PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان برگزار شد



sunyboy
02-28-2015, 01:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که پیش از ظهر شنبه برگزار شد، با صدور حکمی حجت الاسلام غفور نجفی منصوب و از تلاش های حجت الاسلام محمود ابری تشکر و قدردانی شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام ابری، حضور حجت الاسلام نجفی را به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرگان تبریک گفت و تصریح کرد: فرماندهی، حفاظت و نمایندگی خیمه سپاه است.
سپاه، پاسدار ارزش های دین است
حجت الاسلام جعفر رعایتی ادامه داد: هر کدام از این سه رکن سپاه آسیب ببیند و پایین بیاید سپاه دچار مشکل می شود و باید در هر سه قسمت هوشیارانه عمل کنیم.
وی با بیان اینکه سپاه، پاسدار ارزشهای دین است، تصریح کرد: به دلیل همین اهمیت است که باید در سپاه نمایندگی ولیه فقیه حضور داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان عنوان کرد: اگر کار ما با امضای ولایت باشد دارای ارزش و درست است و اگر غیر از این اتفاق بیافتد فایده ای ندارد.
حجت الاسلام رعایتی اظهار کرد: دشمن قدرت ولایت ما را می داند و به گفته امام راحل (ره) اگر به این رهبر و ستون استوار دین ضربه بخورد صدها سال به عقب برخواهیم گشت.
وی با بیان اینکه دشمن اسلام هراسی، ایران هراسی و سپاه هراسی را در دستور کار خود گذاشته، افزود: انقلاب اسلامی دنیا را متحول کرده است و ایران به دلیل داشتن شاخصی به نام ولایت سرفراز است.
حفظ نظام اسلامی سرآمد همه فریضه ها است
در ادامه این مراسم حجت الاسلام محمود ابری مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرگان با اشاره به ۳۸ ماه فعالیت خود، گفت: حفظ نظام اسلامی فوق العاده مهم است و سرآمد همه فریضه ها است.
وی با بیان اینکه حفظ و صیانت از نظام اسلامی بخش های مختلفی دارد، ادامه داد: همه در این نگهداری از نظام اسلامی نقش دارند و باید آن را به عنوان تکلیفی بدانیم که دارای اهمیت است.
حجت الاسلام ابری تصریح کرد: ما باید در این راه تلاش جهاد گونه داشته باشیم تا روحیه معنوی بسیج را تقویت کرده و آن را تعمیم و گسترش دهیم.
وی با بیان اینکه ما موظف به مراقبت از بسیج هستیم، خاطر نشان کرد: سعی ما بر این بوده که روحیه ایثارگری، ولایتمداری، بصیرتی و معنوی بسیجیان را بالا ببریم.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif