PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مردی که عاشق جسد زنان بود و آنها را می دزدید و آرایش می کرد!



tania
11-08-2011, 08:00 PM
والدین یک مرد روسی با حضور در اداره پلیس شهر نیژنی نووگورود در غرب روسیه موضوع تکان دهندهای را مطرح کردند. به گفته آنها پسرشان آناتولی موسکیونا مدتی نامعلوم را با ۲۶ جسد زن که از گورستان نزدیک منزلش سرقت کرده بود زندگی میکرده است.

او به این اجساد لباس عروسک پوشانده بود و در کیسه های پلاستیکی پیچیده بود و در اتاقهای مختلف آپارتمانش قرار داده بود.

این مرد ۴۵ ساله که روزنامه نگار و تاریخ نگار است به گفته همسایه ها فردی نابغه است که به ۱۳ زبان صحبت میکند و معلومات خوبی درباره تاریخ روسیه و دنیا دارد و گاهی برای سخنرانی در موزه شهر از او دعوت میشد.

به گفته پلیس موسکیونا اشاره کرده به بیش از ۷۵۰ گورستان در غرب روسیه سر زده و گاهی در داخل تابوت و یا قبرهای کم عمق میخوابیده تا بتواند تخیلش را برای رمانی که در دست نگارش دارد تقویت کند.

پلیس این فرد روان پریش را دستگیر کرد اما چون هیچ شکایتی از بستگان افراد مرده که اجسادشان در آپارتمان این فرد بوده دریافت نشده، او فعلاً به قید وثیقه آزاد شده تا پرونده او در دادگاه مورد بررسی قرار گیرد.