PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دايی ارزان‌ترين سرمربی ليگ برتر فوتبال ايران



O M I D
05-20-2011, 05:57 PM
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgحرف‌های غيررسمی حكايت از اين داشتند كه وی با پرسپوليس قراردادی بالغ بر 800 ميليون تومان بسته است رقمی كه در حد قرارداد 600 ميليون تومانی دايی با تيم ملی است.
گل: علی دایی در كنفرانس مطبوعاتی روز گذشته خود در بخشی از حرف‌هایش ادعا كرد كه بابت یك فصل حضور در پرسپولیس فقط 250 میلیون تومان پول گرفته است كه این رقم وی را تبدیل به ارزان‌ترین سرمربی لیگ فوتبال ایران كرده است.
علی دایی كه سال‌هاست كه ارقام دریافتی وی از باشگاه‌ها و تیم ملی چه در زمان مربیگری و چه در زمان بازیگری مبالغی خیره‌كننده بوده‌اند حتما به دلیل علاقه‌اش به پرسپولیس زیر بار این قرارداد رفته است چرا كه حرف‌های غیررسمی حكایت از این داشتند كه وی با پرسپولیس قراردادی بالغ بر 800 میلیون تومان بسته است رقمی كه در حد قرارداد 600 میلیون تومانی دایی با تیم ملی است،‌ دایی در سایپا هم در همین حول و حوش پول گرفته بود.
از آنجایی كه دایی در اوج درگیری با كاشانی قاعدتا بدون پشتبانه حرف نمی‌زند، اگر چنین قراردادی صحت داشته باشد باید به حبیب كاشانی بابت این قرارداد اقتصادی تبریك گفت چرا كه در این صورت دایی در حد یك مربی درجه دوم فوتبال ایران پول گرفته است.
بد نیست بدانید قرارداد مربیانی مثل امیرقلعه‌‌نویی، منصور ابراهیم‌زاده، پرویز مظلومی و ... در حد دوتا سه برابر این مبلغ است.
باید منتظر واكنش مدیران پرسپولیس در این خبر بود.