PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مبارزه مردان و زنان بطور مختلط در نمایشگاه نیروی انتظامی! و تنبيه افراد خاطي توسط فرمانده ناجا



tania
11-02-2011, 02:06 PM
فرمانده ناجا دستور تنبیه افراد خاطی و متخلف نمایشگاه پلیس را صادر کرد


به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس‏، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم روز پنجشنبه شانزدهم مهر در رابطه با نمایش صحنه رزمی مردان و زنان در یکی از نمایشگاه‌های پلیس در هفته ناجا دستور تنبیه افراد خاطی را صادر کرد.
در یکی از نمایشگاه‌های پلیس در هفته ناجا متأسفانه صحنه‌هایی از مبارزه رزمی مردان و زنان به اجرا گذاشته شد و در بعضی از سایت‌ها نیز تصاویر آن منعکس شد که بلافاصله بنا به دستور فرمانده نیروی انتظامی سردار اسماعیل احمدی مقدم از ادامه نمایشگاه جلوگیری و با افراد خاطی و متخلف نیز برخورد لازم صورت گرفت.
متن دستور فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است: رئیس ستاد برگزاری هفته ناجا، صحنه‌های بسیار زشتی از مبارزه رزمی‌کاران زن و مرد در یکی از نمایشگاه‌ها به نمایش گذاشته شد و این خلاف تدابیر ناجا است.
در صورتی که در برنامه‌ها و تدابیر ابلاغی نیروی انتظامی زنان پلیس از درگیری فیزیکی با مردان منع شده‌اند، چرا باید شاهد این‌گونه صحنه‌های زشت باشیم.
لذا سریعاً از ادامه کار نمایشگاه جلوگیری و افراد متخلف و خاطی تنبیه و نتیجه گزارش شود.




منبع: پايگاه خبري تحليلي سحر

انتشار خبر و تصاویر رزم مختلط نمایشی در نمایشگاه نیروی انتظامی با اعتراض برخی مراجع تقلید و دستور فرمانده ناجا برای برخورد با عوامل خاطی مواجه شد.
به گزارش رجانیوز، در حاشیه مراسم افتتاح نمايشگاه نيروي انتظامي که روز چهارشنبه در فرهنگسراي ولاء شهرری برگزار شد، رزم مختلطی نیز به نمایش درآمد که انتشار تصاویر این رزم نمایشی موجب شد چند تن از مراجع تقلید در تماس تلفنی طی روزهای جمعه و شنبه با فرمانده نیروی انتظامی اعتراض خود را نسبت به این مسئله بیان کنند.

این در حالی بود که سردار احمدی‌مقدم روز پنج‌شنبه با مشاهده تصاویر مربوط به رزم حاشیه نمایشگاه نیروی انتظامی دستور تنبيه و توبیخ عوامل خاطی را صادر کرده بود.
افراد خاطي و متخلف رزمي كار در نمايشگاه پليس به دستور سردار فرماندهي نيروي انتظامي تنبيه شدند.
سردار احمدي‌مقدم، فرماندهي نيروي انتظامي روز پنجشنبه شانزدهم مهرماه سال جاري در رابطه با نمايش صحنه رزمي مردان و زنان در يكي از نمايشگاههاي پليس در هفته ناجا دستور تنبيه افراد خاطي را صادر كرد.
متن دستور فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در اين خصوص به اين شرح است:
«رييس ستاد برگزاري هفته ناجا، صحنه‌هاي بسيار زشتي از مبارزه رزمي كاران زن و مرد در يكي از نمايشگاه‌ها به نمايش گذاشته شد و اين خلاف تدابير ناجاست.
در صورتي كه در برنامه‌ها و تدابير ابلاغي نيروي انتظامي زنان پليس از درگيري فيزيكي با مردان منع شده‌اند، چرا بايد شاهد اينگونه صحنه‌هاي زشت باشيم؟
لذا سريعا از ادامه كار نمايشگاه جلوگيري و افراد متخلف و خاطي تنبيه و نتيجه گزارش گردد.»
این نمایشگاه سال گذشته نیز برگزار شده بود اما رزم نمایشی حاشیه آن تنها از سوی بانوان اجرا شده بود.

تصاویر دردسرساز نمایشگاه ناجا بر روی خروجی برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد.
منبع خبر: حاشيه نمایشگاه نیروی انتظامی


http://pnu-club.com/imported/2011/11/43.jpg

http://pnu-club.com/imported/2011/11/44.jpg


http://pnu-club.com/imported/2011/11/45.jpg


http://pnu-club.com/imported/2011/11/46.jpg


http://pnu-club.com/imported/2011/11/47.jpg


http://pnu-club.com/imported/2011/11/48.jpg