Y@SiN
02-19-2011, 10:00 PM
تجارت الکترونیک؛ تبلیغات بنر
در تجارت الکترونیک، تبلیغات بنر یکی از معمول ترین نوع تبلیغات می باشد. تبلیغات بنر در تجارت در طول سالهای متمادی کارایی اش به اثبات رسیده است. بعضی ها بر این عقیده اند که تبلیغات بنر در تجارت الکترونیک کارایی ندارد، اما بر اساس آمار موجود، هنوز اولین نوع تبلیغات سایتهای تجارت الکترونیک تبلیغات بنر می باشد.
تقریبا نرخ بازدهی تبلیغات بنر بین 2 تا 3 درصد می باشد که قابل مقایسه با بقیه روشهای تبلیغاتی است.
در واقع، برخی از آمارها نشان می دهد که تبلیغات بنر در وب از تبلیغات تلویزیونی جواب بهتری می دهد. این بخاطر اینست که کابران در اینترنت حاضر می باشند و تلویزیون برای کاربران اینترنت یک رسانه غیرفعال به شمار می آید.
لغت شناسی بنر:
شما لازم است که با برخی از مفاهیمی که به تبلیغات بنر در تجارت الکترونیک مربوط میشود آشنا باشید،این لغات را به خاطر بسپارید:
در تجارت الکترونیک، تبلیغات بنر یکی از معمول ترین نوع تبلیغات می باشد. تبلیغات بنر در تجارت در طول سالهای متمادی کارایی اش به اثبات رسیده است. بعضی ها بر این عقیده اند که تبلیغات بنر در تجارت الکترونیک کارایی ندارد، اما بر اساس آمار موجود، هنوز اولین نوع تبلیغات سایتهای تجارت الکترونیک تبلیغات بنر می باشد.
تقریبا نرخ بازدهی تبلیغات بنر بین 2 تا 3 درصد می باشد که قابل مقایسه با بقیه روشهای تبلیغاتی است.
در واقع، برخی از آمارها نشان می دهد که تبلیغات بنر در وب از تبلیغات تلویزیونی جواب بهتری می دهد. این بخاطر اینست که کابران در اینترنت حاضر می باشند و تلویزیون برای کاربران اینترنت یک رسانه غیرفعال به شمار می آید.
لغت شناسی بنر:
شما لازم است که با برخی از مفاهیمی که به تبلیغات بنر در تجارت الکترونیک مربوط میشود آشنا باشید،این لغات را به خاطر بسپارید: