sunyboy
02-17-2015, 12:00 PM
به گزارش خبرنگار مهر، فریدون الهیاری دوشنبه شب در نخستین جشنواره و همایش نام و علامت تجاری (برند) استان اصفهان با بیان اینکه اکنون کشور ما در شرایط گذار اقتصادی است، اظهار داشت: امروزه در عرصه تجارت جهانی برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی افزود: یکی از موضوعات مهم در برندسازی در حوزه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و خدمات گردشگری است که با توجه به بحث اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از محورهای اساسی توسعه در استان مورد توجه هستند.
ضرورت حمایت از فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی
مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان از استان های مهم کشور در حوزه صنایع دستی است، تاکید کرد: دو سوم صنایع دستی کشور در اصفهان تولید می شود و این استان همچنین از جمله یکی از ۱۰ شهرهای برتر جهان از نظر جاذبه های گردشگری است.
وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه کمیت و کیفیت و ارزآوری گردشگری وصنایع دستی اهمیت زیادی دارد، گفت: در حوزه گردشگری با همچنان فاصله ما از هدف چشم انداز زیاد و دور از دسترس است.
الهیاری برندسازی در بخش گردشگری راز حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: با وجود سابقه طولانی و ظرفیت های خوب اصفهان در حوزه صنایع دستی به دلیل مشکلات و موانع هنوز نتوانسته ایم در بازارهای جهانی به جایگاهی مناسب این صنعت دست پیدا کنیم.
مدیرکل میراثفرهنگی اصفهان ابراز داشت: بدین دلیل برندسازی در صنایع دستی جایگاه مهمی دارد و باید از فعالان این صنعت حمایت کافی شود تا رویکرد این صنعت را به سمت و سوی حضور در بازارهای جهانی معطوف کنیم.
http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif
وی افزود: یکی از موضوعات مهم در برندسازی در حوزه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و خدمات گردشگری است که با توجه به بحث اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از محورهای اساسی توسعه در استان مورد توجه هستند.
ضرورت حمایت از فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی
مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان از استان های مهم کشور در حوزه صنایع دستی است، تاکید کرد: دو سوم صنایع دستی کشور در اصفهان تولید می شود و این استان همچنین از جمله یکی از ۱۰ شهرهای برتر جهان از نظر جاذبه های گردشگری است.
وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه کمیت و کیفیت و ارزآوری گردشگری وصنایع دستی اهمیت زیادی دارد، گفت: در حوزه گردشگری با همچنان فاصله ما از هدف چشم انداز زیاد و دور از دسترس است.
الهیاری برندسازی در بخش گردشگری راز حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: با وجود سابقه طولانی و ظرفیت های خوب اصفهان در حوزه صنایع دستی به دلیل مشکلات و موانع هنوز نتوانسته ایم در بازارهای جهانی به جایگاهی مناسب این صنعت دست پیدا کنیم.
مدیرکل میراثفرهنگی اصفهان ابراز داشت: بدین دلیل برندسازی در صنایع دستی جایگاه مهمی دارد و باید از فعالان این صنعت حمایت کافی شود تا رویکرد این صنعت را به سمت و سوی حضور در بازارهای جهانی معطوف کنیم.
http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif