O M I D
01-15-2012, 07:47 PM
http://pnu-club.com/imported/2012/01/737.jpg
خانمها علاقه مخصوصی به «هدیه» گرفتن دارند- بعضا حتی در حد اعتیاد - هدیه گرفتن برای خانمها از طرف آقایان، مستقیما تفسیر میشود به: «به یاد آوردن»، «دوست داشتن» و «مهربانی» یعنی...
خانمها علاقه مخصوصی به «هدیه» گرفتن دارند- بعضا حتی در حد اعتیاد - هدیه گرفتن برای خانمها از طرف آقایان، مستقیما تفسیر میشود به: «به یاد آوردن»، «دوست داشتن» و «مهربانی» یعنی همه خیالات خوش مورد نیاز یك زن!
البته نباید یك اشتباه خطرناك را مرتكب شد، كاركرد كادو برای جمهور خانمها، صددرصد عاطفی است، مثلا اگر برای خانم تان، یك وسیله كاربردی و مفید- مثلا یك ماشین ظرفشویی دویست هزارتومنی- هدیه ببرید، حتما خودتان را بدجوری ضایع كردهاید، حتی باید منتظر یك انتقام ظریف زنانه از خودتان یا مادر و خواهرتان باشید! ولی اگر از این سفالهای ارزان و به درد نخور و به اصطلاح جینگولی 5 هزارتومنی برایش بخرید و با یك جمله عاطفی و مهربانه-حتی تصنعی- هدیهاش كنید، صدبرابر از داشتن یك ماشین ظرفشویی، خوشحالتر میشود! البته درست در نقطه مقابل، آقایان در یك سامانه كاملا خطی و ساده، دوست دارند آن چیزی را كه «نیاز» دارند، كادو بگیرند، همین است كه مهمترین كادوی روز مرد، جوراب است و آقایان هم اصلا اعتراضی در این خصوص ندارند!
این غریزه عجیب بانوان باعث به وجود آمدن «صنعت هدیه» شده و البته شكوفایی روزمره خلاقیت دستاندركاران این صنعت و نان خوردن میلیونها نفر، هرروز «هدیه»های جدید و عجیبی ساخته میشود تا خانمها را ماهرانهتر خوشحالتر و سورپرایزتر كند!
اما حدس بزنید آخرین مدل از این دست «هدیه»های مخصوص خانمها كه اسمش را هم گذاشتهاند «عاشقانهترین هدیه قرن» چیست؟ یك مروارید زنده و واقعی كه درون یك قوطی كنسرو(!) قرار داده شده و دریافت كننده هدیه، آن را با دست خودش از صدف درمی آورد و در ست گردنبند یا گوشواره قرار میدهد، یك هدیه خیلی رومانتیك و بهیاد ماندنی با «مبداء مرگ یك مروارید بدبخت»! میدونی؟!
خانمها علاقه مخصوصی به «هدیه» گرفتن دارند- بعضا حتی در حد اعتیاد - هدیه گرفتن برای خانمها از طرف آقایان، مستقیما تفسیر میشود به: «به یاد آوردن»، «دوست داشتن» و «مهربانی» یعنی...
خانمها علاقه مخصوصی به «هدیه» گرفتن دارند- بعضا حتی در حد اعتیاد - هدیه گرفتن برای خانمها از طرف آقایان، مستقیما تفسیر میشود به: «به یاد آوردن»، «دوست داشتن» و «مهربانی» یعنی همه خیالات خوش مورد نیاز یك زن!
البته نباید یك اشتباه خطرناك را مرتكب شد، كاركرد كادو برای جمهور خانمها، صددرصد عاطفی است، مثلا اگر برای خانم تان، یك وسیله كاربردی و مفید- مثلا یك ماشین ظرفشویی دویست هزارتومنی- هدیه ببرید، حتما خودتان را بدجوری ضایع كردهاید، حتی باید منتظر یك انتقام ظریف زنانه از خودتان یا مادر و خواهرتان باشید! ولی اگر از این سفالهای ارزان و به درد نخور و به اصطلاح جینگولی 5 هزارتومنی برایش بخرید و با یك جمله عاطفی و مهربانه-حتی تصنعی- هدیهاش كنید، صدبرابر از داشتن یك ماشین ظرفشویی، خوشحالتر میشود! البته درست در نقطه مقابل، آقایان در یك سامانه كاملا خطی و ساده، دوست دارند آن چیزی را كه «نیاز» دارند، كادو بگیرند، همین است كه مهمترین كادوی روز مرد، جوراب است و آقایان هم اصلا اعتراضی در این خصوص ندارند!
این غریزه عجیب بانوان باعث به وجود آمدن «صنعت هدیه» شده و البته شكوفایی روزمره خلاقیت دستاندركاران این صنعت و نان خوردن میلیونها نفر، هرروز «هدیه»های جدید و عجیبی ساخته میشود تا خانمها را ماهرانهتر خوشحالتر و سورپرایزتر كند!
اما حدس بزنید آخرین مدل از این دست «هدیه»های مخصوص خانمها كه اسمش را هم گذاشتهاند «عاشقانهترین هدیه قرن» چیست؟ یك مروارید زنده و واقعی كه درون یك قوطی كنسرو(!) قرار داده شده و دریافت كننده هدیه، آن را با دست خودش از صدف درمی آورد و در ست گردنبند یا گوشواره قرار میدهد، یك هدیه خیلی رومانتیك و بهیاد ماندنی با «مبداء مرگ یك مروارید بدبخت»! میدونی؟!