PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پیش نمایش ویندوز 9 این ماه می آید



Invisible2
08-16-2014, 08:31 PM
مایکروسافت در حال آماده‌سازی ویندوز 9 برای انتشار نسخه ابتدایی پیش‌نمایش آن در شهریورماه و یا ابتدای مهرماه است.

اخبار در مورد ویندوز 9 در زمستان سال گذشته شروع شد و گفته می‌شود که نام رمز این نسخه از ویندوز Treshold انتخاب شده است. برخلاف ویندوز 8 گفته می‌شود نسخه نهم ویندوز بیشتر بر روی ویژگی‌های مورد توجه و درخواست کاربران تمرکز خواهد کرد؛ چیزی که نبود آن در ویندوز 8 باعث عدم رغبت کاربران به آپدیت از ویندوز 7 شده بود.

محیط کاربری مترو برای کاربران ویندوز که اکثریت آن‌ها از موس و کیبرد به جای صفحه‌لمسی استفاده می‌کردند عذاب‌آور بود و احتمالاً مایکروسافت در نسخه نهم دست از لجبازی برداشته و قابلیت‌های قبلی ویندوز 7 را دوباره احیا خواهد کرد.

ویندوز 9 احتمالاً با بازگشت باشکوه منوی استارت همراه خواهد بود، اپ‌های متروشکل در پس‌زمینه حالت دسکتاپ فعال نخواهند بود و منوی نه‌چندان کاربردی Charms نیز کنار گذاشته خواهد شد. همچنین گفته می‌شود دستیار صوتی کورتانا نیز به صورت پیش‌فرض در ویندوز حضور داشته و به قابلیت‌های آن خواهد افزود.

بر طبق این گزار ویندوز 9 در ابتدای ماه اکتبر (مهر) و یا اواخر سپتامبر (شهریور) به صورت Preview عرضه خواهد شد و نسخه نهایی آن نیز برای کاربران عادی در ابتدای سال 2015 یعنی زمستان از راه خواهد رسید.