته بيست و سوم لیگ برتر وجود ندارد اما تيم‌هايى كه بيش از سه بازيكن در اردوى تيم اميد دارند، دیدارهای‌شان به زمان ديگرى موكول مى‌شود.
در مورد مشكل دوم هم، على كفاشيان روز شنبه به خبرنگار مهر گفت: بايد اول با كارلوس كى‌روش صحبت كند و پس از مشورت با سرمربى تيم فوتبال، اجازه حضور دو بازيكن در اردوى تيم اميد را مى‌دهد.
البته خبرنگار مهر اطلاع پيدا كرده است در اين بين، اين دو بازيكن خواهان حضور در اردوى تيم ملى بزرگسالان هستند چرا كه بازى كردن آنها مقابل تيم‌هاى ملى فوتبال سوئد و شيلى، امكان ديده شدن بيشترشان را بين تيم‌هاى اروپايى مى‌دهد. با اين وجود قرار شده است پس از بازگشت كى‌روش به ايران، تكليف سردار آزمون و عليرضا جهانبخش مشخص شود.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif