PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نجات معجزه آساي زن انگليسي از چنگال يوزپلنگ ها



fatemeh2011
05-05-2012, 11:51 PM
حوادث : يک زن انگليسي که به همراه گروهي توريستي به منطقه آفريقاي جنوبي سفر کرده بودند به طور معجزه آسايي از چنگال دو يوزپلنگ نجات پيدا کرد.

به گزارش سرويس ?حوادث? خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين حادثه زماني رخ داد که کارکنان پارک حيات وحشي در اين کشور با دريافت مبلغي به توريست ها اجازه دادند تا اين دو يوزپلنگ رام شده را نوازش کنند اما هنگامي که اين زن به آن دو نزديک شد، مورد حمله آنها قرار گرفت.

اين زن پس از انتقال به بيمارستان گفت: تصور نمي کردم که اين دو حيوان به من حمله کنند به همين دليل ابتدا در حالي که جيغ مي کشيدم سعي کردم از گردنم محافظت کنم اما از آنجايي که راه فراري براي خود پيدا نکردم به خودم گفتم حرکت نکن، حرکت نکن و تنها نقش يک مرده را بازي کن.

به گزارش ايسنا به نقل از روزنامه ديلي ميل، مجروح اين حادثه گفت: بقيه افراد تور سعي کردند تا آن دو را از من جدا کنند اما توانايي مقابله با آن دو را نداشتند تا اينکه با حرکت نکردن من اين دو يوزپلنگ تصور کردند من کشته شده ام و از من جدا شدند.