PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : حمايت از شورای عالی فضای مجازی در اولويت برنامه های سال ۹۴



sunyboy
02-26-2015, 02:10 PM
به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روابط عمومی سپاه قائم (عج) استان سمنان، لاله افتخاري در گفت‌وگو با خبرنگاران در سرخه؛ اقدامات فرهنگي دولت يازدهم را با توجه به بودجه‌هاي تخصيص يافته در اين زمينه مطلوب ارزيابي كرد و گفت: فعاليت و اقدامات صورت گرفته در برخي موارد سياست ثابت و عملكرد شفاف فرهنگي نداشته است.
وی افزود: همين امر باعث بيشترين اعتراضات علما و مراجع را در اين ماه‌ها و روزهاي اخير به همراه داشته است.
افتخاری در خصوص ممنوعيت خوانندگي زنان و تصميم مجلس در اين زمينه گفت: در اين مسئله خاص البته علما بايد نظر دهند چرا كه مسئله، مسئله‌اي شرعي است و بايد در اين خصوص منويات رهبري مورد توجه قرار گيرد.
دبير كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي تصریح کرد: مجلس درباره خوانندگی زنان نيز تصميمات جمعي خودرا بر اساس اين نظرات و ديدگاه‌ها خواهد گرفت.
وي با اشاره به اولويت‌هاي فرهنگي سال ۹۴ افزود: تحقق منويات رهبري، تقويت صدا و سيما و پيوست‌هاي فرهنگي، حمايت از شوراي عالي فضاي مجازي، بستر سازي براي رسيدن به اهداف، توجه به فعاليت‌هاي قرآن، اجراي بهتر امر به معروف و نهي از منكر و اهتمام بيش از پيش به فعاليت‌هاي فرهنگي را از مهمترين اولويت‌هاي فرهنگي سال ۹۴ برشمرد.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در خاتمه بیان کرد: مجلس، دولت، طلاب و روحانيان حوزه‌هاي علميه و متوليان فرهنگي بايد استفاده صحيح از شبكه‌هاي مجازي، موبايل و ديگر وسايل ارتباط جمعي را به نسل جوان و نوجوان امروزي آموزش دهند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif