PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : شخصيت‌ها چگونه مي‌خوابند؟



ttrasn
03-06-2012, 10:53 PM
برخي محققان مي‌گويند خواب شما با شخصيت‌تان رابطه دارد !
شخصيت‌ها چگونه مي‌خوابند؟

حتما شما همشنيده‌ايد که مي‌گويند فلاني امروز از دنده چپ بلند شده است. هيچ مي‌دانيد وضعيتخواب شما در هنگام شب مي‌تواند بيانگر شخصيت شما باشد؟ مطالعات اخير دانشمندان نشانداده است که به‌طور کلي شش حالت براي خواب وجود دارد که هر کدام از اين حالاتبيانگر نوعي از شخصيت اشخاص است...

همان‌طور که اشاره شد دانشمندانبر اين باور هستند که افراد شب‌ها به 6 حالت متفاوت مي‌خوابند و اين حالات متفاوتمي‌تواند نشانه‌هايي از شخصيت آنها باشد. همه ما از زبان بدن خود هنگام بيداريآگاهي داريم. اما در حال حاضر با تحقيقاتي که انجام شده است ما مي‌توانيم ببينيمضمير ناخودآگاه ما چه چيزهايي را در موردمان مي‌گويد.

درهمين رابطه دراين مقوله به شش نوع روش به خواب رفتن و اينکه هر کدام چه بعدي از شخصيت ما را نشانمي‌دهد، مي‌پردازيم.

1 خوابيدن به حالتجنيني
کساني که به حالت جنيني مي‌خوابند، به عبارتي به پهلو مي‌خوابند وپاهايشان را در شکم خود جمع مي‌کنند در حالي که دست‌هايشان روي هم و در جلويصورتشان قرار دارد، معمولا از جمله اشخاصي هستند که بسيار حساس‌اند. آنها ممکن استدر ابتدا که با ديگران ملاقات مي‌کنند خيلي خجالتي به نظر برسند اما به زودي باديگران ارتباط برقرار مي‌کنند. اين وضعيت خواب در ميان اشخاص مختلف بسيار متداولاست و در زنان نسبت به مردان دو برابر افزايش مي‌يابد.

2 خوابيدن به حالت صاف
اغلب کساني که به پهلو و حالت صاف مي‌خوابند ودست‌هايشان نيز به حالت صاف در کنارشان قرار دارد، افرادي اجتماعي هستند که خيليزود به غريبه‌ها اطمينان مي‌کنند اگرچه ممکن است گولبخورند.

3 خوابيدن به حالت نيمه‌خميده
کساني کهبه پهلو مي‌خوابند در حالتي که تنه‌شان کمي ‌به سمت جلو خم شده و دست‌هايشان همکشيده و در جلوي صورت‌شان قرار دارد، به‌طور معمول آدم‌هاي رک و در عين حال شکاک وعيب جو نيز هستند. آنها خيلي دير تصميم مي‌گيرند اما وقتي تصميم گرفتند، هرگز آن راعوض نمي‌کنند.

4 خوابيدن به حالت طاق‌باز
کسانيکه به پشت مي‌خوابند در حالي که دست‌هايشان در کنارشان قرار دارد اغلب اشخاصي آرامو محتاط هستند. آنها هياهو و سروصدا را دوست ندارند اما استاندارد‌هاي بالايي رابراي خود و ديگران تعيين مي‌کنند.

5 خوابيدن رويشکم
معمولا کساني که به حالت دمر مي‌خوابند، دست‌هايشان هم روي بالش استو سرشان به يک طرف قرار دارد، از جمله اشخاصي هستند که اغلب اجتماعي، بي‌پروا وگاهي پررو هستند. آنها از انتقاد خوش‌شان نمي‌آيد و افراط را دوستندارند.

6 خوابيدن به پشت
کساني که به حالتطاق‌باز مي‌خوابند و دست‌هايشان را روي بالش مي‌گذارند، به‌طور معمول دوستان خوبيبراي خود پيدا مي‌کنند، زيرا آنها هميشه آماده شنيدن حرف‌هاي ديگران هستند و درصورتنياز به آنها کمک مي‌کنند.

در اين تحقيقات همچنين مشخص شد که‌ اين ششحالت خواب بر سلامت اشخاص نيز تاثير مي‌گذارد. به عنوان مثال خوابيدن به حالت دمردر حالي که دست‌ها روي بالش قرار دارد، براي گوارش مفيد است. در حالي که طاق‌بازخوابيدن به حالتي که دست‌ها روي بالش قرار داشته باشد يا در کنار بدن باشد موجبخرخر کردن و خواب بد شبانه مي‌شود. خوابيدن به پهلوي چپ نيز موجب استرس بيشتراندام‌هاي دروني از جمله کبد و ريه‌ها مي‌شود. طاق‌باز خوابيدن به حالت صاف نيزموجب فراهم شدن فضاي بيشتري براي تنفس اندام‌هاي دروني شما مي‌شود و وقتي شما ازخواب بيدار مي‌شويد احساس بهتري خواهيد داشت.

گفتني است از آنجايي کهوضعيت خواب بيشتر اشخاص در طول شب تغيير نمي‌کند، بنابراين نحوه خواب آنها مي‌تواندمسايل بسياري را در خصوص شخصيت آنها بگويد.

خودم هستم
03-07-2012, 01:31 AM
تا حدودی فهمیدم شخصیتهان چگونه می خوابند حالا بگو بخت و اقبال چگونه می خوابد:59:

andia
03-07-2012, 03:39 PM
ممنون
:72: