PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فکرتان را معطوف ثروت کنید



alamatesoall
12-07-2011, 01:19 PM
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg



چطور می توانم پول بیشتری داشته باشم؟
چطور می توانم ثروت و خوشبختی بیشتری کسب کنم؟
چطور می توانم در حالیکه شغلم را دوست دارم با بدهی ها کنار بیایم و بدانم از طریق شغلم می توان به پول زیادی دست یابم؟
چطور می توانم ثروتم را افزایش دهم؟

فقط اراده کنید.

این واقعیت یکی از موضوعاتی است که سراسر فیلم راز مورد بحث قرار گرفته است. وظیف شما انتخاب کالائی از کاتالوگ دنیاست. اگر پول یکی از این کالاهاست، میزان آن را مشخص کنید.
"من دوست دارم طی 3 روز آینده 25 هزار دلار درآمد کسب کنم."
(یا هر مبلغ دیگری. مهم این است که شما آن را باور داشته باشید.)

اگر در گذشته فکر می کردید تنها راه کسب ثروت، شغل شماست، این تفکر را سریع کنار بگذارید. آیا می دانید مادامیکه این طرز تفکر را داشته باشید، همان را نیز تجربه خواهید کرد؟ ایت تفکر هیچ کمکی به شما نخواهد کرد.
اکنون شما می دانید که پول زیادی برای شما فراهم است و تفکر در مورد چگونگی فراهم شدن آن، وظیفه شما نیست. وظیف شما این است که درخواست کنید، باور داشته باشید که دریافت می کنید و از هم اکنون خوشحال باشید. چگونگی دریافت آنرا به جهان بسپارید.
باب پراکتر


(هدف بسیاری از افراد، رهائی از قرض و بدهی است. این هدف باعث می شود آنها تا ابد مقروض بمانند. در مورد هر چه فکر کنید، آنرا جذب می کنید. ممکن است بگوئید : "اما من از بدهی هایم خلاص شده ام." برای من اهمینی ندارد که خلاص شده اید یا خیر، اما اگر در مورد بدهی فکر کنید آن را جذب می کنید. برنامه ای برای پرداخت بدهی هایتان تنظیم کنید و سپس بر ثروتمندی و خوشبختی متمرکز شوید.)
هنگامیکه با انبوهی از بدهی ها مواجه هستید و نمی دانید چگونه آنها را پرداخت کنید، نباید بر آنها متمرکز شوید زیرا بدهی های بیشتری جذب خواهید کرد. باید راهی برای تمرکز بر ثروتمندی در عوض بدهی بیابید. باید راهی برای ایجاد احساس خوب در خود ایجاد کنید تا بتوانید خوبی های بیشتری جذب کنید.
جیمز ری


(بیشتر اوقات افراد به من می گویند : "دوست دارم در سال آینده درآمدم را 2 برابر کنم." اما هنگامیکه به عمل آنها نگاه می کنیم، می بینیم برای دستیابی به این هدف هیچ تلاشی نمی کنند. آنها می گویند : "توانائی خرید آنرا ندارم." حدس بزنید چرا اینگونه می شود. زیرا دنیا می گوید : "امر شما اطاعت می شود.")
اگر جمله "توانائی خرید آنرا ندارم" را بر لب آوردید، هم اکنون آنرا تغییر دهید و بگوئید : "وسع مالی دارم! می توانم آنرا بخرم!" مانند طوطی این جملات را بارها و بارها تکرار کنید. طی یک ماه آینده تصمیم بگیرید هر زمان که از چیزی خوشتان آمد، بگوئید : "می توانم آنرا بخرم، وسع مالی دارم." هنگامیکه ماشین دلخواهتان را می بینید، بگوئید : "می توانم آنرا بخرم." وقتی لباس مورد علاه تان را می بینید یا آرزوی مسافرتی رویائی دارید، بگوئید : "می توانم آنها را به دست آورم." با انجام این کار، خود را تغییر می دهید و احساس بهتری در مورد پول به دست می آورید. با انجام این کار خود را متقاعد می کنید که توانائی خرید این چیزها را دارید و بدین ترتیب تصاویر زندگیتان تغییر می کند.
لیزا نیکولز

(هنگامیکه توجهتان را بر کمبود و نداشتن متمرکز می کنید، در مورد آن با خانواده و دوستان بحث می کنید و به فرزندانتان می گوئید : "پول کافی برای خرید ندام، نمی توانم آنرا بخرم." بدین ترتیب هیچگاه توانائی خرید آنها را پیدا نخواهید کرد. زیرا نداشتن را بیشتر و بیشتر جذب می کنید. اگر خواهان ثروت و وفور هستید، بر ثروتمندی و سعادت متمرکز شوید.)


ذخایر معنوی که منشأ تمامی ثروت های مادی است هرگز تهی نمی شود.
این ذخایر همواره با شما هستند و می توانید به میزان ایمان و نیاز خود از آن بهره گیرید.
چارلز هانل

اکنون که از این راز مطلع هستید، هر وقت با فرد ثروتمندی مواجه شوید، می دانید که تفکرات برتر آن فرد در مورد ثروت است نه فقر و این افراد ثروت را آگاهانه یا ناآگاهانه به سوی خود می کشند. آنها بر ثروت متمرکز شده اند و جهان، افراد، شرایط و وقایع را طوری فراهم کرده اند که به این ثروت دست یابند.
شما نیز ثروت آنها را نیز دارا هستید تنها تفاوت آنها با شما این است که آنان با افکارشان این ثروت را به سوی خود فراخوانده اند. ثروت شما در جهان نامرئی منتظر شماست و برای دریافت آن کافی است در مورد ثروت فکر کنید.
دیوید شیرمر

(اوایل که با راز آشنا شده بودم، هر روز چندین صورتحساب دریافت می کردم. با خودم فکر می کردم : "چگونه این قبوض را بپردازم؟" طبق قانون جذب بر هر چه متمرکز شوید همان را دریافت می کنید. گزارش حساب بانکی ام را آوردم، عدد مربوط به موجودی ام را پاک کردم و موجودی را که دوست داشتم در بانک داشته باشم، جایگزین کردم و فکر کردم : "بهتر است تجسم کنم بجای صورتحساب چک دریافت می کنم" و این کار را انجام دادم. با گذشت یک ماه، اوضاع کم کم تغییر کرد. شگفت انگیز است، اکنون من فقط چک دریافت می کنم. اگرچه صورتحساب های کمی دریافت می کنم ولی تعداد چک ها خیلی بیشتر است.)
روشی که برای تغییر احساساتم در مورد انبوهی از صورتحساب ها ایجاد کردم این بود که وانمود کنم صورتحساب ها، چک پول است. هنگامیکه آنها را دریافت می کردم با خوشحالی فریاد می زدم : "باز هم پول برای من، متشکرم، متشکرم." هر صورتحسابی را که دریافت می کردم، در تصور خود آنرا چک می دیدم و حتی به ارقام آن صفرهائی اضافه می کردم تا رقم آن بیشتر شود. دفترچه ای برداشتم و در بالای آن نوشتم : "پول های دریافتی" و در زیر آن ارقام تمامی صورتحساب ها را با صفر اضافی یادداشت کردم. درمقابل هر یک از حساب ها می نوشتم متشکرم و احساس قدردانی را برای دریافت آن در خود حس می کردم تا جائی که اشک در چشمانم جمع می شد. سپس هر یک از صورتحساب ها را که در مقایسه با مبالغ دریافتی بسیار ناچیز بود، با احساس قدردانی پرداخت می کردم.
صورتحساب ها را تنها وقتی باز می کردم که احساس می کردم چک هستند، اگر بدون این احساس آنها را باز می کردم دچار حالت تهوع می شدم و می دانستم این احساس صورتحساب های بیشتری به سوی من خواهد آورد.
می دانستم که باید این احساس را حذف کنم و احساس شادمانی را جایگزین آن کنم تا پول بیشتری به زندگیم راه یابد. علیرغم دریافت انبوهی از صورتحساب ها، این روش تاثیر گذار بود و زندگیم را تغییر داد.
لورال لانگمیر
کارشناس امور مالی، سخنران و مشاور شخصی و شغلی

(من با این نگرش بزرگ شدم که برای کسب پول باید به شدت کار کرد. من این جمله را جایگزین کردم. "پول به آسانی بدست می آید." شاید در ابتدا این جمله بیشتر شبیه به یک دروغ باشد، اینطور نیست؟ قسمتی از مغز شما می گوید : "دروغگو، غیرممکن است." باید بدانید که این حس درونی تنها زمان کوتاهی پایدار خواهد بود.)
اگر تاکنون فکر می کرده اید : "برای کسب پول باید سخت کار کرد"، بلافاصله این تفکر را رها کنید. با فکر در مورد این تفکرات فرکانس مربوط به آنها را ارسال می کنید و آنها به شکل تصاویر زندگی شما ظاهر می شوند. به توصیه لورال لانگمیر عمل کنید و این تفکر جدید را جایگزین چنین افکاری کنید : "پول به آسانی بدست می آید."


تولید ثروت به طرز تفکر و وضعیت ذهن شما بستگی دارد.
دیوید شیرمر


(هشتاد درصد از مشاوره هائی که با افراد انجام می دهم در مورد روانکاوی و طرز تفکر آنهاست. من بارها این جمله را از آنها شنیده ام : "تو می توانی اما من نمی توانم." مردم می توانند روابط درونی و تفکرشان را در مورد ثروت تغییر دهند.)

خوشبختانه لحظه ای که درمی یابید آنچه می دانید از آموخته ها و باورهای قبلی شما مهمتر هستند، زندگیتان را سرشار از فراوانی و وفور می کنید.
موفقیت از درون شما حاصل می شود نه از دنیای بیرون.
لف والدو امرسون



باید با جذب پول بیشتر، احساس خوبی پیدا کنید. بدیهی است هنگامیکه افراد پول کافی ندارند، نسبت به پول احساس خوبی نیز ندارند. اما این احساسات منفی، راه ورود پول به سوی شما را مسدود می کنند. شما باید این روند را با ایجاد احساس خوب نسبت به پول و قدردانی، در خود متوقف کنید. با خود بگوئید :

"بیش از نیازم پول دارم و پول زیادی در راه است."
"من مانند آهنربائی پول را جذب می کنم."
"من عاشق پولم و پول نیز عاشق من است."
"هر روز پول بیشتری دریافت می کنم."
"خدا را شکر، خدا را شکر، خدا را شکر."