PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور واحد میامی برگزار شد



sunyboy
01-31-2011, 10:37 PM
مراسم تودیع جناب آقای علی شاهینی و معارفه سرکار خانم مریم اسرافیلیان بعنوان مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور واحد میامی روز پنجشنبه 30 دیماه سال جاری با حضور جناب آقای رحیمی بخشدار محترم میامی، دکتر اسمعیلی، معاون دانشگاه پیام نور استان سمنان، و مهندس علی رهبرزاده، مدیر فناوری اطلاعات و روابط عمومی استان در بخشداری میامی برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور سمنان : دکتر اسمعیلی ضمن تشکر و تقدیم تقدیرنامه ای از جانب دکتر خیاطیان سرپرست دانشگاه پیام نور استان سمنان از خدمات آقای شاهینی در این مدت که با حفظ سمت، مسئولیت امور جاری واحد میامی را نیز برعهده داشت قدردانی نمود.همچنین با آرزوی توفیقات روز افزون برای خانم اسرافیلیان ابلاغ مسولیت امور جاری را از جانب دکتر خیاطیان قرات و تقدیم ایشان نمود.
در این مراسم آقای شاهینی در سخنانی گفت: مسئولیت های دنیوی انتصابی است و فقط یک فرصت خدمت است اما هرآنچه که ما بتوانیم در سایه جهد وجهاد به دست بیاوریم، همانند موفقیت درتعلیم علم و ایمان وخدمت رسانی به مردم اینها چیزهایی اکتسابی و ماندگار است و قابل ستاندن نیست، ما باید به دنبال اینگونه توفیقات باشیم .
خانم اسرافیلیان نیز اظهار داشت: امیدوارم قدم های برداشته شده در این مسیر مرضی خدای متعال قرار گیرد و توانسته باشم نقشی هر چند اندک در مسیر توسعه علمی کشور داشته باشم.