PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : از گوشه و کنار فوتبال دنیا 2011



صفحه ها : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10

O M I D
01-15-2011, 07:49 PM
انتقاد کان از فان خال در بکارگيري کرافت درترکيب اصلي


لوئيس فان خال مربي بايرن مونيخ اخيرا در صحبتهايي اعلام کرده که تصميم دارد تا جاي هانس يورگ بوت، دروازه بان باتجربه تيمش را به توماس کرافت، دروازه بان جوان بايرن بدهد ولي اوليور کان، اسطوره تيم ملي آلمان در صحبتهايي اعلام کرده که کرافت هنوز در اوج آمادگي براي حضور در ترکيب اصلي بايرن نيست

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg کان در صحبتهایی گفت:« این غیر ممکن است که بگوئیم که آیا این تصمیم درستی است که کرافت را دروازه بان شماره 1 بایرن نامید یا خیر. این احتمال می رود که عملکرد او خارق العاده باشد و شاید هم نتواند عملکرد مثبت و موثری داشته باشد.»
کان ادامه داد:« این برای او خیلی سرنوشت ساز است تا بتواند فشار حضور در ترکیب اصلی تیم را تحمل کند.این بزرگترین ریسک در این شرایط است.همه ما از توانایی های بوت آگاهیم و می دانیم که چطور با فشارها کنار می آید.او تجربه فراوانی دارد و می داند که چطور باید با چنین شرایطی دست و پنجه نرم کند.»
گفتنی است، کرافت اولین بازی اش به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب بایرن را روز پانزدهم ژانویه مقابل وولفسبورگ انجام خواهد داد.

O M I D
01-16-2011, 05:51 PM
منچسترسيتي به صدر جدول ليگ برتر صعود كرد


تيم فوتبال منچسترسيتي انگليس با شکست چهار بر سه ولورهمپتون به صدر جدول مسابقات ليگ برتر انگليس صعود کرد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg حبيب کولوتوره و يحي توره در دقايق 40 و 54 و کارلوس توز در دقايق 49 و 66 گل هاي منچسترسيتي را به ثمر رساندند.
نناد ميلياس در دقيقه 12، کوين دويل در دقيقه 68 و رونالد زوبار در دقيقه 86 سه گل براي ولور همپتون زدند اما نتوانستند از شکست تيمشان جلوگيري کنند.
منچسترسيتي با اين نتيجه با کسب 45 امتياز با سه بازي بيشتر بالاتر از تيم رقيب و همشهري خود منچستر يونايتد در صدر جدول رده بندي مسابقات اين فصل ليگ برتر انگليس قرار گرفت.
در ديگر مسابقه مهم امشب تيم چلسي با نتيجه 2 بر صفر از سد بلکبرن گذشت.
گل هاي چلسي را در اين مسابقه برانيسلاو ايوانويچ در دقيقه 57 و نيکلاس آنلکا در دقيقه 76 به ثمر رساندند.

O M I D
01-16-2011, 05:54 PM
گلزني نيستلروي و چشمک او به رئال(عکس)


شايد با جدايي رود فان نيستلروي از رختکن رئال مادريد خيلي ها فکر مي کردند که فوتبال اين ستاره هلندي به اتمام رسيده ولي نيستلروي يکي از ستاره هاي هامبورگ است و با گل ارزشمندي که در ديدار شنبه شب تيمش در بوندس ليگا وارد دروازه شالکه کرد، چشمکي به رئال مادريد که بي صبرانه منتظر انتقال قرضي اين ستاره هلندي است، زد



http://pnu-club.com/imported/mising.jpg





http://pnu-club.com/imported/mising.jpg

O M I D
01-16-2011, 05:56 PM
پس از رسمي شدن درخواست مادريد از روديگل
فان‌نيستلروي: بازگشت به برنابئو يك رويا است


مهاجم سابق رئال مادريد و بازيکن حال حاضر هامبورگ آلمان بازگشت خود را به تيم اول پايتخت رويايي توصيف کرد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg رود فان‌نيستلروي که از طريق وکيلش سرگرم مذاکره با رئال مادريد است شب گذشته براي هامبورگ مقابل شالکه 04 (تيمي که رائول را در ترکيب خود دارد)، گلزني کرد و هنگام خوشحالي رفتار عجيبي از خود برابر دوربين‌ها نشان داد.
فريادهاي رود فان‌نيستلروي برابر لنز دوربين‌ها قطع نمي‌شد و خوشحالي عجيبش باعث شد بارها توسط کارگردان به تصوير کشيده شود.
گزارشگر بازي تلاش کرد اين رفتار را نمادي براي تعصب سوپرفان به هامبورگ نشان دهد اما مصاحبه بعد از بازي اين مهاجم هلندي همه چيز را مشخص کرد.
وي گفت: بازگشت به رئال مادريد براي من يک رويا است و اين گل را نيز به هواداران رئال مادريد تقديم مي‌کنم.
فان‌نيستلروي در خصوص احتمال تمديد قرارداد با هامبورگ گفت: هر چيزي ممکن است و من با توجه به اطمينان کاملي که به وکيلم دارم طبق صلاحديد او عمل مي‌کنم. در اين سن و پس از اين همه سال پول تنها فاکتور تعيين کننده براي من نيست و دوست دارم از فوتبال خود لذت ببرم.

O M I D
01-16-2011, 05:58 PM
توماس مولر: اشتباهات فردي زيادي داريم



http://pnu-club.com/imported/mising.jpg توماس مولر، هافبک باشگاه بایرن مونیخ بعد از بازی مقابل ولفسبورگ درباره این بازی، نظرات خود را اعلام کرد.
او در این باره گفت:«ما اشتباهات فردی بسیار زیادی در بازیهای مختلف انجام می دهیم، ما باید این اشتباهات را رفع کنیم تا وضعیت در تیم بهتر شود، در ابتدای بازی واقعا شانس آوردیم که توانستیم به گل دست یابیم اما فکر می کردیم که باز هم بتوانیم گل بزنیم که این طور نشد.
به نظر من هر دو تیم، بازی خوبی ارائه دادند و نشان دادند که میتوانند از موقعیت هایی که برایشان پیش می آید،استفاده کنند»

O M I D
01-16-2011, 05:58 PM
فان‌خال: بايد در نيمه اول مقابل ولفسبورگ سه بر صفر پيش مي‌افتاديم


استيو مک‌لارن، مربي ولفسبورگ گفت که تساوي يک بر يک با بايرن مونيخ نتيجه عادلانه‌اي بود، اما لوييس فان‌خال مربي بايرن مونيخ پس از آن که تيمش نتوانست ولفسبورگ را ببرد عصباني بود.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg بایرن برتری خود در اوایل بازی را از دست داد و فان‌خال گفت: «همه ناامید شده‌ایم و نمی‌توانیم وانمود کنیم این طور نیست.
باید در نیمه اول سه بر صفر پیش می‌افتادیم. در نیمه دوم هم ضعیف بودیم. ما بارها با دیه‌گو بنالیو (دروازه‌بان ولفسبورگ) تک به تک شدیم اما موقعیت‌ها را از دست دادیم.
سپس اشتباهی دیرهنگام داشتیم و دیگر هم نمی‌شد پیروز شویم.
این بازی باورکردنی نیست چون پنجمین دیدار ما در این فصل است که این طور می‌شود.»

نظرات بازیکنان
آرین روبن، ستاره تیم افزود: «نیازی نیست بیش از این درباره صدر جدول صحبت کنیم. همیشه تا جایی که بتوانیم امیدوار می‌مانیم، اما واقعا از صدر جدول خیلی دور هستیم. ما باید این را بپذیریم. دورتموند به دلیل عملکرد درخشانش باید ستایش شود.»
توماس مولر هم گفت: «این روندی همیشگی شده. تیم اشتباهات فردی بسیاری انجام می‌دهد، از جمله خود من. البته که در دقایق ابتدایی کمی خوش‌اقبال بودیم، اما در طول دیدار رقابت خوبی انجام دادیم و حس می‌کردیم که با نتیجه خوبی از میدان خارج می‌شویم.
هر دو تیم با تلاش فراوانی بازی کردند و می‌دانستند که به هر حال به موقعیت‌های خوبی می‌رسند. باید از این موقعیت‌ها استفاده می‌شد.»

O M I D
01-16-2011, 05:59 PM
نتايج ليگ برتر: برد چلسي و منچسترسيتي


نتايج ليگ برترانگلستان در بازيهاي امشب به اين صورت است.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg چلسی 2 – بلکبرن صفر
گل‌ها: ایوانویچ (57) و آنلکا (76)

منچسترسیتی 4 – ولورهمپتون 3
گل‌ها: کولو توره (40)، تبس (48 و 66) و یحیی توره (53) برای سیتی، میلیاس (12)، دویل (68، پنالتی) و زوبار (85) برای ولوز

استوک‌سیتی 2 – بولتون صفر
گل‌ها: هیگینباتم (37) و اثرینگتون (63، پنالتی)

وست برومویچ 3 – بلکپول 2
گل‌ها: اودموینگی (38 و 87)، موریسون (52) برای وست‌بروم، ون (11) و تیلور-فلچر (80) برای بلکپول

ویگان 1 – فولام 1
گل‌ها: رودایگا (57) برای ویگان، جانسن (86) برای فولام

O M I D
01-16-2011, 06:00 PM
منچسترسيتي به صدر جدول ليگ برتر صعود كرد


تيم فوتبال منچسترسيتي انگليس با شکست چهار بر سه ولورهمپتون به صدر جدول مسابقات ليگ برتر انگليس صعود کرد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg حبيب کولوتوره و يحي توره در دقايق 40 و 54 و کارلوس توز در دقايق 49 و 66 گل هاي منچسترسيتي را به ثمر رساندند.
نناد ميلياس در دقيقه 12، کوين دويل در دقيقه 68 و رونالد زوبار در دقيقه 86 سه گل براي ولور همپتون زدند اما نتوانستند از شکست تيمشان جلوگيري کنند.
منچسترسيتي با اين نتيجه با کسب 45 امتياز با سه بازي بيشتر بالاتر از تيم رقيب و همشهري خود منچستر يونايتد در صدر جدول رده بندي مسابقات اين فصل ليگ برتر انگليس قرار گرفت.
در ديگر مسابقه مهم امشب تيم چلسي با نتيجه 2 بر صفر از سد بلکبرن گذشت.
گل هاي چلسي را در اين مسابقه برانيسلاو ايوانويچ در دقيقه 57 و نيکلاس آنلکا در دقيقه 76 به ثمر رساندند.

O M I D
01-16-2011, 06:01 PM
بايرن به دنبال مارسلو


باوارياييها به شدت به دنبال خط دفاعي خود هستند و قصد دارند در فصل نقل و انتقالات زمستاني، بازيکني را براي خط دفاعي خود، خريداري کنند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg کادر فنی باشگاه بایرن مونیخ به شدت عملکرد مارسلو، مدافع باشگاه رئال مادرید را زیر نظر گرفتند و پیشنهاد خرید این بازیکن را به سران باشگاه، ارائه داده اند.
قیمت این بازیکن ۲۲ ساله برزیلی در بازار نقل و انتقالات، ۱۸ میلیون یورو است که از سال ۲۰۰۷ تا به حال در این باشگاه حضور دارد و ۱۱۰ بازی برای رئال مادرید انجام داده است که توانسته است، ۸ گل هم به ثمر برساند.
این در حالی است که فابیو کنترائو ظاهرا توافقات لازم را برای پیوستن به رئال مادرید را انجام داده است و به زودی به این باشگاه خواهد پیوست و این احتمال میرود که مارسلو روی نیمکت ذخیره ها بنشیند.
او بارها اعلام کرده است که در صورتی که در ترکیب اصلی تیم قرار نگیرد از این باشگاه خواهد رفت.
بسیاری معتقدند که باواریاییها در صورت پیوستن کنترائو به رئال مادرید، به راحتی می توانند مارسلو را به مونیخ بیاورند.

O M I D
01-16-2011, 06:01 PM
غيبت سرخيو آگرو در ديدار برگشت كوپا دل ري مقابل رئال


آگرو همچنين به دليل اين مصدوميت ديدار فردا شب اتلتيکو مقابل مايورکا و همچنين ديدار هفته آينده برابر اسپورتينگ خيخون را از دست خواهد داد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg سرخيو آگرو، مهاجم اتلتيکو مادريد به دليل مصدوميت براي دو هفته از ميادين دور خواهد بود و به همين دليل نمي تواند تيمش را در ديدار برگشت کوپا دل ري مقابل رئال مادريد همراهي کند.
اسکن هايي که از پاي چپ اين بازيکن گرفته شد مشخص کرد که اين مهاجم آرژانتيني حداقل براي دو هفته نمي تواند تيمش را همراهي کند.
قرار است براي مشخص شدن وضعيت نهايي او معاينات بيشتري انجام گيرد. آگرو همچنين به دليل اين مصدوميت ديدار فردا شب اتلتيکو مقابل مايورکا و همچنين ديدار هفته آينده برابر اسپورتينگ خيخون را از دست خواهد داد.
اين ستاره 22 ساله يکي از ارکان اصلي اتلتيکو در اين فصل بوده است و در بازي هايي که در همه رقابت ها براي تيمش به ميدان رفته، توانسته 14 بار براي تيمش گلزني کند.
او به تازگي قراردادش را براي حضوري طولاني تر در وينسنت کالدرون تمديد کرده است.
شاگردان کيکه فلورس در ديدار رفت 3-1 مغلوب رئالي ها شدند و اکنون بايد در غياب اين مهاجم کليدي شان اين نتيجه را جبران کنند.

O M I D
01-16-2011, 06:02 PM
آينده مبهم كاپلو در تيم ملي انگليس


گفته مي شود در صورتي که کاپلو بخواهد در مورد آينده اش در تيم ملي انگليس با مديران اتحاديه صحبت کند، بايد ابتدا ترديدهاي آنها در مورد نتايج تيم ملي در رقابت هاي يورو 2012 را از بين ببرد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به گزارش رسانه هاي انگليسي، مديران اتحاديه فوتبال انگليس جستجوي خود براي يافتن گزينه اي مناسب براي جانشيني فابيو کاپلو را آغاز کرده اند و اين مسئله آينده اين مربي ايتاليايي را در هاله اي از ابهام فرو برده است.
اين سرمربي سابق رئال مادريد و يوونتوس، از اينکه با او در مورد آينده سه شيرها گفتگو نشده، شگفت زده شده است.
الکس هورن، مدير اجرايي اتحاديه فوتبال انگليس اخيرا اعلام کرد که بعد از نتايج ضعيف تيم ملي انگليس در جام جهاني قصد دارد يک نفر را به کادر فني اضافه کند تا به کاپلو در هدايت سه شيرها کمک کند.
گفته مي شود در صورتي که کاپلو بخواهد در مورد آينده اش در تيم ملي انگليس با مديران اتحاديه صحبت کند، بايد ابتدا ترديدهاي آنها در مورد نتايج تيم ملي در رقابت هاي يورو 2012 را از بين ببرد.

O M I D
01-18-2011, 12:06 PM
ردنپ: بيشتر از منچستر صاحب موقعيت بوديم


به باور سرمربي تيم فوتبال تاتنهام، شاگردانش با وجود توقف برابر منچستر، بيشتر صاحب موقعيت شده‌اند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg هري ردنپ شب گذشته در کنفرانس مطبوعاتي پس از تساوي بدون گل خانگي با منچستريونايتد گفت: به مراتب صاحب موقعيت شديم و مي‌توانستيم به حريف ضربه بزنيم. هرچند که موقعيت‌ها خيلي بزرگ و جدي نبودند.
اين مربي 63 ساله که قبل از مصاف با شاگردان سرآلکس فرگوسن، خط و نشان کشيد و در مصاحبه‌هايش مرتب از خلق اولين ناکامي فصل ميهمان به دست جوانانش سخن مي‌گفت، ‌ادامه داد: هر دو تيم خوب دفاع ‌کردند. بخصوص مدافعين مياني دو تيم روزي بسيار پرکاري داشتند که در عمل، فوق‌العاده خوب رفتار کردند. آنها تمام موقعيت‌هايي که از آن مهاجمين مي‌شد، را دفع کردند.
او ادامه داد: از اين جهت، شمار موقعيت‌ها در کل کم بود. خوشحال مي‌شدم اگر مي‌توانستيم به حريف گل بزنيم.

O M I D
01-18-2011, 12:09 PM
كونكاكاف يك سهميه بيشتر در جام جهاني 2014 مي خواهد


' کونکاکاف' از فدراسيون بين المللي فوتبال ' فيفا' خواستار يک سهميه ديگر شده تا از منطقه آمريکاي شمالي و درياي کارائيب چهار کشور به جام جهاني 2014 برزيل راه يابند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg کونکاکاف همان اتحاديه فوتبال آمريکاي شمالي ، مرکزي و کارائيب است که 40 عضو دارد.
به گزارش رويترز، طبق سهميه بندي قبلي که در جام جهاني 2006 و 2010 اعمال شد کنفدراسيون آمريکاي شمالي و مرکزي و اتحاديه فوتبال کارائيب سه سهميه ثابت داشت و سهم چهارم با پلي آف مشخص مي شد.
با اين حال'' جک وارنر '' رييس کونکاکاف روز يکشنبه گفت : اين منطقه به فيفا فشار خواهد آورد تا سهميه ثابت خود درجام جهاني را از5 / 3 به 4 افزايش دهد.
وي با انتشار بيانيه اي اعلام کرد: ما معتقديم کونکاکاف شايستگي يک سهميه ثابت ديگر را در جام جهاني دارد و عملکرد تيم ها و اتحاديه هاي فوتبال اين منطقه اين شايستگي را اثبات مي کند.
رييس کونکاکاف تاکيد کرد که کشورهاي اين منطقه در اين موضوع وحدت نظر دارند.

O M I D
01-18-2011, 12:10 PM
فرگوسن و عدم انتقاد از اخراج رافائل


سرالکس فرگوسن، مربي باشگاه منچستريونايتد از صحبت کردن در مورد اخراج رافائل در جريان ديدار تيمش مقابل تاتنهام سرباز زد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg از سوی دیگر ششصدمین بازی رایان گیگز برای یونایتد سوژه خوبی بود که سرالکس فرگوسن درمورد آن به صحبت بپردازد.
بازیکنان یونایتد در جریان این بازی تلاش زیادی انجام دادند و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند، به ویژه نمانیا ویدیچ که فوق العاده ظاهر شد.
در پایان این مسابقه سرالکس فرگوسن گفت:«بازی خیلی سختی بود. تاتنهام در اوج آمادگی است ولی آنها واقعا نتوانستند مقابل ما فرصت چندانی را خلق کنند و فکر می کنم که باید به این موضوع تاکید کنیم.ما در استفاده از توپ اندکی بی دقت بودیم ولی این یک نقطه ضعف برای ماست. ما نمی توانیم شکایتی داشته باشیم ولی مدافعان تیم ما فوق العاده بودند و این نتیجه عادلانه ای بود.»
فرگوسن ادامه داد:« این نتیجه شاید در پایان فصل مارا ناراحت کند.تاتنهام هم شرایط مشابهی دارد.همه چیز بحث کنترل اعصاب است و ما در دیدار یکشنبه شب از نظر تدافعی خوب بودیم.»
مهمترین نکته این دیدار اخراج رافائل بود.او با دریافت دومین کارت زرد خود مجبور به ترک زمین مسابقه شد. ولی فرگوسن در این رابطه صحبتی نکرد:« نیازی نیست که در این رابطه صحبتی بکنم.شما خودتان صحنه را دیدید.من در مورد داور جر و بحثی نمی کنم.خدا را شکر.»
فرگوسن در پایان صحبتهایش با تمجید از رایان گیگز که در دیدار با تاتنهام ششصدمین بازی اش برای یونایتد را انجام داد گفت:« او انسان فوق العاده ای است. حضور او در بازی به منزله ارزشی برای بازی است و او الگوی خوبی برای هر بازیکن جوانی است.چون شخصیتش یک الگوی خوب است.تلاش برای آنکه یک بازیکن تراز اول باشی و مراقب خودت باشی به فداکاری زیادی نیاز دارد و رایان این کار را در طول کارنامه ورزشی اش انجام داده.او انسان فوق العاده ای است.»

O M I D
01-18-2011, 12:10 PM
موفقيت تازه مهاجم سابق رئال و منچستر
نيستلروي به تيم منتخب هفته هجدهم بوندس‌ليگا راه يافت


مهاجم اسبق تيم‌هاي فوتبال منچستريونايتد انگليس و رئال‌مادريد اسپانيا به تيم منتخب هفته بوندس‌ليگاي آلمان راه يافت.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به نقل از کيکر، پس از آنکه مسابقات هفته هجدهم بوندس‌ليگا يا همان هفته نخست دور برگشت در روزهاي جمعه، شنبه و يک شنبه انجام گرفت، انتخاب 11 ستاره برتر هفته انجام شد که رودفان‌نيستلروي، توانست بخاطر گل ارزشمند و سرنوشت‌سازش به شالکه، در جمع 11 ستاره هفته جاي گيرد.
در اين تيم همچنين پرمرته‌ساکر، آرنه فريدريش و تورستن فرينگس، سه بازيکن صاحب‌نام وردربرمن به خاطر عملکرد درخشان در بازي با هوفن‌هايم جاي گرفتند.
ترکيب تيم برترين‌هاي هفته به اين شرح است:(اعداد داخل پرانتز بيان‌گر تعداد دفعات قبلي در فصل جاري است)
دروازه‌بان:هايم روت، بروسيا مونشن‌گلادباخ(1)
مدافع راست: ريتر، ولفسبورگ(1)
مدافع مياني: مرته ساکر، وردربرمن(3)
مدافع چپ: فريدريش، ولفسبورگ(1)
هافبک راست: پينتو، هانوفر(1)
هافبک مياني: فرينگس، وردربرمن(1)
هافبک مياني:‌گوتسه، بروسيادورتموند(2)
هافبک چپ: گروس‌کرويتس، بروسيادورتموند(2)
مهاجم راست: کيسلينگ، بايرلورکوزن (1)
مهاجم نوک:‌سيسه، فرايبورگ(3)
مهاجم چپ: رود فان‌نيستلروي، هامبورگ(2)

O M I D
01-18-2011, 12:11 PM
رئال و رد پيشنهاد انتقال قرضي گاراي به ميلان


سران باشگاه ميلان تمايل زيادي داشتند تا اسکيل گاراي ستاره آرژانتيني رئال را به صورت قرضي و تاپايان رقابتهاي اين فصل به رختکن تيمشان ببرند


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان هم اخیرا در صحبتهایی اعلام کرده بود که سرمایه گذاری های آتی این تیم تنها در بخش دفاعی انجام خواهد شد و با پیوستن آنتونیو کاسانو به رختکن روسونری، دیگر نیازی به خرید مهاجم احساس نمی شود.
شنیده می شد که روسونری به دنبال انتقال قرضی گارای تا پایان رقابتهای این فصل هستند ولی طبق گزارش منتشره در توتوسپورت، سران رئال با جدایی ستاره 24 ساله شان موافق نیستند.
او که اخیرا از مصدومیت زانو رها شده است، مشتریان دیگری نیز دارد وبه عنوان مثال شالکه نیز به دنبال جذب اوست.

O M I D
01-18-2011, 12:11 PM
بايرن مونيخ به دنبال هافبك ملي پوش فرانسوي


به گزارش رسانه هاي فرانسوي، باشگاه بايرن مونيخ قصد دارد با پيشنهادي 10 ميليون يورويي، يان ام ويلا، هافبک ملي پوش تيم رن را به خدمت بگيرد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg ام ويلا که فصل گذشته به ترکيب اصلي تيم رن راه پيدا کرد، خيلي زود خود را به يکي از ارکان اصلي اين تيم تبديل کرد و بازي هاي خوبش موجب شد تا لورن بلان، سرمربي جديد خروس ها او را به تيم ملي فرانسه دعوت کند.
او در رقابت هاي اين فصل نيز بازي هاي بسيار خوبي از خود به نمايش گذاشته است و همين مسئله موجب شده تا باشگاه بايرن مونيخ به طور جدي به دنبال به خدمت گرفتن او باشد. پيش از اين رئال مادريد و ليورپول نيز براي به خدمت گرفتن او ابراز علاقه کرده اند.
ام ويلا که تا سال 2014 با رن قرارداد دارد، اخيرا در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرده بود که قصد دارد حداقل تا تابستان 2012 در اين تيم بماند. به همين دليل بايرني ها در صورتي که بخواهند او را به خدمت بگيرند، بايد پيشنهاد خوبي ارائه دهند.

O M I D
01-18-2011, 12:13 PM
مدافع آرسنال زير تيغ جراحي؛ غيبت شش هفته اي فرمائلن


توماس فرمائلن، مدافع آرسنال، روز گذشته تاييد کرد که بايد تاندون آسيب ديده آشيل پايش را به تيغ جراحان بسپارد و به همين دليل نمي تواند براي شش هفته تيمش را همراهي کند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg اين ملي پوش بلژيکي که در يکي از ديدارهاي تيم ملي کشورش در ماه سپتامبر دچار آسيب ديدگي شد، از آن زمان نتوانسته توپچي ها را همراهي کند اما ممکن است به زودي به ترکيب تيمش برگردد.
او در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" من اين عمل را در سوئد انجام خواهم داد. به گفته متخصصي که قرار است اين عمل را انجام دهد، يک تاندون کوچک که در کنار تاندون آشيل قرار دارد، دچار پارگي شده است."
او همچنين اعلام کرد که ممکن است به دليل اين عمل ممکن است چهار تا شش هفته نتواند تيمش را همراهي کند.
ونگر براي پر کردن جاي خالي فرمائلن گزينه هايي مانند پر مرتساکر (وردربرمن)، کريستوفر سامبا (بلکبرن) گري کيهيل (بولتون) و متيو آپسون (وستهم) را در نظر دارد.

O M I D
01-18-2011, 12:14 PM
ملاقات پنهاني ليپي و رئيس فدراسيون اوكراين فاش شد


يک روزنامه ايتاليايي از ملاقات سرمربي اسبق تيم ملي اين کشور با عالي‌ترين مقام فدراسيون فوتبال اوکراين خبر داد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg مارچلو ليپي هفته گذشته به طور پنهاني در شهر رم با گريگوري سورکيس‌ ديدار و شرايط مورد نظر ميزبان مشترک جام‌ ملت‌هاي 2012 را جهت هدايت تيم ملي اين کشور را دريافت کرد.
مربي تيم ملي ايتاليا که در جام جهاني 2006 مقام قهرماني را کسب کرد و شش ماه قبل در پيکارهاي 2010، ناکام شد، پس از اين ديدار، ابتدا سعي کرد آن را تکذيب کند ولي در سايه فشار رسانه‌هاي کشورش مجبور به تاييد اين خبر شد.
وي که پس از ناکامي در رقابت‌هاي آفريقاي‌جنوبي از مقامش کنار‌ه گرفت‌، از چند ماه قبل براي هدايت تيم اوکراين موردتوجه قرار گرفته است.
اوکراين در کنار لهستان، برگزارکننده مسابقات يورو 2012 بود.

O M I D
01-18-2011, 12:19 PM
در جريان يک بازي تدارکاتي
استيوونس با دستيارش كتك‌كاري كرد


سرمربي هلندي تيم فوتبال ردبول‌سالزبورگ اتريش در حين بازي با دستيارش به درگيري پرداخت.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به نقل از روزنامه دي‌پرسه، هوب استيوونس که اکنون به همراه تيمش در اردوي آماده‌سازي ترکيه بسر مي‌برد، در جريان بازي تدارکاتي با گراس‌هاپرز سوئيس با دستيارش،‌ ادي‌‌اختربرگ، به کتک‌کاري پرداخت.
شدت اين درگيري آنقدر بود که وي و کمک‌مربي تيم، مجروح شدند و در اين ميان بازيکنان سعي در جدا کردن اين دو مسئول تيم داشتند.
پس از اين بازي که با برد 3 بر صفر مربي هلندي همراه شد، سرمربي دو سال اخير سالزبورگي‌ها، دستيارش را اخراج کرد.
باشگاه اتريشي هنوز درباره اين اتفاق عجيب خبري را منتشر نکرده و مشخص نيست علت درگيري فيزيکي اين دو، آن هم حين بازي به چه خاطر بوده است. همچنين مشخص نيست رد‌بول، درمورد حرکت سرمربي 57 ساله چه تصميمي خواهد گرفت.

O M I D
01-18-2011, 12:20 PM
داگليش به هامان پيشنهاد مربيگري داد


سرمربي جديد تيم فوتبال ليورپول انگليس به لژيونر ژرمن‌ها پيشنهاد همکاري داد.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به نقل از روزنامه اخبار جهان، کني دالگيش که در تکاپوي تقويت کادر فني تيم خود است، از ديتمار هامان خواسته در نقش دستيار به وي کمک کند.
اين خواسته چندماه پس از ابراز تمايل ستاره اسبق تيم ملي آلمان جهت فعاليت به عنوان مربي، ارائه شد.
هامان 37 ساله که در تيم دسته دومي ميلتون کين‌دانز بازي مي‌کند، در سال‌هاي 1999 الي 2006 در 191 بازي براي ليورپول حضور يافت و 12 گل زد.
وي در سال 2006 بازيکن بولتون شد و در سال‌هاي 2006 الي 2009 نيز عضو منچسترسيتي محسوب شد.
داگليش هفته گذشته جانشين روي هاجسون معزول شد.

pnugirl
01-18-2011, 02:04 PM
در جريان يک بازي تدارکاتي
استيوونس با دستيارش كتك‌كاري كرد


سرمربي هلندي تيم فوتبال ردبول‌سالزبورگ اتريش در حين بازي با دستيارش به درگيري پرداخت.
به نقل از روزنامه دي‌پرسه، هوب استيوونس که اکنون به همراه تيمش در اردوي آماده‌سازي ترکيه بسر مي‌برد، در جريان بازي تدارکاتي با گراس‌هاپرز سوئيس با دستيارش،‌ ادي‌‌اختربرگ، به کتک‌کاري پرداخت.
شدت اين درگيري آنقدر بود که وي و کمک‌مربي تيم، مجروح شدند و در اين ميان بازيکنان سعي در جدا کردن اين دو مسئول تيم داشتند.
پس از اين بازي که با برد 3 بر صفر مربي هلندي همراه شد، سرمربي دو سال اخير سالزبورگي‌ها، دستيارش را اخراج کرد.
باشگاه اتريشي هنوز درباره اين اتفاق عجيب خبري را منتشر نکرده و مشخص نيست علت درگيري فيزيکي اين دو، آن هم حين بازي به چه خاطر بوده است. همچنين مشخص نيست رد‌بول، درمورد حرکت سرمربي 57 ساله چه تصميمي خواهد گرفت.

O M I D
01-19-2011, 12:36 PM
پيشنهاد جديد وولفسبورگ براي خريد مارك فن بومل


باشگاه بايرن مونيخ به اين بازيکن هلندي 33 ساله پيشنهاد داده تا قراردادش را تا تابستان 2012 تمديد کند اما عدم توافق بر سر دستمزد، موجب توقف مذاکرات شد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به گزارش نشريه بيلد، باشگاه وولفسبورگ تلاش تازه اي براي به خدمت گرفتن مارک فن بومل، کاپيتان بايرن مونيخ، آغاز کرده است.
به گزارش رسانه هاي آلماني، باشگاه بايرن مونيخ به اين بازيکن هلندي 33 ساله پيشنهاد داده تا قراردادش را تا تابستان 2012 تمديد کند اما عدم توافق بر سر دستمزد، موجب توقف مذاکرات شد.
در اين بين ورود لوئيز گوستاوو به آليانز آره نا و درخشش دوباره آناتولي تيموشچوک، موجب شد تا شرايط براي قرار گرفتن فن بومل در ترکيب اصلي باواريايي ها دشوار تر شده و او به انتقال به تيمي ديگر بينديشد.
مينو رايولا، مدير برنامه هاي اين بازيکن در اين مورد گفت:" نمي توانم صد در صد تضمين کنم که او در بايرن مي ماند. نبايد با عجله تصميم گيري کرد. بايد بهترين کار را انجام داد. بايد بهترين باشگاه را براي مارک پيدا کنم. اما زمان زيادي نداريم."
قرارداد فن بومل با بايرن در انتهاي فصل به پايان مي رسد و انتظار نمي رود که بايرني ها قرارداد او را تمديد کنند.

O M I D
01-19-2011, 12:38 PM
اتحاديه فوتبال انگليس رافائل را مقصر شناخت؛ مدافع برزيلي منچستريونايتد در آستانه محروميت


رافائل، مدافع برزيلي منچستريونايتد به دليل رفتار نامناسبش با داور ديدار تيمش مقابل تاتنهام توسط اتحاديه فوتبال انگليس مقصر شناخته شد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg رافائل در اين ديدار با دريافت دو کارت زرد از مايک دين، داور بازي، از زمين اخراج شد. کارت زرد اول او به دليل خطاي شديدي بود که روي ويلسون پالاسيوس انجام داد و کارت زرد دوم را به دليل درگيري با آسو اکوتو دريافت کرد.
او بعد از دريافت کارت زرد دوم به داور بازي پرخاش کرد و همين مسئله موجب شد تا اتحاديه فوتبال انگليس او را مقصر بشناسد.
او تا روز 18 ژانويه فرصت خواهد داشت تا در اين مورد به کميته انظباطي اتحاديه فوتبال انگليس در مورد رفتارش توضيح دهد.

O M I D
01-19-2011, 12:38 PM
رايان بابل به هوفنهايم پيوست


طبق گزارشهاي منتشره سران باشگاه هوفنهايم پرونده انتقال رايان بابل به رختکن تيمشان را نهايي کردند.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg طبق گزارش منتشره در روزنامه بیلد، سران باشگاه هوفنهایم پرونده انتقال رایان بابل هلندی نهایی کردند و این ستاره را بعنوان بازیکن آزاد و با قرارداد 7 میلیون یورویی به خدمت گرفتند
سران باشگاه هوفنهایم در بازار نقل و انتقالات و در پی جدایی دمبا با، به دنبال جانشین مناسبی برای اوبودند و ارنست تانر، مدیر ورزشی باشگاه هوفنهایم بابل 24 ساله را گزینه مناسبی برای جایگزینی او می داند.
دیتمار هوپ، مالک هوفنهایم در صحبتهایی گفت:« ما با جدایی دمبا با و مصدومیت چیندو اوباسی به یک مهاجم نیاز داشتیم، بابل مهاجمی بود که واقعا مد نظر تیم ما بود و تانر،مدیر ورزشی تیم معتقد است که او گزینه مناسبی برای ماست.»
بابل محصول آکادمی جوانان آژاکس است و در تابستان 2007 رختکن آژاکس را به مقصد لیورپول ترک کرد. ولی او برای راهیابی به ترکیب اصلی لیورپول ناکام بود.
این درحالی است که این روزها صحبتهایی در راستای بازگشت او به آژاکس شنیده می شد ولی در نهایت بابل راهی هوفنهایم شد.
هنوز سران دو باشگاه این خبر را برروی وب سایتهایشان به صورت رسمی منتشر نکرده اند ولی انتظار می رود که این خبر تا ساعاتی آینده تائید شود.

O M I D
01-19-2011, 12:39 PM
رونالدو:منچستر يونايتد،بارسا و رئال مدعيان قهرماني


مهاجم رئال گفـت:منچستريونايتد، بارسلونا و ما ، و بعد از ما هم گروه کوچکي مقل بايرن، ميلان و اينتر. چلسي را جزو مدعيان قهرماني نمي دانم.آنها خيلي تغيير کرده اند.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgکریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید در گفت و گویی اختصاصی با روزنامه مارکا به بررسی اوضاع تیمش پرداخته.او در پاسخ به این سوال که آیا پدرو لئون به برنابئو نزدیک شده گفت:« به نطر می رسد که بله. گویا سران اتلتیک هم در فکر تمدید قرارداد او نیستند.» در اینجا می توانید متن گفت و گوی رونالدو با روزنامه مارکا را بخوانید :
* آیا دیدار برگشت ال کلاسیکو در برنابئو سرنوشت ساز خواهد بود؟
- نه .هنوز زمان زیادی تا پایان رقابتهای این فصل باقی است ولی بدون شک دوئل بزرگی خواهد بود. اول باید در تمام دیدارهایمان تا پیش از ال کلاسیکو به پیروزی برسیم که این هم کار آسانی نخواهد بود
*مورینیو گفت که تو 5 توپ طلا خواهی برد!
بیشتر از این، دوست دارم که جام های قهرمانی زیادی در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا کسب کنم و نه توپ طلا. توپ طلا در حقیقت بازتاب یک کار گروهی در زمان تعیین کننده و سرنوشت سازی است. اگر یک یا دو یا سه توپ طلای دیگر ببرم، احساس خوشبختی خواهم کرد ولی اولویت من فتح عناوین قهرمانی با رئال مادرید است.
http://pnu-club.com/imported/2011/01/381.jpg
* در فکر انتقام از المپیک لیون هستید؟
-سال گذشته اصلا انتظار آن را نداشتم که مقابل لیون حذف شویم.ما تیم برتر بودیم ولی این را نشان ندادیم. فقط توانستیم به نتیجه تساوی برسیم ولی معتقدن که امسال اوضاع کاملا متفاوت خواهد بود.برای آنکه می توانیم دوباره مقابل لیون بازی کنیم خیلی خوشحالم و مطمئنم که می توانیم به دور بعد برویم.
* از نظر تو چه تیمی مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست؟
منچستریونایتد، بارسلونا و ما ، و بعد از ما هم گروه کوچکی مقل بایرن، میلان و اینتر. چلسی را جزو مدعیان قهرمانی نمی دانم.آنها خیلی تغییر کرده اند.
http://pnu-club.com/imported/2011/01/382.jpg


*نظرت در مورد آمدن نیستلروی چیست؟
جای یک مهاجم برای 6 ماه خالی است. نام بازیکنان بزرگی مثل رود مطرح می شود. از این بابت واقعا خوشحالم، هر چند بازیکنان بیشتری با ذهنیت کمک به تیم بیایند، بهتر خواهد بود
* رازها و آرزوهای مورینیو را برای ما بگو:
فرناندو یورنته، بازیکن بزرگی است. مورینیو خیلی او را دوست دارد و ویژگی هایی که مربی تیم ما به دنبال آن است را داراست.
http://pnu-club.com/imported/2011/01/383.jpg
*ویاراتو (تبعیض های داوری) وجود دارد یا نه؟
زمانی که یک داور وارد زمین مسابقه می شود به فکر تفاوت قائل بودن بین افراد نیست. اصلا این را باور ندارم.افراد حرفه ای، حرفه ای هستند. گاهی وقتها حس می شود که برخی تیمها بیشتر از سایرین، از داوری ها بیشتر سود می برند، ولی وقتی وارد زمین مسابقه می شویم، نمی توانیم به داور فکر کنیم
* حس می کنی که بازیکنان حریف با تو با بی عدالتی رفتار می کنند؟
- بله.هر زمانی که من مرتکب خطا می شوم، همه داور را تحت فشار قرار می دهند. من گاهی وقتها می پرسم که چرا همچین اتفاقی می افتد ولی درک نمی کنم. اینجا در اسپانیا زمانی که من گام به زمین می گذارم، هنوز برایم سوت می زنند.
http://pnu-club.com/imported/2011/01/384.jpg
*در مورد اینکه تو را مهاجم مرکزی می دانند چه حسی داری؟
پست مهاجم مرکزی نوک، پستی که من دوست دارم نیست. بعید می دانم که مورینیو هم بیش از حد مرا در این پست به کار بگیرد ولی هیچ اتفاقی نمی افتد، اگر مجبور شوم که در مرکز بازی کنم، سعی می کنم که این کار را به خوبی انجام دهم، حتی اگر پست مورد علاقه ام نباشد

O M I D
01-19-2011, 12:42 PM
نتايج بازي هاي ديشب جام حذفي انگليس


تيم فوتبال منچسترسيتي با پيروزي مقابل لسترسيتي مجوز صعود به دور يک شانزدهم جام حذفي انگليس را دريافت کرد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg شب گذشته سه ديدار از ديدارهايي که هفته گذشته با نتيجه تساوي خاتمه يافته و سرنوشت‌شان به جدالي تکراري منجر شده بود، انجام گرفت که منچسترسيتي تحت رهبري روبرتو مانچيني بر لسترسيتي به مربيگري اسوون گوران اريکسون 4 بر 2 غلبه کرد.
در اين بازي کارلوس ته‌وز 15، مهاجم و کاپيتان آرژانتيني در دقيقه 15 زننده گل نخست بازي بود ولي چهار دقيقه بعد پل گالاگر از روي نقطه پنالتي نتيجه را متعادل کرد.
آبي‌هاي آسماني که در اين ديدار تيم برتر بودند، در دقيقه 37 توسط پاتريک ويه را، هافبک فرانسوي گل برتري را زدند. يک دقيقه بعد همين تيم توسط مايکل جانسون به گل ديگري رسيد اما در دقيقه 82 ليود داير براي لستر گلزني کرد و اختلاف را کاهش داد. با اين همه آلکساندر کولارنف در دقيقه 90 آخرين تير خلاص را به دروازه لستري‌ها شليک کرد.
در ديداري ديگر ولورهامپتون 5 بر صفر دونکاستر را شکست داد.
استيوون فلچر 5، موجانگي بيا 61، کوين دايل66 ، ماتيو جارويس74 و ديويد جونز 90 زننده گل براي ولورهامپتون بودند.
در آخرين ديدار نيز استوک‌سيتي 2 بر صفر از سد کارديف‌سيتي عبور کرد.
جاناتان والترز 91 و 118 براي استوکي‌ها گلزني کرد.

O M I D
01-19-2011, 12:43 PM
آرمين فه: ‌اجازه نمي‌دهم نيستلروي به رئال‌مادريد برود


سرمربي تيم فوتبال هامبورگ آلمان گفت: تا من هستم اجازه نمي‌دهم نيستلروي به رئال مادريد برود.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به نقل از روزنامه هامبورگر‌مورگن‌پست، آرمين فه اظهار داشت: رود با هامبورگ تا پايان فصل قرارداد و تيم به وجود وي در دور برگشت بوند‌س‌ليگا نياز مبرمي دارد. تا زماني که مسئوليت تيم را در اختيار دارم، اجازه خروج وي را نخواهم داد.
اين مربي که به خاطر کسب نتايج ضعيف، ‌وضعيت متزلزلي دارد، ادامه داد: نيستلروي کاملا آماده است و مي‌تواند بخش زيادي از مشکلات تيم را با گلزني‌ حل کند.
نيستلروي که ژانويه سال 2010 از رئال مادريد جدا شد، اکنون به خاطر مشکلات گلزني تيم کهکشاني مادريدي، مورد توجه خوزه مورينيو، سرمربي پرتغالي قرار گرفته است. بدين خاطر پيشنهاد جذب موقت و قرضي وي را مطرح کرده است که با واکنش منفي بندرنشينان هامبورگي مواجه شده است.

O M I D
01-19-2011, 12:43 PM
گوليت با گروزني 18 ماهه بست


کاپيتان اسبق تيم ملي هلند هدايت يک تيم روسي را برعهده گرفت.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به نقل از خبرگزاري اتريش، رود گوليت روز گذشته با مسئولان تيم تره‌ک گروزني روسيه به توافق رسيد و قرارداد همکاري بست.
اين چهره 48 ساله که تا چندي پيش به عنوان سفير ورزش فعاليت کرد، متعهد شد به مدت 18 ماه زمام امور تيم دسته اولي را برعهده داشته باشد.
وي که در سال 1988 همراه با تيم نارنجي‌پوش کشورش به مقام قهرماني جام ملت‌هاي اروپا رسيد، تا سال 2008 لوس‌آنجلس گالاکسي که ديويد بکام، ستاره انگليسي را در خدمت دارد، هدايت کرد.
تيم جديد گوليت در فصل خاتمه يافته ليگ روسيه به مقام نايب قهرماني رسيد.

O M I D
01-19-2011, 12:44 PM
انتقاد مارادونا از بلاتر


سرمربي سابق تيم ملي آرژانتين روز دوشنبه در صحبتهايي به انتقاد از سپ بلاتر پرداخت.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg دیگو آرماندو مارادونا، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین در گفت و گویی با رادیو 10 آرژانتین فرصت را برای پاسخگویی به صحبت های سپ بلاتر، که هفته پیش اعلام کرده بود که تفاوت مسی و مارادونا در ادب و تریبت آنهاست غنیمت شمرد.
بلاتر هفته گذشته در صحبتهایی گفت:« مسی و مارادونا هر دو بازیکن فوق العاده و بامهارتی هستند.آنها نمی توانند مهارتی بیشتر از این را به نمایش بگذارند.تنها تفاوت میان این دو نفر، ادب و ترتیب شخصی آنهاست.یکی از آنها هنوز در دنیای فوتبال است، فروتن است و اصلا درگیر زیاده روی ها نمی شود.ولی دیگری برعکس رفتار می کند.»
مارادونا در واکنش نسبت به صحبتهای بلاتر گفت:«بلاتر با این جنجال آفرینی مرا حتی قلقلک هم نداده است. »
مارادونا در ادامه به این نکته اشاره کرد که رابطه خوبی با مسی و خانواده اش دارد. او در پاسخ به سوالی در رابطه با مقایسه مسی با او گفت:«خوبی این ماجرااین است که زمانی که مرا با مسی مقایسه می کنند، دیگر بحث پله به میان نمی آید.»

O M I D
01-19-2011, 12:46 PM
مصدوميت آقاي گل بوندسليگا


پاپيس دمبا سيسه آقاي گل ليگ فوتبال آلمان، بوندسليگا، مصدوم شد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg پاپیس دمبا سیسه که در تیم فرایبورگ عضویت دارد ، در تمرینات این تیم از ناحیه عضله پا دچار کشیدگی شد و دو تا سه هفته نمی تواند تیم خود را همراهی کند.
به گزارش رویترز ، این مهاجم سنگالی با دو گلی که روز شنبه وارد دروازه سن پائولی کرد ، در 18 بازی فصل 15 گل به ثمر رسانده است و فرایبورگ به لطف گلهای او در رده ششم جدول قرار دارد.
سیسه ، چهارمین مصدوم از جمع بازیکنان کلیدی این تیم به شمار می رود.

O M I D
01-22-2011, 06:45 PM
تاتنهام به دنبال مهاجم تنومند پورتو


اين باشگاه انگليسي قصد دارد در بازار نقل و انتقالات ژانويه يک مهاجم جديد به خدمت بگيرد و پيش از اين از لوئيس سوارس و لوئيس فابيانو به عنوان گزينه هاي آنها نام برده مي شد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به گزارش نشریه پرتغالی آ بولا، باشگاه تاتنهام به دنبال خرید هالک، ستاره تنومند باشگاه پورتو است.
این باشگاه انگلیسی قصد دارد در بازار نقل و انتقالات ژانویه یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد و پیش از این از لوئیس سوارس، مهاجم آژاکس و لوئیس فابیانو، مهاجم سویا به عنوان گزینه های آنها نام برده می شد.
اما به نظر می رسد آنها اکنون به جذب مهاجم 24 ساله پورتو علاقه پیدا کرده اند. تاتنهامی ها چند بازی هالک در این فصل را از نزدیک دیده اند و به این نتیجه رسیده اند که او می تواند در لیگ برتر موفق شود. هالک در سال 2008 از تیم توکیو وردی به پورتو پیوست خیلی زود به یکی از بازیکنان اصلی این تیم تبدیل شد.
پیش از این منچسترسیتی و چند باشگاه بزرگ اسپانیایی و ایتالیایی برای خرید این بازیکن ابراز علاقه کرده بودند. اما بزرگترین مانع برای انتقال او قیمت بالایی است که باشگاه پورتو برای او در نظر گرفته است. باشگاه پرتغالی برای فروش این بازیکن 35 میلیون یورو می خواهد.

O M I D
01-22-2011, 06:45 PM
تاتنهام به دنبال مهاجم تنومند پورتو


اين باشگاه انگليسي قصد دارد در بازار نقل و انتقالات ژانويه يک مهاجم جديد به خدمت بگيرد و پيش از اين از لوئيس سوارس و لوئيس فابيانو به عنوان گزينه هاي آنها نام برده مي شد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به گزارش نشریه پرتغالی آ بولا، باشگاه تاتنهام به دنبال خرید هالک، ستاره تنومند باشگاه پورتو است.
این باشگاه انگلیسی قصد دارد در بازار نقل و انتقالات ژانویه یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد و پیش از این از لوئیس سوارس، مهاجم آژاکس و لوئیس فابیانو، مهاجم سویا به عنوان گزینه های آنها نام برده می شد.
اما به نظر می رسد آنها اکنون به جذب مهاجم 24 ساله پورتو علاقه پیدا کرده اند. تاتنهامی ها چند بازی هالک در این فصل را از نزدیک دیده اند و به این نتیجه رسیده اند که او می تواند در لیگ برتر موفق شود. هالک در سال 2008 از تیم توکیو وردی به پورتو پیوست خیلی زود به یکی از بازیکنان اصلی این تیم تبدیل شد.
پیش از این منچسترسیتی و چند باشگاه بزرگ اسپانیایی و ایتالیایی برای خرید این بازیکن ابراز علاقه کرده بودند. اما بزرگترین مانع برای انتقال او قیمت بالایی است که باشگاه پورتو برای او در نظر گرفته است. باشگاه پرتغالی برای فروش این بازیکن 35 میلیون یورو می خواهد.

O M I D
01-22-2011, 06:48 PM
اين مربي است که تصميم نهايي را مي‌گيرد
كاكا به بن‌زما: بيدار شو و حركت كن!


بازيکن برزيلي رئال مادريد خطاب به بن‌زما گفت: بيدار شو و حرکت کن!

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به نقل از خبرگزاري فرانسه، کاکا تصريح کرد: بن‌زما بازيکن بزرگي است و در تمرينات توانايي خود را به خوبي در معرض نمايش مي‌گذارد. او مي‌تواند يک بازيکن بزرگ و مهم براي رئال مادريد باشد اما همه چيز به خودش بستگي دارد.
وي افزود: گاهي بن‌زما کمي دلخور مي‌شود و توان تحمل نيمکت نشيني را از دست مي‌دهد. به او حق مي‌دهم اما بايد صبورتر باشد و به مربيان خود نيز احترام بگذارد، او بايد بيدار شده و با واقع بيني فقط به فوتبال خودش فکر کند.
کاکا در خصوص تعويض‌هاي هدفدار مورينيو در چند بازي اخير گفت: اين مربي است که تصميم نهايي را مي‌گيرد و من هم مثل کريم بن‌زما براي کمک به تيم اينجا هستم، همه بايد صبور باشيم و به طرف مقابل خود احترام بگذاريم.

O M I D
01-22-2011, 06:48 PM
فيگو:اگر مورينيو درمادريد ناراضي است، کسي نمي تواند مانع از جدايي او شود


لوئيس فيگو، اسطوره پرتغالي باشگاه رئال مادريد و سفير خارجي باشگاه اينتر معتقد است که تصميم و خواسته ژوزه مورينيو،مهمترين فاکتور در مورد روشن شدن سرنوشت آينده او با رئال است. آقاي خاص اخيرا تائيد کرد که تا پايان رقابتهاي اين فصل دربرنابئو خواهد ماند ولي در مورد پس از آن، ديگر صحبتي نکرد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg فیگو دراین رابطه گفت:« ماندن یا رفت، تصمیم شخصی مورینیو است و جایگاه تیم هم باید در نظر گرفته شود.به همین دلیل این سوال باید فقط از خود مورینیو پرسیده شود.در کل این تنها به میل و انگیزه خود فرد بستگی دارد. اگر آنها راضی باشند که بمانند، خب بازتاب های منطقی اش را خواهیم دید، در غیر این صورت و در حالی که مورینیو ناراضی باشد، هیچ کسی نمی تواند کاری انجام دهد.»
اسطوره پرتغالی دنیای فوتبال در ادامه با مقایسه شهرت رقابتهای سری آ با لیگ های بزرگی مثل انگلیس و اسپانیا گفت:« سری آ همیشه رقابتی بوده، حتی اگر در مقایسه با لالیگا و لیگ برتر خیلی تماشایی نباشد.در هر صورت رقابتهای سری آ رقابتهای پرهیجانی است .تنها مشکل فوتبال ایتالیا، سطح این رقابتهاست.بدین معنا که ورزشگاه ها باید مدرن شوند و فوتبال ایتالیا هنوز فاصله زیادی تا استانداردهای خارجی دارد. باید شروع خوبی برای بهبود این تصویر انجام شود.»
فیگو در مورد اینتر گفت:« امیدواریم تا بتوانیم باردیگر موفقیتمان در لیگ قهرمانان اروپا را تکرار کنیم.این شاید اولین بار از زمان برگزاری این رقابتها باشد که چنین اتفاقی رخ دهد.»
لیونل مسی توپ طلای سال 2010 را مال خود کرد ولی لوئیس فیگو معتقد است که اسنایدر شایستگی بیشتری برای دریافت این جایزه داشت و گفت:« سه فینالیست نهایی، بنا به دلایل مختلفی، شایستگی کسب توپ طلا را داشتند.مسی بدون شک بازیکن بزرگی است ولی من دلایلی برای خودم دارم که به نظر من اسنایدر باید این جایزه را می برد.»

O M I D
01-22-2011, 06:49 PM
آنچلوتي: ما براي جذب سانچس با اودينزه تماس نگرفتيم


کارلو آنچلوتي، مربي چلسي در صحبتهايي مذاکرات با جيامپائولو پوتزو، مالک باشگاه اودينزه براي به خدمت گرفتن الکسيس سانچس را تکذيب کرد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg پوتزو پیش از این در صحبتهایی اعلام کرده بود که به سران چلسی اعلام کرده که به خدمت گرفتن ستاره شیلیایی هزینه ای 25 میلیون پوندی را در پی خواهد داشت. این در حالی است که سران اینتر و منچستریونایتد نیز به دنبال جذب او هستند
آنچلوتی که تلاش برای جذب ستاره 22 ساله را به طور کامل تکذیب نمی کد، در صحبتهایی اعلام کرده که مذاکره ای با پوتزو برای جذب سانچس نداشته است
او گفت:« این صحت ندارد که ما با مالکان اودینزه صحبت کرده ایم.من دوست ندارم در این رابطه صحبت کنم، چون این مسائلی محرمانه است.»
آنچلوتی تلاش برسر به خدمت گرفتن استیون پیه نار که به تاتنهام خواهد رفت را رد کرد.

O M I D
01-22-2011, 06:50 PM
پ گوارديولا: آلوس در بارسا خواهد ماند


پپ گوارديولا، سرمربي بارسلونا، اعلام کرد که مذاکرات اين باشگاه با دني آلوس براي تمديد قرارداد به بن بست نرسيده است.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg اخيرا شايعاتي در مورد عدم توافق اين مدافع برزيلي با آبي و اناري ها براي تمديد قرارداد منتشر شد و گفته مي شد که اين بازيکن در تابستان نوکمپ را ترک خواهد کرد.
اما گوارديولا در مصاحبه با سايت اختصاصي باشگاه بارسلونا گفت:" آلوس در چند سال آينده بازيکن بارسلونا خواهد ماند. تا آنجا که من مي دانم مذاکرات به بن بست نرسيده است. فکر نمي کنم شرايط براي او غير قابل تحمل شده باشد اما اگر اين طور هم شود همه ما به او کمک خواهيم کرد. وضعيت آمادگي او از زماني که مذاکرات تمديد قرارداد را آغاز کرده، دچار افت نشده است."
بارسا اين هفته در لاليگا بايد مقابل راسينگ سانتاندر قرار بگيرد و گوارديولا از بازيکنانش خواست که مراقب باشند تا اتفاقات ديدار مقابل بتيس تکرار نشود.
" اگر در کنترل توپ موفق نباشيم، مقابل راسينگ به مشکل خواهيم خورد. راسينگ مانند بتيس و مالاگا بازي مي کند، با يک خط دفاعي منسجم و بازيکناني که از کناره هاي زمين خوب نفوذ مي کنند و تمام تلاش شان براي ارائه فوتبالي خوب را انجام مي دهند. ما در نمايش آنها در چند ديدار اخير چيز ويژه اي ديده ايم."

O M I D
01-23-2011, 06:26 PM
كلوپ:‌ دورتموند مي‌توانست اشتوتگارت را شكست دهد


سرمربي تيم فوتبال بروسيادورتموند گفت: مقابل اشتوتگارت آنقدر لحظه خوب داشتيم که مي‌توانستيم برنده شويم.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به نقل از کيکر، يورگن کلوپ اظهار داشت: در بازي با اشتوتگارت، لحظات خوب زيادي که مي‌توانسيتم نتيجه را به سود خود رقم زنيم و برنده از زمين خارج شويم، وجود داشت. ولي به اين فرصت‌ها کم‌توجه بوديم.
اين مربي که در پايان دور رفت فصل جاري بوندس‌ليگا موفق شد تيمش را به مقام قهرماني برساند، شب گذشته در هفته نوزدهم بوندس‌ليگا يک بر يک مقابل اشتوتگارت متوقف شد.
مربي 43 ساله افزود: اگر پس از گل اول، دومين گل را هم مي‌زديم، با برد کار را تمام مي‌کرديم ولي در پايان بازي متوجه نشديم چگونه بايد از برتري موجود نهايت بهره را گرفت.
تيم تحت رهبري وي اينک با 47 امتياز صاحب رده اول است. پس از آن هانوفر با 13 امتياز اختلاف در رده دوم است.

O M I D
01-23-2011, 06:27 PM
نتايج و گلزنان بازي هاي هفته نوزدهم بوند‌س‌ليگا آلمان


قهرمان فصل گذشته رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال آلمان(بوندس‌ليگا) شکست 2 بر صفر بازي رفت با کايزرس‌لاترن را با بردي پرگل تلافي کرد.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg شب گذشته بايرن‌مونيخ مقابل کايزرس‌لاترن 5 گل زد و تنها يک گل دريافت کرد.
در اين بازي قهرمان باورايي فصل قبل گلزني را از دقيقه 45 توسط آرين روبن، ستاره مصدوم هلندي دور رفت‌اش شروع کرد. پس از او نوبت به ماريو گومز، مهاجم بلندقامت و ملي‌پوش رسيد تا هت‌تريک کند. او در دقايق 46، 80 و 85 موفق به زدن گل شد.
در دقيقه 90 نيز توماس مولر، مهاجم ملي‌پوش تيم شمار گل‌هاي زده مردان فان‌خال را به پنج رساند.
در مقابل يان مورواک در دقيقه 62 توانست تک گل حريف را وارد دروازه ميزبان کند. بايرن با اين نتيجه به اولين برد دور برگشت مسابقات رسيد.
در ديداري ديگر بروسيادورتموند، صدرنشين حال حاضر و قهرمان نيم فصل اول يک بر يک در زمين خود برابر اشتوتگارت متوقف شد.
ماريو گوتسه در دقيقه43 براي دورتموندي‌ها گل زد و اشتوتگارت در دقيقه 84 توسط پاول پوگربيناک موفق شد بازي را برابر کند.
ساير نتايج:
هانوفر صفر- شالکه يک
گل‌: رائول 33
فرايبورگ يک- نورنبرگ يک
گل‌ها: فلوم 32 براي فرايبورگ، يوليان شيبر 56 براي نورنبرگ
ماينس صفر- ولفسبورگ يک
گل: سيمون کاجر 82 براي ولفسبورگ
اف.ث.کلن 3- وردربرمن صفر
گل‌ها: لوکاس پولودوسکي 7، 84، آدام ماتوشيک 33 براي کلن
جدول رده‌بندي:
1- بروسيادورتموند 47 امتياز
2- هانوفر 34 امتياز
3- بايرن‌مونيخ33 امتياز
4-ماينس33 امتياز
5-بايرلورکوزن33 امتياز-18 بازي
6-هامبورگ 30 امتياز
7-فرايبورگ 30 امتياز
8-اينتراخت فرانکفورت 26 امتياز
9-هوفن‌هايم25 امتياز-18 بازي
10-شالکه 25امتياز
11-ولفسبورگ23امتياز
12-نورنبرگ23 امتياز
13-کايزرس‌لاترن22 امتياز
14-وردربرمن 22 امتياز
15-اف.ث.کلن19 امتياز
16-سن‌پائولي18 امتياز-18 بازي
17-اشتوتگارت 16 امتياز
18-بروسيامونشن‌گلادباخ 13 امتياز-18 بازي

O M I D
01-23-2011, 06:28 PM
با زدن 3 گل به ويگان
ونگر: نمايشي مطلوب ارائه كرديم


سرمربي تيم فوتبال آرسنال گفت: مقابل ويگان در مجموع نمايشي مطلوب ارائه کرديم.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg آرسن ونگر اظهار داشت: مقابل ويگان با زدن 3 گل و کسب پيروزي، در مجموع نمايشي قاطع و خوب داشتيم. بازيکنان تا حدي در نيمه اول پس از هدر رفتن موقعيت‌‌هاي گل، کم‌توان بودند. در اين نيمه بيشتر فوتبالي فيزيکي از تيم ديده شد.
وي که شب گذشته تيمش در هفته بيست‌وچهارم ليگ برتر 3 بر صفر بر ويگان غلبه کرد، افزود: بازي به بازي مستحکم‌تر مي شويم. در اين بازي نيز به مرور شرايط بهتري يافتيم و گلزني کرديم.
او ادامه داد‌: بهبود اوضاع کيفي بازي تيم براي من نکته‌اي جذاب بود. فکر مي‌کنم در بازي‌هاي بعدي نيز به همين ترتيب روند بهتري خواهيم داشت.
آرسنال با اين برد 46 امتيازي شد و در فاصله دو امتيازي منچستريونايتد، صدرنشين در رده دوم ايستاد.

O M I D
01-23-2011, 06:29 PM
ماگات، خوشحال از پيروزي مقابل هانوفر


مربي باتجربه شالکه از اينکه تيمش توانست در ديداري خارج از خانه مقابل هانوفر به برتري برسد، خوشحال است.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg فلیکس ماگات، مربی باتجربه شالکه رضایتش را از پیروزی 0-1 تیمش مقابل هانوفر اعلام کرد. این در حالی است که شالکه در آخرین دیدار خود با نتیجه 0-1 مغلوب هامبورگ شده بود.
در پایان این مسابقه ماگات در جمع خبرنگاران گفت:« واقعا راضی هستم.ما بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشتیم.در نیمه اول فوتبال خوبی بازی کردیم و بعد از پایان نیمه اول، ما ثابت کردیم که می توانیم مبارزه کنیم. ما شایسته این برد بودیم.»
شالکه به لطف تکل گل رائول که در دقیقه 33 به دست آمد، توانست سه امتیاز این بازی را مال خود کند.

O M I D
01-23-2011, 06:29 PM
برنامه مرحله يک شانزدهم جام حذفي انگليس


مسابقات فوتبال مرحله يک شانزدهم نهايي جام حذفي انگليس روزهاي شنبه و يکشنبه، بيست و نهم و سي ام ژانويه ( نهم و دهم بهمن ) برگزار مي شود.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg برنامه مسابقات مرحله یک شانزدهم جام حذفی انگلیس به وقت گرینویچ به شرح زیر است :

- شنبه، بیست و نهم ژانویه :
اورتون - چلسی ( 12:30 )
سوان سی ( دسته دوم ) - لیتون اوریانت ( دسته سوم )، (12:50)
استون ویلا - بلکبرن ( 13:00 )
تورکوای ( دسته چهار ) - کرالی ( آماتور )، ( 15:00 )
واتفورد ( دسته دو ) - برایتون اند هوو ( دسته سه )
بولتون - ویگان
بارنلی ( دسته دو ) - بورتون ( دسته چهار )
بیرمنگام - کاونتری ( دسته دو )
استیونج ( دسته چهار ) - ریدینگ ( دسته دو )
شفیلد ونزدی ( دسته سه ) - هیرفورد ( دسته چهار )
ساوتهمپتون ( دسته سه ) - منچستر یونایتد ( 17:15 )

- یکشنبه، بیست و نهم ژانویه :
آرسنال - هادرسفیلد ( دسته سه )، ( 12:00 )
ولورهمپتون - استوک سیتی ( 13:00 )
نات کانتی ( دسته سه ) - منچستر سیتی ( 14:00 )
وستهام - ناتینگهام فارست ( دسته دو )
فولام - تاتنهام ( 16:30 )

O M I D
01-23-2011, 06:30 PM
باشگاه رم پيشنهاد ليورپول را رد كرد


هر چند وکيل رانيه‌ري همچنان در انگليس به سر مي‌برد اما باشگاه رم پيشاپيش پيشنهاد ليورپول براي استخدام رانيه‌ي را رد کرد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg کلوديو رانيه‌ري از باشگاه ليورپول انگليس پيشنهاد 5 ميليون يورويي دريافت کرده است.
اين مربي 59 ساله سابقه درخشش در اين عرصه در باشگاه چلسي و يوونتوس را نيز در کارنامه خود يدک مي‌کشد و اين روزها با رم اوضاع خوبي را در جدول کالچو تجربه مي‌کند.
باشگاه رم بلافاصله پس از شنيدن اين خبر آن را تکذيب کرد اما رسمي شدن پيشنهاد ليورپول باعث شد تا رمي‌ها رسما آن را از طريق سايت رسمي باشگاه خود رد کرده و باطل اعلام کنند.
رانيه‌ري شخصا از اين پيشنهاد خوشحال است.

O M I D
01-23-2011, 06:30 PM
فان خال: فوق العاده بوديم


لوئيس فان خال، مربي بايرن مونيخ از برد 1-5 شاگردانش مقابل کايزرسلاترن راضي است ولي او در عين حال جانب احتياط را هم فراموش نمي کند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg در پایان دیدار شنبه شب بایرن، فان خال به کیکر گفت:« معلوم است که راضی ام. وقتی در بوندس لیگا با نتیجه 1-5 به پیروزی می رسی، این فوق العاده است ولی ما باید ببینیم که این پیروزی برایمان چقدر سخت بود.»
فان خال که در فکر بازی های بعدی تیمش است اعلام کرد که بایرن هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.او ادامه داد:« در حال حاضر در رده سوم هستیم ولی هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن و بازیهای زیادی برای بردن داریم.»

O M I D
01-23-2011, 06:31 PM
آرسنال به دنبال بازگرداندن ماسچرانو به جزيره


بازيکنان بارسلونا همچنان مورد توجه سران باشگاه هاي اروپايي هستند.اکنون نام خاوير ماسچرانو در ليست روياهاي توپچي ها قرار گرفته است .

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg سران آرسنال به دنبال آن هستند تا از شرایط ناخوشایند نیمکت نشینی خاویر ماسچرانو در بارسلونا نهایت بهره را ببرند و بدین ترتیب او را برای پیوستن به تیمشان متقاعد کنند.
از سوی دیگر ونگر به دنبال آن است تا از این شرایط نهایت بهره را ببرد و پس از ناکامی در به خدمت گرفتن پدرو، دیگر ستاره بارسا، به فکر جذب ماسچرانو افتاده است.
این در حالی است که هنوز سه سال دیگر از قرارداد ماسچرانو با بارسا باقی است.او تابستان سال گذشته میلادی با قراردادی 24 میلیون یورویی از لیورپول به بارسا پیوست.او در اولین ماههای حضورش در بارسا، در 14 دیدار از 19 دیدار بارسا به میدان رفت.

O M I D
01-23-2011, 06:32 PM
پس از پيروزي آستون ويلا مقابل من‌سيتي
هوليه: بخاطر برد تيمم و گلزني بنت خوشحالم


سرمربي فرانسوي تيم فوتبال آستون‌ويلا گفت: خوشحالم هم نتيجه بازي با منچستر‌سيتي را برديم و هم دارن بنت گل زد.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg ژرار هوليه اظهار داشت: خوشحالي من از برد مقابل منچسترسيتي زياد است. جدا از مساله کسب نتيجه، خرسندم که دارن بنت، توانست اولين گلش را براي ما به ثمر رساند.
مربي مجرب اسبق ليورپول با بيان اين جملات سخنان خود را پس از کسب برد يک بر صفر شب گذشته مقابل منچسترسيتي آغاز کرد.
وي که تيمش در اين بازي از هفته بيست‌وچهارم ليگ برتر، با تک گل بنت برنده شد، افزود: اين اتفاق براي او در اولين بازي‌اش براي ما شکل گرفت. قطعا چنين حضوري برايش روحيه‌بخش است.البته بايد از تيمم بخاطر نمايشي خارق‌العاده برابر حريفي کاملا قدرتمند مثل من‌سيتي تمجيد کنم.
او ادامه داد: در اين بازي برنامه مشخصي را در پيش گرفتيم. گاهي اوقات دراين بازي بي‌شانس بوديم. اما در مجموع اقبال داشتيم زيرا بدون شانس، نمي‌توان برنده ديداري شد. همانگونه که نمي‌توان بدون استعداد و لياقت کافي سه امتياز را به دست آورد.
تيم تحت رهبري اين مربي پس از برد حاصل‌شده، صاحب 25 امتياز شد و در رده شانزدهم جدول بيست‌تيمي قرار گرفت.

O M I D
01-23-2011, 06:34 PM
ريوالدو به صورت قرضي به سائوپائولو پيوست


سائوپائولو اعلام کرد که ريوالدو را براي يک سال به صورت قرضي از موگي ميريم قرض گرفته است.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg این بازی‌ساز 38 ساله تا دسامبر سال آینده در سائوپائولو بازی می‌کند. چند بازیکن سائوپائولو هم که به طور مرتب برای این تیم بازی نمی‌کنند مسیر عکس را خواهند رفت.
ریوالدو ریاست باشگاه موگی میریم را به عهده دارد.
این باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «سائوپائولو با موگی میریم به توافق رسید که ریوالدو را قرض بگیرد. قرارداد این قهرمان جام جهانی 2002 تا 31 دسامبر 2011 برقرار است و گزینه‌ای برای تمدید یک‌ساله آن وجود دارد. معارفه ریوالدو هنوز بستگی به ثبت نام او در اتحادیه فوتبال برزیل دارد. این قرارداد شامل چند کار مشترک بازاریابی بین سائوپائولو و ریوالدو می‌شود تا از تصویر ورزشکاری که در سال 1999 بهترین بازیکن دنیا از دید فیفا شد هم استفاده شود.
به جز این انتقال قرضی، قراردادی هم با موگی میریم که ریوالدو رئیسش است منعقد شد تا چند بازیکن دیگر هم منتقل شوند، و کارهای موسسه‌ای و بازاریابی با شرکای تجاری و هواداران هر دو تیم انجام شود.»

O M I D
01-23-2011, 06:35 PM
تعريف ايندپنديت از گلزن بلغاري يونايتد


يک روزنامه چاپ انگليس مهاجم بلغاري منچستريونايتد را متخصص هت‌تريک معرفي کرد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به نقل از روزنامه ايندپنديت، ديميتار برباتف در بازي شب گذشته مقابل بيرمنگام‌سيتي موفق شد سه گل از 5 گل شياطين‌سرخ را به ثمر رساند. اين اتفاق يعني زدن سه گل در يک ديدار، در فصل جاري براي نخستين مرتبه توسط او روي نداد زيرا هواداران تيم شاهد دو درخشش وي در زمينه هت‌تريک‌ بوده اند.
وي اولين هت‌تريک فصل جاري خود را در هفته پنجم و درجدال منجر به پيروزي 3 بر 2 مقابل ليورپول به ثمر رساند. سپس در هفته پانزدهم و به هنگام برد خانگي 7 بر يک مقابل بلکبرن براي دومين مرتبه دست به هت‌‌تريک کرد. البته او دراين جدال خود به تنهايي 5 گل زد.
برباتف پس از انجام سومين سري گل‌هاي سه‌گانه‌اش دريک ديدار، اکنون با 17 گل زده بهترين آمار گلزني را در ميان بازيکنان شاغل در ليگ جزيره دارد.

O M I D
01-23-2011, 06:35 PM
نگاهي به يک ديدار هفته نوزدهم بوندس‌ليگا
12 نكته از جدال مردان فان‌خال برابر كايزرس‌لاترن


مهاجم ملي‌پوش و بلندقامت بايرن‌مونيخ در جدال با کايزرس‌لاترن موفق به ثبت رکورد تازه‌اي در هت‌تريک (زدن سه گل در يک ديدار) شد.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg سايت اين تيم آلماني در گزارشي تحت عنوان 12 نکته از بازي هفته نوزدهم، نگاهي دقيق به بازي شب گذشته پرافتخارترين تيم ژرمن‌ها برابر کايزرس‌لاترن انداخت که با برد 5 بر يک ياران لويي فان‌خال به پايان رسيد.
اين سايت در بخشي از اين گزارش عنوان کرد ماريو گومز که در جدال مذکور سه گل زد، قبلا نيز در همين فصل رفتاري مشابه داشته است.
مشروح اين گزارش به شرح زير است:
نکته يک:
آرين روبن يکبار توانست گلزني کند تا نامش در فهرست گلزنان جاي گيرد. او درعين حال با اين گل توانست اولين گل فصل جاري خود را به ثمر رساند. آخرين گلي که او براي سرخ‌پوشان زد، 8 ماه مه و در فينال جام حذفي آلمان بود که بايرن 3 بر يک مقابل وردربرمن برنده شد.
با اين گل روبن در 26 بازي بوندس‌ليگايي و در به ثمر رسيدن 25 گل (17 گل زده و 8 پاس گل )نقش داشته است.
نکته دو:
ماريو گومز، ‌مهاجم ملي‌پوش بايرن براي سومين مرتبه در يک ديدار هت‌تريک کرد. او قبل از بازي با کايزرس‌لاترن‌، براي هانوفر و اشتوتگارت، دسته‌‌گل‌هاي سه‌گانه داشت. در ليگ قهرمانان فصل جاري او يک هت‌تريک هم برابر کلوژ روماني داشته است.
نکته سه:
با اين برد مونيخي‌ها به پرگل‌ترين برد فصل جاري خود رسيدند.
نکته چهار:
با اين برد، سرخ‌پوشان اينک به شش برد خانگي در فصل جاري رسيده‌اند.
نکته پنج:
توماس مولر زننده پنجمين گل تيمش به بايرن در اين برد بود. آقاي گل جام‌جهاني 2010 اينک شش گل در فصل جاري زده و پس از گومز ،خطرناک‌ترين گلزن فصل جاري مونيخي‌ها برشمرده مي‌شود.
نکته شش:
با سه گلي که ديشب گومز زد، شمار گل‌هاي زده‌ فصل جاري‌اش به 15 رسيد.او اينک بهترين گلزن بوندس‌ليگا در کنار پاپيس دمبا از فرايبورگ برشمرده مي‌شود.
نکته هفت:
با اين برد بايرن در بازي هاي خانگي توانسته 23 امتياز کسب کند. با اين آمار مي‌توان گفت که سرخ‌پوشان بهترين تيم ليگ در بازي‌هاي خانگي هستند.
نکته هشت:
در زمينه هجومي‌ترين تيم در بازي‌هاي خانگي نيز، مردان فان‌خال اکنون بهترين هستند. زيرا توانسته‌اند در بازي هاي خانگي و برابر تماشاگران شان 25 گل به ثمر رسانند. نزديک‌‌ترين رقيب آنان در اين زمينه اشتوتگارت با 23 گل زده است.
نکته نه:
در فصل جاري بايرني‌ها 29 بازي تاکنون در مجموع داشته‌اند.فيليپ لام، تنها ستاره باواريي‌ است که در تمام مسابقات در ترکيب اوليه حضور داشته است.
نکته ده:
با اين بازي، بايرن صاحب رکورد 41 بازي خانگي مقابل کايزرس‌لاترن شد.نکته جالب اينکه هيچيک از اين تعداد بازي بدون گل خاتمه نيافت.از طرفي در 33 بازي برنده شدند. 4 تساوي کسب کردند و 4 بار نيز باختند.
نکته يازده:
با اين بازي اکنون 53 مصاف بوندس‌ليگايي پياپي است که توماس مولر در ميدان بطور پيوسته حضور دارد. او اين رکورد را از اوت سال 2009 خلق کرده است.
نکته يازده:
آناتولي تيموچوک مقابل کايزرس‌لاترن 130 مرتبه به توپ ضربه زد.از اين جهت پرکارترين بايرني‌ بازي با لاترني اين ستاره خارجي بود. در حاليکه پرکارترين ستاره حريف کريستيان تيفرت بود که تنها 59 بار تماس با توپ داشت.
نکته دوازده:
اين بازي صد و سي و ششمين ديدار خانگي و خارجي پياپي سرخ‌پوشان بود که تمام بليت مسابقاتش به فروش رسيده است.

O M I D
01-23-2011, 06:36 PM
روبن: در دقايق حساسي گلزني كرديم


ستاره هلندي تيم فوتبال بايرن‌‌مونيخ گفت: فکر مي‌کنم در دقايقي حساس برابر کايزرس‌لاترن گلزني کرديم.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به نقل از کيکر، آرين روبن اظهار داشت: بازي با کايزرس‌لاترن‌ ديداري سخت بود.آنچه مهم بود، اين نکته است که کمي قبل از پايان نيمه اول و اوايل نيمه دوم، گل زديم.
اين ستاره هلندي که در نيم فصل اول رقابت‌هاي بوندس‌ليگا بخاطر مصدوميتي سنگين غايب بود، در بازي شب گذشته مقابل کايزرس‌لاترن از هفته نوزدهم زننده گل اول يارانش در پيروزي 5 بر يک بود.
در اين بازي قهرمان باورايي فصل قبل گلزني را از دقيقه 45 توسط ستاره مصدوم هلندي دور رفت‌اش شروع کرد. پس از او نوبت به ماريو گومز، مهاجم بلندقامت و ملي‌پوش رسيد تا هت‌تريک کند. او در دقايق 46،80 و 85 موفق به زدن گل شد.
در دقيقه 90 نيز توماس مولر، مهاجم ملي‌پوش تيم شمار گل‌هاي زده مردان فان‌خال را به پنج رساند.
در مقابل يان مورواک در دقيقه 62 توانست تک گل حريف را وارد دروازه ميزبان کند.
روبن در مورد خودش اظهار داشت: از اينکه بازهم در ميدان حضور دارم، بسيار خوشحالم.البته معناي حرفم اين نيست که به ترکيب اصلي بطور قطعي بازگشته‌ام.زيرا همه اعضا تيم مهم هستند.
تيم سرخ‌پوش با کسب 5 بر يک مقابل لاترني‌ها، صاحب 33 امتياز شد و در رده سوم ايستاد.

O M I D
01-23-2011, 06:37 PM
پسردايي مسي در راه سري آ


امانوئل بيانکوچي کوکسيتيني، پسردايي ليونل مسي ممکن است به زودي به رقابتهاي سري آ منتقل شود.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg بیانکوچی 22 ساله که در حال حاضر در تیم مونیخ آلمان توپ می زند، ممکن است به زودی به ایتالیا منتقل شود.
این روزها سران باشگاه چزنا که تیمشان در رده هفدهم جدول رقابتهای سری آ قرار دارد ،به فکر جذب این ستاره که پسردایی لیونل مسی نیز هست افتاده اند.
این ستاره آرژانتینی یکی از بازیکنان تیم جوانان نویل اولد بویز بود که در نهایت به لیگ آلمان منتقل شد. او پاسپورت ایتالیایی هم دارد و در صورتی که بتواند از تستهای پزشکی با موفقیت خارج شود، سران چزنا در بازار زمستانی او را به خدمت خواهند گرفت.

O M I D
01-23-2011, 06:37 PM
سكوت دالگليش درمورد آينده خود در ليورپول


'کني دالگليش ' سرمربي ليورپول پس از پيروزي سه بر صفر تيمش مقابل ولوز از پاسخ به پرسش هاي خبرنگاران درباره آ‌ينده خود در اين باشگاه خودداري کرد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg قرمزپوشان ليورپول با يک بازي روان و زيبا و گل هاي ''فرناندو تورس'' و'' رائول ميرلس'' حريف خود رتيم ولوز را بانتيجه سه بر صفر شکست دادند.
اين نخستين پيروزي ليورپول اززمان بازگشت دالگليش و سومين پيروزي اين تيم در 13 ماه اخير در ليگ برتر بود.
اين روزها ليورپول را با نام چندين بازيکن پيوند مي دهند از جمله '' چارلي آدام'' هافبک بلک پول و '' لوييز سوارز'' مهاجم آژاکس اما مربي اسکاتلندي اين تيم از هرگونه اظهار نظر نسبت به آينده کاري خود در اين باشگاه امتناع کرد.
دالگليش به '' اسکاي اسپورتز'' گفت: اگر صحبت کاري باشد قطعا آن را پشت درهاي بسته انجام خواهيم داد. من مي دانم که قرار است چه اتفاقي بيفتد ولي اين به معناي آن نيست که آن را به شما بگويم.
سرمربي ليورپول در عين حال تلاش بازيکنانش را در بازي مقابل ولوز ستود و از اخلاق و بازي آنها تمجيد کرد و گفت که آنها شايسته پيروزي هستند.
مربي اسکاتلندي ليورپول گفت: ما همه متحد هستيم و هيچ شکافي در ميان اعضاي تيم وجود ندارد. نياز داريم که يکپارچه باشيم و مي دانيم اگر اين روند را ادامه دهيم ،پيروزي از آن ما خواهد بود.

O M I D
01-24-2011, 06:12 PM
رافا بنيتس: اولويت من بازگشت به ليگ برتر است


رافا بنيتس، سرمربي سابق ليورپول، قصد دارد در صورت ارائه پيشنهادي مناسب از ليگ برتر، بار ديگر به فوتبال جزيره برگردد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg این مربی اسپانیایی تابستان گذشته از قرمزها جدا شد و به عنوان جانشین ژوزه مورینیو هدایت اینتر را برعهده گرفت. اما دوران حضور او در سن سیرو تنها شش ماه دوام داشت و او به دلیل کسب نتایج ضعیف در نیم فصل اول رقابت ها از این باشگاه اخراج شد.
او در مصاحبه ای گفت:" اولویت من بازگشت به لیگ برتر است. می خواهم به باشگاهی بروم که پروژه داشته باشد، از شرایط مالی خوبی برخوردار باشد و بدانند که می خواهند به چه چیزی دست پیدا کنند. چنین باشگاهی خیلی خوب است."
بنیتس شش فصل در آنفیلد بود و با فتح لیگ قهرمانان در همان اولین فصل حضورش در لیورپول، محبوبیت زیادی در بین هواداران پیدا کرد.
یکی از انتقادهایی که از او در زمان حضورش در آنفیلد می شد، عدم حضور به موقع در بازار نقل و انتقالات بود. او اگرچه بازیکنانی مانند ژابی آلونسو، فرناندو تورس و په په رینا را به خدمت گرفت اما با خرید بازیکنانی مانند رابی کین، رایان بابل و آندره آ دوسنا پول زیادی را به هدر داد.
بسیاری معتقدند بزرگترین اشتباه او در آخرین فصل حضورش در آنفیلد فروش آلونسو و عدم یافتن جانشینی مناسب برای اوست. این مسئله موجب شد تا لیورپولی ها نتوانند در بین چهار تیم بالای جدول جای بگیرند و لیگ قهرمانان را از دست بدهند.

O M I D
01-24-2011, 06:12 PM
بلكبرن برد و 6 پله صعود كرد


تيم فوتبال بلکبرن با غلبه بر وست‌برومويچ‌آلبيون شش پله در جدول ليگ برتر صعود کرد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg دیشب در آخرين ديدار باقيمانده از هفته بيست‌وچهارم ليگ برتر بلکبرني‌ها با کسب دو گل در اواخر نيمه اول و اوايل نيمه دوم، سه امتياز جدال با وست‌برومويچ‌ را به حساب خود واريز کردند.
در اين جدال گابريل سباستين تاماس، بازيکن خط دفاعي ميهمان آلبيوني به اشتباه در دقيقه 41 دروازه خودي را باز کرد تا ميزبان با برتري به رختکن براي استراحت بين دو نيمه رود.
در دقيقه 47 ديويد هوليه با ضربه‌اي دقيق دروازه حريف را گشود تا برد 2 بر صفر ثبت شود.
با اين نتيجه بلکبرني‌ها صاحب 31 امتياز شده و از رده 12 به پله 7 جدول صعود کردند.
جدول رده‌بندي:
1-منچستريونايتد 48 امتياز-22 بازي
2-آرسنال 46 امتياز-23 بازي
3-منچسترسيتي45 امتياز-24 بازي
4-چلسي 38امتياز-22 بازي
5- تاتنهام 38 امتياز-23بازي
6-ساندرلند 37 امتياز-24 بازي
7-بلکبرن 31 امتياز-24 بازي
8-نيوکاسل‌يونايتد 30 امتياز-23 بازي
9-بولتون30امتياز-23 بازي
10-استوک‌سيتي30 امتياز-23 بازي
11-ليورپول 29 امتياز-23 بازي
12-بلکپول28 امتياز-22 بازي
13-اورتون 27 امتياز-23 بازي
14-فولام 26امتياز-23 بازي
15-وست‌برومويچ‌آلبيون 25امتياز-23 بازي
16-آستون‌ويلا 25 امتياز-23 بازي
17-بيرمنگام23 امتياز-22 بازي
18-ويگان 22 امتياز-23بازي
19-ولورهامپتون 21 امتياز-23 بازي
20- وستهام 21 امتياز- 24 بازي

O M I D
01-24-2011, 06:12 PM
بالاک هماني بود که بايد باشد
هاينكس: پيروزي بر گلادباخ حق لوركوزن بود


سرمربي تيم فوتبال بايرلورکوزن آلمان گفت: پيروزي 3 بر يک مقابل بروسيامونشن‌گلادباخ حق تيمم بود.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به نقل از کيکر، يوپ هاينکس اظهار داشت: بر مبناي برتري و تسلط بر بازي، اين پيروزي حاصل شده حق ما بود. دو گل ديرهنگامي که قبل از خاتمه نيمه اول به ثمر رسانديم، سهم بسزايي در شکل‌گيري اين برد داشت.
اين مربي مجرب و موفق ادامه داد: فکر مي‌کنم برد به دست‌آمده بيانگر قدرت زياد تيم به عنوان يک مدعي درجه اول است.
او در مورد بهره‌گيري از ميشاييل بالاک در نيمه دوم نيز بيان کرد: ميشاييل از وقتي که آمد، به تيم خيلي کمک کرد. بازي‌اش بسيار زيبا و موثر بود. همان چيزي بود که انتظارش را داشتم.
در ديدار شب گذشته از هفته نوزدهم بوندس‌ليگا، شاگردان اين مربي 3 بر يک بروسيامونشن‌گلادباخ را در ورزشگاه بروسيا‌پارک مغلوب کردند.

O M I D
01-24-2011, 06:14 PM
دي‌ماتئو: تا زمان گل بلكبرن بازي تيمم عالي بود


سرمربي تيم فوتبال وست‌برومويچ‌آلبيون گفت: تا زمان دريافت گل اول از بلکبرن عالي بازي و دفاع کرديم.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg روبرتو دي‌ماتئو اظهار داشت: تا قبل از آنکه گل اول حريف زده شود و مرتکب اشتباه شويم، تصورم اين است عالي دفاع کرديم. همچنين ثبات و يکنواختي مطلوبي داشتيم. زماني که گل اول زده شد، سرگرم ارائه بازي قابل توجه خود بوديم.
اين مربي ايتاليايي افزود: در نيمه دوم از چنين شرايط مطلوبي تا حدي زياد فاصله گرفتيم و بازي پرانتقادي ارائه کرديم که به باخت از حريف منجر شد.
در ديدار شب گذشته از هفته بيست‌وچهارم ليگ برتر، شاگردان اين مربي ايتاليايي 2 بر صفر از بلکبرن شکست خوردند.

O M I D
01-24-2011, 06:14 PM
روبن و رائول در تيم منتخب هفته نوزدهم بوندس‌ليگا


دو ستاره هلندي و اسپانيايي بايرن‌مونيخ و شالکه به تيم منتخب هفته نوزدهم بوندس‌ليگا راه يافتند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به نقل از کيکر، با انجام مسابقات اين هفته پيکارهاي باشگاهي آلمان، آرين روبن که در پيروزي 5 بر يک مقابل کايزرس‌لاترن، گلزني کرد، موفق شد اولين حضورش را در جمع يازده ستاره برتر هفته در فصل جاري پس از ماه‌ها مصدوميت تجربه کند.
در کنار او رائول گونزالس، مهاجم مجرب سابق رئال‌مادريد توانست به خاطر گلزني به هانوفر به جمع خوب‌هاي هفته ورود کند.
فهرست تيم منتخب هفته نوزدهم به اين شرح است: (اعداد داخل پرانتز بيان‌گر تعداد دفعات قبلي در فصل جاري است)
دروازه‌بان:نوير، شالکه(3)
دفاع راست: هودس، شالکه(2)
دفاع مياني:کاجر، ولفسبورگ(3)
دفاع چپ: کادلچ، بايرلورکوزن(1)
هافبک راست: آرين روبن، بايرن‌مونيخ(1)
هافبک مياني: کروزه، سن‌پائولي(1)
هافبک دفاعي: ماتوچيک، اف.ث.کلن (1)
هافبک مياني: پودولوسکي، اف.ث.کلن(3)
هافبک چپ: کاسترو، بايرکوزن(2)
مهاجم: رائول، شالکه(4)
مهاجم: گومز، بايرن‌مونيخ(4)

O M I D
01-24-2011, 06:15 PM
رومنيگه: حق پخش مسابقات بوندس ليگا بايد دو برابر شود


'کارل هاينس رومنيگه' رييس باشگاه بايرن مونيخ گفت اگر بخواهيم در عرصه رقابت با تيم هاي اروپايي بمانيم بايد حق فعلي پخش مسابقات در تلويزيون را به دو برابر افزايش دهيم.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg وي گفت: هدف ما اين است که حق پخش مسابقات تيم در تلويزيون را در ميان مدت دو برابر کنيم.
رومنيگه خاطرنشان کرد: فوتبال بوندس ليگا جذاب است و اين جذابيت بايد با مبلغي که بابت پخش مسابقات آن دريافت مي شود، همسان باشد.
رييس بايرن مونيخ پيش از اين ، زماني که تيم او با شکست دو بر صفر از اينترميلان از راهيابي به فينال ليگ قهرمانان اروپا بازماند اين نکته را مطرح کرده بود.
وي گفت: طبيعي نيست که باشگاه هاي ايتاليايي در قبال همان کاري که ما هم انجام مي دهيم دو برابر پول دريافت کنند.
رومنيگه بوندس ليگا را يکي از پنج ليگ برتر دنيا خواند و گفت: اگر تغييراتي در دريافت و پرداخت ها صورت نگيرد ، بوندس ليگا به رغم سلامت و قدرت با مشکلاتي جدي مواجه خواهد شد.
بر اساس توافق اخير ميان شرکت آلماني پخش مسابقات '' اسکاي'' و باشگاه هاي رده بالاي آلمان، 36 تيم دسته اول و دوم بوندس ليگا در مجموع 420 ميليون يورو دريافت مي کنند.
رومنيگه مدعي است تيم هاي رده بالاي ايتاليا نزديک به يک ميليارد يورو بابت حق پخش مسابقات سري آ مي گيرند در حاليکه بايرن مونيخ به تنهايي 28 ميليون يورو از اين محل دريافت مي کند.

O M I D
01-24-2011, 06:15 PM
کارلو آنچلوتي: چلسي پير نيست


سرمربي آبي ها معتقد است که تيمش پير نيست و مانند هميشه براي رسيدن به قهرماني در جام هاي مختلف از انگيزه بالايي برخوردار است.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg کارلو آنچلوتی، سرمربی چلسی، معتقد است که تیمش پیر نیست و مانند همیشه برای رسیدن به قهرمانی در جام های مختلف از انگیزه بالایی برخوردار است.
آبی ها در دو ماه گذشته یکی از بدترین دوره های شان در 15 سال اخیر را پشت سر گذاشته اند و به دلیل اخراج ری ویلکینز، کمک مربی شان، نیز مورد انتقاد زیادی قرار گرفتند.
سرمربی ایتالیایی بالا بودن سن تیمش را رد کرد و گفت که بازیکنانش همچنان از انگیزه بالایی برای رسیدن به جام های مختلف برخوردارند.
کارلتو در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" من این طور فکر می کنم زیرا وقتی به قهرمانی می رسید، بعد از آن به دنبال قهرمانی های دیگری هستید.
این چیزی است که در ذهن من و بازیکنان تیم وجود دارد. می دانید مسن ترین تیم دنیا چه تیمی است؟ اینتر میلان با میانگین سنی 29.6 سال.
سوال دیگر، چه تیمی سال گذشته قهرمان چمپیونز لیگ شد؟ ما مسن ترین تیم نیستیم زیرا اینتر میانگین سنی بالاتری دارد."
تری، لمپارد و دروگبا در آستانه بازنشستگی قرار دارند و آبی ها باید به دنبال ساختن تیمی بدون آنها باشند. آنچلوتی معتقد است بازیکنانی مانند برانیسلاو ایوانوویچ، دانیل استوریج، رامیرز و جاش مک ایکران می توانند
جای این ستاره ها را پر کنند.
" من دوست دارم همچنان بازیکنانی مانند تری، لمپارد و دروگبا در تیمم داشته باشم. می توانم از ایوانوویچ نام ببرم، از رامیرز، استوریج و مک ایکران که می توانند جای آنها را بگیرند."

O M I D
01-25-2011, 06:50 PM
ريوالدو:‌ ثابت مي‌كنم هنوز زنده‌ام


ستاره پابه‌سن گذاشته فوتبال برزيل گفت‌: نشان خواهم داد هنوز زنده‌ام.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgبه نقل از روزنامه اوگلبو، ريوالدو يک روز پس از توافق با تيم اف.ث.سائوپائولو اظهار داشت: با بازگشت به بالاترين سطح فوتبال کشورم، ثابت خواهم کرد هنوز زنده‌ام و مي‌توانم با گل‌هايم موثر باشم.
اين بازيکن 38 ساله در ابتداي هفته جاري قراردادي با تيم برزيلي منعقد کرد.
ريوالدو که تا ماه مه،يعني شروع فصل جديد ليگ حرفه‌اي کشورش، عضو تيم گمنام و آماتور موجي‌ميريم است، براي يک فصل در سائوپائولو حضور خواهد يافت.
وي که در سال 2002 با تيم کشورش به مقام قهرماني جنان رسيد، افزود: دوست دارم نشان دهم به رغم افزايش سن، هنوز کارايي دارم. اکنون با انگيزه فراوان مشغول انجام تمرينات انفرادي براي حضور در تيم جديد هستم.
وي در سال‌هاي حضورش براي تيم‌هاي سانتاکروز، کورينتيانس، پالميراس، کروزيرو کشورش، همچنين ،‌ديپورتيولاکرونيا و بارسلونا اسپانيا، آ.ث‌ميلان ايتاليا، المپيايکوس يونان، آ.ک آتن يونان و بنيادکار ازبکستان بازي کرده است.

O M I D
01-25-2011, 06:51 PM
روبرتو كارلوس: به فوتبال اروپا باز‌مي‌گردم


ستاره برزيلي اسبق رئال‌مادريد سوداي بازگشت به فوتبال اروپا را در سر دارد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgبه نقل از اوگلبو، روبرتو کارلوس گفت: تصميم گرفتم پس از بازنشستگي، وارد عرصه مربيگري شوم. مايلم بتوانم در اروپا در نقش مربي فعاليت کنم.
مدافع 37 ساله کنوني تيم کورينتينانس در سال‌هاي1996 الي 2007 براي رئال‌مادريد اسپانيا بازي کرد. وي در عين حال سابقه فعاليت براي اينترميلان ايتاليا در سال‌هاي 1995 و 1996 همينطور فنرباغچه ترکيه در سال‌هاي 2007 الي 2010 داشته است.
کارلوس ادامه داد: در نظر دارم در آينده به عنوان مربي يا مديرفني کار کنم. شايد از فرانسه کار را آغاز کنم چون پيش‌تر از طرف تيم پاري‌سن‌ژرمن به من چنين پيشنهادي شد که نپذيرفتم.

O M I D
01-25-2011, 06:59 PM
بن همام : بلاتر بايد از فيفا برود


رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام کرد زمان آن فرا رسيده که بلاتر از فيفا برود.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgمحمد بن همام گفت: بسیاری امروز به ما بعنوان انسانهایی فاسد نگاه می کنند زیرا افرادی چون آقای بلاتر مدت زمان زیادی است که در فیفا حضور دارند.

وی افزود: بلاتر بیش از سی و پنج سال است که در فیفا حضور دارد به طوریکه بیست و دو سال در منصب دبیر کلی حضور داشته و در حال حاضر سیزده سال است که به عنوان رئیس فیفا فعالیت می کند که در کل این یک زمان طولانی و کافی است.

همام همچنین خواهان رقابت بیشتر در انتخابات مربوط به انتخاب رئیس آتی فیفا شد و گفت: من به صورت جدی با انتخابات بدون رقابت مخالفم و به مقامات فیفا اصرار می کنم که بیش از دو نامزد را در انتخابات تعیین رئیس شرکت دهند زیرا وجود رقابت برای هر تشکیلاتی خوب است و آنرا چالش پذیر و زنده نگاه می دارد. بن همام اعلام کرد هنوز تصمیمی برای نامزدی اش در انتخابات تعیین رئیس فیفا نگرفته است.

O M I D
01-25-2011, 07:02 PM
بولتون 0- چلسي 4 ؛ گلباران آبي پوشان در ورزشگاه ريبوک


چلسي دو شنبه شب و در آخرين ديدار اين هفته رقابتهاي ليگ برتر توانست در ورزشگاه ريبوک سيتي، در ديداري راحت با نتيجه 0-4 از سد ميزبانش بولتون عبور کند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg شاگردان کارلو آنچلوتی در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و دروگبا (11)، مالودا (41) ، آنلکا (56) و رامیرس (74) برای چلسی گلزنی کردند. با این نتیجه چلسی همچنان در رده چهارم جدول باقی ماند و 4 امتیاز با سیتی رده سومی فاصله دارد ولی باید در نظر داشت که چلسی یک بازی کمتر برگزار کرده است
این در حالی است که در طول این هفته اخبار متعددی در مورد احتمال انتقال داوید لوئیس برزیلی از بنفیکا به رختکن آبی پوشان به گوش می رسید.

O M I D
01-26-2011, 07:01 PM
بلکپول 2 منچستريونايتد 3:بازگشت دراماتيک در هجده دقيقه!


منچستريونايتد توانست در يک بازي عقب افتاده از هفته شانزدهم ليگ برتر بازگشتي باورنکردني داشته باشد و رکورد شکست‌ناپذيري خود در ليگ برتر را حفظ کند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg چارلی آدام که می‌خواست از بلکپول جدا شود در این بازی درخشید و روی کرنر او بود که کریگ کچکارت در دقیقه 15 با ضربه سر گل اول را به ثمر رساند. یونایتدی‌ها اعتراض داشتند که پاتریس اورا که به دلیل آسیب زمین را ترک کرده بود فرصت چندانی برای برگشتن به میدان و دفاع مناسب روی این صحنه نداشت.

O M I D
01-26-2011, 07:01 PM
آرسن ونگر: قهرماني درجام اتحاديه فشارها را کاهش خواهد داد


آرسن ونگر، سرمربي آرسنال، معتقد است پيروزي در فينال جام اتحاديه که ماه آينده برگزار خواهد شد، مي تواند زمينه موفقيت توپچي ها در جام هاي بزرگتر را فراهم کند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg شاگردان ونگر که در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی 1-0 مغلوب ایپسویچ شده بودند، در دیدار برگشت که شب گذشته برگزار شد با سه گل حریف را از پیش رو برداشتند تا در فینال مقابل برنده دیدار وستهم- بیرمنگام قرار بگیرند.
ونگر در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" اگر ما بتوانیم این جام را فتح کنیم، فشارها از روی ما کاسته می شود و می تواننم در سایر جام ها نیز به قهرمانی برسیم.
ما فرصت داریم تا به یک جام دست پیدا کنیم اما باید در سایر رقابت ها نیز به قهرمانی برسیم. این تیم تشنه موفقیت است. می توانید ببینید که ما چگونه پیش رفتیم و سعی کردیم اشتباهی مرتکب نشویم. یک تیم متوسط نمی تواند به فینال راه پیدا کند.
ما می دانیم که مدت زیادی است که به جامی دست پیدا نکردیم برای همین تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا این جام را فتح کنیم."
از آخرین قهرمانی آرسنالی ها در یک جام شش سال می گذرد و این فینال جام اتحادیه اولین حضور آنها در فینالی در ومبلی از سال 1998 است.

O M I D
01-26-2011, 07:02 PM
الکس فرگوسن:مهاجمان تيمم فوق العاده هستند


شياطين سرخ در ديدار مقابل بلکپول 2-0 از حريق عقب افتادند اما با درخشش برباتوف و ارناندز در نهايت 3-2 به پيروزي رسيدند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg سر الکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، گلزنان تیمش در دیدار شب گذشته مقابل بلکپول را مورد ستایش قرار داد.
شیاطین سرخ در این دیدار 2-0 از حریق عقب افتادند اما در نهایت 3-2 به پیروزی رسیدند.
فرگوسن در مصاحبه با سایت اختصاصی باشگاه منچستریونایتد گفت:" سرعت و جابجایی خاویر ارناندز فوق العاده است. نیمکت نشینان و هواداران بلکپول اعتقاد داشتند آفساید شده اما می توانید ببینید که گل او آفساید نبوده است. او این گل را بسیار خوب به ثمر رساند. در واقع او می توانست 4 گل بزند. او دو ضربه سر داشت و یک بار نیز با دروازه بان تک به تک شد. او بسیار خوب در فضاها حرکت می کند. او یک خرید بسیار عالی برای ما بود."
فرگوسن همچنین در مورد برباتوف که گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند، گفت:" او فصل بسیار خوبی را سپری می کند. او از استعداد بالایی برخوردار است. گل سوم روی یک هماهنگی عالی به دست آمد. من می ترسیدم که او این موقعیت را از دست بدهد اما بربا با اعتماد به نفس فوق العاده کاری را که باید انجام داد."

O M I D
01-26-2011, 07:02 PM
آرسنال 3 ايپسويچ صفر 1: آرسنال به فينال جام اتحاديه رسيد


ايپسويچ با سه گل نيمه دوم آرسنال در هم کوبيده شد و توپچي‌ها به فينال جام اتحاديه راه يافتند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg مردان پل جوئل در دیدار رفت یک بر صفر برنده شده بودند و این نتیجه را تا دقیقه 61 حفظ کردند، تا این که نیکلاس بنتنر گل زد. مهاجم دانمارکی که تا آن لحظه نمایش خوبی نداشت پاس بلند جک ویلشر از سمت چپ را گرفت و با کنترل عالی توپ به سبک یوهان کرویف مدافع حریف را پشت سر گذاشت و توپ را به گل تبدیل کرد.
سه دقیقه بعد، روی اشتباه فولوپ، دروازه‌بان ایپسویچ، لوران کوشیلنی به راحتی با ضربه سر گل دوم را زد.
آرسنال در دقیقه 77 به گل سوم رسید. روی حرکت آندری آرشاوین و همکاری او با سسک فابرگاس، این بازیکن اسپانیایی توپ را از بین پاهای فولوپ وارد دروازه حریف کرد.

O M I D
01-26-2011, 07:03 PM
گيگز: منچستر به خاطر هويتي قوي هميشه موفق است


به باور ستاره ولزي منچستريونايتد، درخشش هميشگي تيم ارتباط مستقيم به ويژگي‌هاي هويتي و شخصيت قوي يارانش دارد.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg رايان گيگز گفت: در تمام سال‌هاي که فعاليت ورزشي دارم، در منچستر‌ ياد گرفته‌ام هميشه براي کسب برد از بهترين مسير مناسب تلاش کنم. اين طرز تفکر که نشان از هويت روشن تيم دارد، به ذهن تک‌تک اعضاي تيم تزريق شده است.
وي ادامه داد: ‌باور من اين است اگر منچستر هميشه مي‌درخشد، به خاطر شخصيت‌ قوي تيمي است که برابر لرزش‌ها به خوبي تاکنون از خود دفاع کرده است. توانسته حتي طوفان‌ها را کنار زده و به پيش برود.
گيگز که از ابتداي دهه نود در خدمت شياطين سرخ است، اکنون با 37 سال يکي از موثر‌ترين و قوي‌ترين چهره‌هاي تيم اولدترافوردي محسوب مي‌شود. چهره‌اي که هنوز هم سر آلکس فرگوسن، سرمربي موفق تيم به بازي‌اش اعتقاد راسخ دارد.

O M I D
01-26-2011, 07:03 PM
کريس رونالدو: به ليونل مسي حسودي نمي کنم


ستاره پرتغالي رئال مادريد در صحبتهايي اعلام کرد که به مسي، دارنده توپ طلاي سال 2010 حسادت نمي کند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید در گفت و گویی اعلام کرد که به لیونل مسی،دارنده توپ طلای سالهای 2009 و 2010 حسادت نمی کند.
ستاره پرتغالی در گفت و گو با روزنامه گاتزتادلوسپورت،از رقابتی که میان او و ستاره آرژانتینی وجود دارد گفت و اعلام کرد که با وجودی که مسی 23 ساله برای دومین سال متوالی توپ طلای دنیا را مال خود کرده، او تنها برروی کسب عناوین قهرمانی با رئال مادرید تمرکز می کند
رونالدو گفت:« من عقده یا رقابت مستقیمی با مسی ندارم، حس من به مسی، مثل احساس من به سایر بازیکنان است. یک نکته خیلی واضح است: من می خواهم بهترین بازیکن باشم.»
ستاره پرتغالی ادامه داد:«من اصلا به مسی حسودی نمی کنم.اولویت من قهرمانی در رقابتهای لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید است و نه توپ طلا.»
رونالدو در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که قهرمانی در رقابتهای این فصل لالیگا برای تیمش کار دشواری است و این هم فقط به دلیل ثبات فراوان بارسلوناست:« خیلی سخت است ولی غیرممکن نیست. ال کلاسیکوی بعدی سرنوشت ساز خواهد بود و چالش بزرگی برای ما ،بعد از بازی رفت نوکمپ است.این بازی به دست فراموشی سپرده شده و قطعا از آن درس گرفته ایم.این را در بازی بعدی ما مقابل بارسلونا می بینید که با آمادگی بیشتری به میدان خواهیم رفت. آن شب شب خیلی بدی برای خیلی از ما بود. دست کم هشت تا از 11 بازیکن اصلی عملکردشان کمتر از حد میانگین بود.»
کریس رونالدو در بخش پایانی صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که خوشحال خواهد شد که ژوزه مورینیو تا پایان کارنامه ورزشی اش مربی او باشد :« می خواهم سالهای سال در مادرید بمانم و حتی اگر بشود، تا پایان عمر ورزشی ام مورینیو مربی ام باشد. از کار کردن با اینچنین فردی بسیار خوشحالم.»

O M I D
01-26-2011, 07:06 PM
فان بومل در آستانه عقد قرارداد با آ.ث‌.ميلان


کاپيتان هلندي تيم فوتبال بايرن‌مونيخ‌ به آ.‌ث.ميلان ايتاليا ملحق خواهد شد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg مارک فان‌بومل پس از اوج‌گيري دامنه اختلافاتش با لويي فان‌خال، سرمربي باواريي‌ها، به پيشنهاد همکاري ميلاني‌ها پاسخ مثبت داده و اکنون سرگرم متقاعد‌کردن مسئولان تيم آلماني براي گرفتن مجوز خروج است.
اين بازيکن 33 ساله که داماد برت‌فان‌مارويک، سرمربي تيم ملي هلند است، تا پايان فصل جاري با مونيخي‌ها قرارداد دارد ولي به نظر مي‌رسد با توجه به گستردگي اختلافش با فان‌خال، سران بايرن رضايت‌نامه وي را به مقصد ميلان صادر کنند.
وي که درسال 2006 از بارسلونا اسپانيا جدا شد، در خدمت سرخ‌پوشان مونيخي بوده است.

O M I D
01-26-2011, 07:06 PM
دلخوري به خاطر رد پيشنهاد رئال
نيستلروي با هامبورگ تمديد نمي‌كند


مهاجم هلندي تيم فوتبال هامبورگ به خاطر دلخوري از رفتار ژرمن‌ها قراردادش را تمديد نمي‌کند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg رودفان نيستلروي از طريق مدير برنامه‌هايش اعلام کرد تا پايان فصل در اين تيم شمال آلمان باقي خواهد ماند و سپس در جايي ديگر به فعاليت ادامه خواهد داد. وي از اين که هامبورگي‌ها اجازه ندادند به پيشنهاد رئال‌مادريد پاسخ مثبت دهد، اظهار ناراحتي کرد.
در عين حال مهاجم سال‌هاي دور منچستريونايتد انگليس که ژانويه سال گذشته از جمع کهکشاني‌هاي مادريدي جدا شد، در مصاحبه ای گفت: با توجه به شرايط سني، وقتي پيشنهاد بازي رئال را کسب کردم، ناگهان در وضعيتي قرار گرفتم که در شرايط عادي چنين امکاني نبود. واقعا متاسف شدم.
رئالي‌ها که از سال 2006 الي 2010 اين گلزن توانمند را دراختيار داشتند، وقتي اواخر سال گذشته با مشکل مصدوميت جدي گونزالو ايگواين، مهاجم نوک حمله آرژانتيني خود روبرو شدند، براي مدت چند ماه بصورت يار قرضي خواهان بازگشت نيستلروي بودند.
براي اين منظور چند مرتبه نيز پيشنهاد دادند که با وجود تمايل باطني اين ستاره با مخالفت تيم آلماني مواجه شد.

O M I D
01-26-2011, 07:07 PM
زلاتان: انتقادها باعث افزايش انگيزه من مي شود


زلاتان ابراهيموويچ، مهاجم سوئدي ميلان، آماده است تا در ديدار تيمش مقابل تاتنهام در مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا گلزني کند تا به اين ترتيب به منتقدانش پاسخ دهد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg این مهاجم سوئدی در رقابت های ان فصل چمپیونزلیگ چهار بار برای روسونری گلزنی کرد اما روزنامه های ایتالیایی اعلام کرده اند او نمی تواند در مرحله حذفی برای تیمش گلزنی کند زیرا معمولا در دیدارهای بزرگ کم فروغ است.
زلاتان در مصاحبه با سایت یوفا گفت:" آنها وقتی نمی دانند چطور از من ایراد بگیرند، می گویند که من در دیدارهای اروپایی نمی توانم گلزنی کنم.
من توجهی به حرف ها ندارم. حتی اگر توجه کنم، این حرف ها تنها با افزایش انگیزه من می شود ."
ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی میلان، نیز این فصل را یکی از بهترین فصول زلاتان دانست.
" احتمالا ایبرا بهترین فصل دوران حرفه ای اش را سپری می کند. او در گذشته خوب بازی می کرد اما می توانست بهتر باشد. او اکنون می داند که چطور باید برای تیم بازی کند و می داند که در زمین تنها نیست. او کارهای فوق العاده ای در زمین انجام می دهد و برای هم تیمی هایش موقعیت های فوق العاده ای فراهم می کند."
میلان روز 15 فوریه در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل تاتنهام قرار خواهد گرفت.

O M I D
01-26-2011, 07:09 PM
هوفنهايم رايان بابل را از ليورپول خريد


رايان بابل، مهاجم ليورپول به هوفنهايم پيوست.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg انتظار می‌رفت این بازیکن هلندی در آنفیلد بماند، چرا که پیشنهاد باشگاه آلمانی را در ابتدا رد کرده بود و کنی دالگلیش، مربی لیورپول دوشنبه اعلام کرد که توافقی حاصل نشده، اما حالا به نظر می‌رسد اوضاع به گونه دیگری باشد.
هوفنهایم در بیانیه‌ای در وب‌سایت رسمی خود خبر خرید این بازیکن 24 ساله را داده است. در این بیانیه آمده: «بسیار افتخار می‌کنیم که توانستیم رایان بابل را بخریم، بازیکنی با تجربه بین‌المللی، آن هم از باشگاهی بزرگ مانند لیورپول.»
گفته می‌شود بابل در آلمان تست پزشکی داده و قراردادی دو سال و نیمه امضا کرده. مبلغ انتقال او هم 6 میلیون پوند گزارش شده است. به این ترتیب امکان پیوستن لوییس سوارس از آژاکس به لیورپول افزایش یافت.
این انتقال به چهار سال حضور بابل در آنفیلد خاتمه بخشید، جایی که او نتوانست همیشه آماده باشد و در ترکیب اصلی مرتبا قرار بگیرد. او در سال 2007 با مبلغ 11.5 میلیون پوند از آژاکس به لیورپول پیوست.
این هفته، دمبا با از هوفنهایم به وستهم رفت و بابل احتمالا جانشین او می‌شود.

O M I D
01-27-2011, 06:53 PM
مصدوميت شديد دکو


ستاره سابق باشگاه بارسلونا که در حال حاضر در تيم فلومينزه توپ مي زند، با مصدوميت شديدي در پاي چپش مواجه شده و براي مدت نامعلومي از ميادين ورزشي دور خواهد بود.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg ویکتور فاویا، رئیس کادر پزشکی باشگاه فلومینزه در صحبتهایی با تشریح مصدومیت دکو گفت: «مصدومیت دکو جدی است ولی اعضای کادر پزشکی فلومینزه نهایت سعی خود را به کار می گیرند تا دکو در زودترین زمان ممکن به میادین بازگردد و به کار مورد علاقه اش یعنی بازی فوتبال برگردد.»
دکوی 34 ساله، در جریان دیدار یکشنبه گذشته تیمش مقابل تیم اولاریا، مجبور شد با دردشدیدی که در پای چپش داشت، زمین مسابقه را ترک کند.
این ستاره برزیلی پس از انجام آزمایشهای دریافت که مصدومیتش ، مصدومیتی جدی از ناحیه عضله پای چپ است که عموما مدت زمان زیادی به طول خواهد انجامید و مشخص نیست که دکو چه زمانی قادر خواهد بود تا بار دیگر پیراهن فلومینزه را برتن کند.

O M I D
01-27-2011, 06:54 PM
درخواست سوارس از آژاکس:قيمتم را کم کنيد!


او که مورد توجه ليورپول است قصد دارد هر طور که شده به اين باشگاه برود.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgلوييس سوارس، بازيکن مورد توجه ليورپول در 48 ساعت آينده با آژاکس مذاکره خواهد کرد و سعي مي‌کند اين باشگاه را متقاعد کند که قيمت 35 ميليون يورويي او را کاهش دهد تا او بتواند به آنفيلد برود.

آژاکس به دامين کومولي، مدير استراتژي فوتبال ليورپول اعلام کرده که تنها مبلغ 35 ميليون يورو پذيرفتني است و پيشنهاد 14 ميليون يورويي آنها احترام‌آميز نبود.

در هر حال گفته مي‌شود مالکان آمريکايي ليورپول حاضر نيستند بيش از 23 ميليون يورو براي اين بازيکن 24 ساله بپردازند و اگر سوارس نتواند قيمتش را کاهش دهد اين انتقال صورت نمي‌گيرد.

سوارس با ريک فان‌دن‌بوگ، مدير آژاکس ديدار مي‌کند تا آخرين تلاش‌هايش براي رفتن به ليگ برتر را انجام دهد.

O M I D
01-27-2011, 06:55 PM
كامورانزي از اشتوتگارت جدا مي‌شود


"مائورو کامورانزي" پس از 6 ماه نيمکت نشيني و اختلاف با سرمربي اشتوتگارت به همکاري‌اش با اين تيم پايان مي‌دهد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg هافبک ايتاليايي تيم فوتبال اشتوتگارت که مدت زيادي است با کادر فني باشگاه دچار اختلاف شده، سرانجام با اين باشگاه به توافق رسيد تا در صورت ارائه پيشنهاد رسمي از اشتوتگارت جدا شود.

اشنايدر، مدير ورزشي باشگاه اشتوتگارت با اعلام اين مطلب گفت: «من مائورو را به خوبي مي‌شناسم. او انسان صادق و درستکاري است که هميشه دلش با باشگاه بوده و رفتاري حرفه‌اي داشته است. مذاکراتي که بين دو طرف صورت گرفته با رعايت احترام دو جانبه بوده است. ما به همکاري با يکديگر پايان داديم چرا که فکر مي‌کرديم اين براي هر دو طرف خوب است.»

کامورانزي 34 ساله تابستان سال گذشته پس از 8 سال حضور در يوونتوس راهي بوندسليگا شد، اما نتوانست در تيم جديدش تاثيرگذار شود و تنها در 7 مسابقه براي اشتوتگارت بازي کرد.

کامورانزي درباره وضعيتش در اشتوتگارت گفت: «فوتبال همين است گاهي اوقات عدم قطعيت در فوتبال وجود دارد که قابل پيش‌بيني نيست. متاسفانه وضعيت من در اشتوتگارت به گونه‌اي پيش رفت که نتوانستم در تيم جا بيفتم.»

O M I D
01-27-2011, 06:56 PM
فهرست 23 نفره برزيل براي ديدار مقابل فرانسه


مانو منزس، سرمربي تيم ملي برزيل، فهرست 23 نفره اش براي ديدار دوستانه ماه آينده مقابل تيم ملي فرانسه را اعلام کرد اما در آن نام کاکا، ستاره رئال مادريد ديده نمي شود.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgکاکا که به دلیل عمل جراحی روی زانوی مصدومش برای 7 ماه از میادین دور بود، ماه گذشته به میادین بازگشت اما منزس ترجیح داد او به تیم ملی دعوت نکند.

نیمار، ستاره جوان سانتوس، نیز به دلیل همراهی تیم زیر 21 ساله های برزیل در مسابقات قهرمانی آمریکا جنوبی برای این دیدار سلسائو را همراهی نمی کند.

اما از سوی دیگر منزس برای اولین ژولیو سزار، دروازه بان اینتر، را به تیمش فراخوانده اما لوسیو و مایکون، هم تیمی ها سزار، در این فهرست جایی ندارند.

منزس ترجیح داد در این دیدار از بازیکنان جوان تر استفاده کند تا بتواند اندک اندک آنها را جانشین بازیکنان پا به سن گذاشته ای مانند لوسیو کند.

فهرست کامل تیم ملی برزیلی برای دیدار مقابل فرانسه:

ژولیو سزار (اینتر) گومز (تاتنهام) نتو (فیورنتینا) دنی آلوس (بارسلونا) رافائل (منچستریونایتد) مارسلو (رئال مادرید) آندره سانتوس (فنرباغچه) برنو (بایرن مونیخ) داوید لوئیز (بنفیکا) لوئیسائو (بنفیکا) تیاگو سیلوا (میلان) لوکاس لیوا (لیورپول) ساندرو (تاتنهام) رامیرز (چلسی) الیاس (اتلتیکو مادرید) هرنانس (لاتزیو) رناتو آگوستو (بایرن لورکوزن) جدسون (شاختار دونتسک) اندرسون (منچستریونایتد) روبینیو (میلان) آندره (دینامو کیف) هالک (پورتو) پاتو (میلان)

O M I D
01-27-2011, 07:08 PM
ديدارهاي جام حذفي آلمان؛پيروزي پرگل بايرن مقابل آلمانيا آخن


مرحله يک چهارم پاياني رقابتهاي جام حذفي آلمان (دي اف بي پوکال)، چهارشنبه شب با برگزاري سه ديدار ديگر دنبال شد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg در این دیدارها، انرگی کوتبوس موفق شد تا هوفنهایم را از پای در بیاورد. دویسبورگ با دو گل کایزرسلاترن را شکست داد و بایرن مونیخ در خانه میزبانش آلمانیا آخن با 4 گل به برتری دست یافت.
نتایج به دست آمده در این بازیها بدین ترتیب است:
*انرگی کوتبوس 1- هوفنهایم 0
گل: شائو (84)
*دویسبورگ2- کایزرسلاترن 0
گلها: باجیک (36) و سوکالو (58)
*آلمانیا آخن 0- بایرن مونیخ 4
گلها: ماریو گومس (26)، توماس مولر (75 و 80) و آرین روبن (88)

pnugirl
01-28-2011, 03:11 PM
"فان در سار" از فوتبال خداحافظي مي‌كند


دروازه‌بان هلندي شياطين سرخ در پايان فصل جاري براي هميشه از دنياي فوتبال خداحافظي خواهد کرد.

ادوين فان در سار تا پايان اين فصل درون دروازه منچستريونايتد خواهد ايستاد. او در وب سايت شخصي اش خبر آويختن دستکش هايش را به طور رسمي تاييد کرد و نوشت: «زمان آن است که روي خانواده تمرکز کرد.»

فان در سار سال پيش و در پي بيماري سخت همسرش قصد داشت، از فوتبال کناره گيري کند، ولي در نهايت تصميم گرفت، يک فصل ديگر را هم در فوتبال بماند.

دروازه بان ساليان پيش تيم ملي فوتبال هلند که سابقه بازي در آژاکس آمستردام و يوونتوس تورين را در کارنامه دارد، در سال 2005 از فولام به منچستر يونايتد پيوست و تاکنون 245 بار درون دروازه شياطين سرخ ايستاده است. او با يونايتدها سه بار قهرمان ليگ برتر شد و در سال 2008 نيز همراه با اين تيم چلسي را در ديدار پاياني ليگ قهرمانان اروپا شکست داد و به عنوان قهرماني رسيد.

O M I D
01-28-2011, 07:08 PM
گيگز: فرگوسن تا پنج سال ديگر مربي منچستريونايتد خواهد ماند


در حالي که همچنان بحث هاي زيادي در مورد زمان بازنشستگي فرگوسن وجود دارد، ستاره باتجربه ولزي معتقد است شور و اشتياق زيادي مربي اسکاتلندي موجب خواهد شد تا او در دهه هشتم زندگي اش نيز به مربيگري ادامه دهد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg رایان گیگز، هافبک منچستریونایتد، معتقد است سر الکس فرگوسن باید حداقل برای پنج سال دیگر هدایت شیاطین سرخ را برعهده داشته باشد.
در حالی که همچنان بحث های زیادی در مورد زمان بازنشستگی فرگوسن وجود دارد، ستاره باتجربه ولزی معتقد است شور و اشتیاق زیادی مربی اسکاتلندی موجب خواهد شد تا او در دهه هشتم زندگی اش نیز به مربیگری ادامه دهد.
گیگز در مصاحبه با اسکای تی وی مگزین گفت:" واقعا فکر نمی کنم فرگوسن به این زودی بازنشسته شود. او حداقل برای پنج سال دیگر به کارش ادامه خواهد داد.
شور و اشتیاق او بیشتر شده است. بعد از بازی های لیگ قهرمانان ما ساعت 3:30 صبح به خانه برمی گردیم و چند ساعت بعد، او اولین نفری است که در تمرینات حاضر می شود.
در ابتدای فصل یک ویروس در باشگاه منتشر شد و همه به بیماری دچار شدند. او در طول هفته واقعا وضعیت بدی داشت اما روز مسابقه کاملا سرحال بود. او عاشق مبازه است."
گیگز همچنین اعلام کرد دوست دارد بعد از پایان دوران بازی اش به مربیگری روی بیاورد و راه فرگوسن را ادامه بدهد.
" می خواهم در فوتبال بمانم و کاری را که از زمان نوجوانی انجام دادم را ادامه دهم. اگر یک روز فوتبال بازی نکنم، کسل می شوم. امیدوارم مربی خوبی شوم. می خواهم به بازیکنان کمک کنم تا پیشرفت کنند."

O M I D
01-28-2011, 07:08 PM
نگراني دورتموند از مصدوميت كاگاوا


مسئولان تيم فوتبال بروسيادورتموند بابت مصدوميت هافبک ژاپني تيم‌شان در حين برگزاري مسابقات جام‌ملت‌هاي آسيا در دوحه قطر ابراز ناراحتي کردند.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgبه نقل از روزنامه دي‌ولت، يورگن کلوپ، سرمربي بروسيادورتموند گفت: از اينکه شينجي کاگاوا درحين پيکارهاي دوحه 2011 مصدوميت شکستگي استخوان پا پيدا کرده متاسف هستيم. ما سالم او را به اين مسابقات براي همراهي تيم کشورش فرستاديم و اکنون وي را مصدوم در اختيار مي‌گيريم.
وي افزود: با توجه به شرايطي که کاگاوا با آن روبرو است، معاينات زيادي روي او انجام گرفته که اميدواريم در آينده بتوانيم با توجه به حساسيت باقي رقابت‌هاي باشگاهي از وي استفاده کنيم.
اين اظهارات در حالي بيان شد که هافبک ارزشمند خاور دوري در بيمارستاني در شهر دويسبورگ اکنون بستري و تحت درمان است.
مصاف نهايي جام ملت‌هاي آسيا فردا عصر ميان استراليا و ژاپن درورزشگاه خليفه دوحه انجام خواهد شد.

O M I D
01-28-2011, 07:10 PM
فان‌بومل: اسنايدر نمي‌خواست من به آ.ث‌ميلان بروم


هافبک دفاعي هلندي پنج سال گذشته بايرن‌مونيخ براي انتقال به آث‌ميلان به هشدارهاي هموطن لژيونرش گوش نداد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgبه نقل از سايت اخبار فوتبال جهان، مارک فان‌‌بومل اواخر هفته قبل موفق شد از بايرن‌مونيخ آلمان جدا شده و به آ.ث‌ميلان ملحق شود.
اين بازيکن در تازه‌ترين مصاحبه خود که با يک روزنامه چاپ کشورش داشته عنوان کرد زماني که با پيشنهاد آ.ث‌ميلان روبرو شد، وسلي اسنايدر، همبازي او در تيم ملي هلند و بازيکن اينترميلان ايتاليا به او هشدار داد چنين انتخابي انجام ندهد.
فان بومل 33 ساله اظهار داشت: اسنايدر دوست بسيار عزيزي براي من است. وقتي پيشنهاد ميلان به دستم رسيد، به او زنگ زدم. با توجه به آنکه در تيم همشهري آ.ث‌ميلان بازي مي‌کند، از فضاي حاکم بر تيم مقابل، اطلاعاتي به من داد. در پايان نيز از من خواست چنين انتخابي نکنم.
وي ادامه داد: من متوجه شدم هشدارهايش تنها بخاطر مسائل فني و تطابقي نبوده، بلکه در نظر گرفته اگر دربي شهر ميلان پيش‌ آيد، مجبور مي شود مقابل بازيکني سرسخت‌تر از خودش يعني من، قرار گيرد. چيزي که برايش اصلا خوشايند نيست.
اين بازيکن که در سال 2006 از بارسلونا اسپانيا به جمع ژرمن‌هاي مونيخي منتقل شد، دو روز قبل قرارداد شش ماهه‌اي با روسونري‌هاي ميلاني به امضا رساند.

O M I D
01-28-2011, 07:10 PM
ردنپ يكبار ديگر براي نوويل پيام فرستاد


تيم فوتبال تاتنهام خواهان به خدمت‌گيري کاپيتان اورتون تا قبل از موعد نقل و انتقالات زمستاني است.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgبه نقل از روزنامه ديلي‌ميل، تاتنهامي‌ها براي ايجاد استحکام بيشتر خط دفاع خود از مدتي قبل براي جذب فيليپ نويل، سعي و تلاش کردند.
آنها در مرتبه اول پيشنهادي را به همتاهاي اورتوني ارائه کردند که با پاسخ منفي همراه شد. براساس اخبار شنيده شده، گفته مي‌شود هري ردنپ با شرايط مالي بهتر‌، پيشنهاد تازه‌اي براي جذب اين مدافع 34 ساله داده است.
نوويل که از سال 1994 الي 2005 عضو منچستريونايتد بود، در شش سال اخير براي اورتون به ميدان رفته است. وي از سال 1996 الي 2007 توانست 59 مرتبه پيراهن تيم ملي کشورش را به تن کند.

O M I D
01-28-2011, 07:11 PM
اينتر و پيشنهادي 40 ميليون پوندي براي گرث بيل


اگر اين انتقال موفقيت‌آميز باشد، او رکورد گران‌ترين بازيکن بريتانيايي را از آن خود خواهد کرد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgبه نوشته روزنامه گاردین، اینتر قرار است در تابستان 40 میلیون پوند (46.4 میلیون یورو) برای خرید گرث بیل، ستاره تاتنهام پیشنهاد بدهد.

اگر این انتقال موفقیت‌آمیز باشد، او رکورد گران‌ترین بازیکن بریتانیایی را از آن خود خواهد کرد.

همچنین تنها قیمت امثال کریستیانو رونالدو، زلاتان ایبراهیموویچ، کاکا و زین‌الدین زیدان از این بازیکن ولزی بیشتر می‌شود.

در حال حاضر، رکورد گران‌ترین بازیکن بریتانیایی 29 میلیون پوند است که منچستریونایتد در سال 2002 برای خرید ریو فردیناند از لیدز یونایتد پرداخت.

این بازیکن 21 ساله در صدر لیست اینتر قرار دارد. او نمایش‌هایی خیره‌کننده مقابل اینتر در لیگ قهرمانان داشت و در جریان شکست چهار بر سه در سن‌سیرو هت‌تریک کرد و در بازی برگشت الهام‌بخش پیروزی سه بر یک تیمش شد.

اینتر بیل را از نزدیک زیر نظر خواهد گرفت، چرا که او با تاتنهام برای دیدار با میلان به ورزشگاه سن‌سیرو خواهد آمد.

تاتنهام مرتبا اعلام کرده که بیل به هیچ قیمتی فروشی نیست، و پیشنهاد اینتر باعث خواهد شد دیگر باشگاه‌ها هم وارد میدان شوند و قیمت بیل افزایش یابد.

رئال مادرید هم بیل را زیر نظر دارد و در تابستان گذشته درباره او از تاتنهام استعلام کرده است.

با این حال، روزنامه دیلی تلگراف نوشته منبعی در تاتنهام این حرف‌ها را «شایعات بی‌ارزش» خوانده است.

O M I D
01-28-2011, 07:11 PM
پيگيري جذب پيرلو توسط چلسي جدي شد


يک روزنامه انگليسي نوشت: احتمال جذب آندرا پيرلو توسط چلسي وجود دارد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به نقل از روزنامه ديلي‌استار، در گذشته چند مرتبه بحث انتقال اين هافبک دفاعي توانمند در تيم چلسي از ليگ برتر وجود داشته است ولي هربار در مباحث جدي، توافق لازم صورت نگرفته است.
اکنون با توجه به اين مسئله که ميلاني‌ها فان‌بومل هلندي را از بايرن‌مونيخ در اختيار گرفته‌‌اند، به نظر مي‌رسد در صورت دريافت شرايط مالي مناسب اجازه انتقال پيرلو را صادر کنند.
به‌خصوص که تيم قهرمان فصل گذشته ليگ برتر نياز مبرمي به هافبک مياني داشته و کارلو آنچلوتي، سرمربي‌اش اعتقاد عجيبي به بازي وي داشته است.
پيرلو 31 ساله از يک دهه قبل عضو روسونري‌ها است.
فصل نقل وانتقالات زمستاني دوشنبه خاتمه مي‌پذيرد.

O M I D
01-28-2011, 07:12 PM
استکلنبرگ،مانوئل نوير و دخئا،درفهرست جانشيني فان درسار


سران باشگاه منچستريونايتد به دنبال جانشين مناسبي براي دروازه بان هلندي شان هستند.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgطبق گزارشهای منتشره ، سران باشگاه یونایتد در حال تهیه لیست بلند بالایی برای انتخاب جانشین شایسته ای برای ادوین فان در سار هستند.

این دروازه بان هلندی روز پنجشنبه در صحبتهایی اعلام کرد که در پایان رقابتهای این فصل دستکشهایش را آویزان خواهد کرد.

فان در سار در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرده بود که سران یونایتد به دنبال یافتن جانشین مناسبی برای او هستند و البته به توماژ کوژاک ،دروازه بان ذخیره یونایتد هم گفته شده که می تواند رختکن این تیم را ترک کند.

اکنون روزنامه گاردین در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران یونایتد لیست دروازه بانان ایده آل برای جانشینی فان در سار را به داوید دخئا، دروازه بان جوان اتلتیکو مادرید، مانوئل نویر، دروازه بان شالکه و مارتین استکلنبرگ، دروازه بان هلندی آژاکس خلاصه کرده اند.

روزنامه میرر هم در گزارشش خود یادآوری کرده که جذب دخئا در اولویت اول سران یونایتد است و آماده اند تا با درخواست دیگری؛برای جذب این دروازه بان 20 ساله که جوان ترین دروازه بان در میان این سه کاندید است وارد عمل شوند.شنیده می شود سران بارسا نیز به دنبال جذب دخئا هستند.

pnugirl
01-29-2011, 02:20 PM
گالياني: الگري مثل فابيو کاپلو است


آدريانو گالياني، نايب رئيس باشگاه ميلان با استفاده از نام «فابيو کاپلو» زبان به تمجيد از ماسيميليانو الگري گشوده است.
در صورتی که الگری بتواند به سان کاپلو، مربی کنونی تیم ملی انگلیس موفقیتهای فراوانی را با میلان کسب کند، روسونری روزهای خوشی را با او خواهد داشت.
گالیانی، نایب رئیس میلان در جمع خبرنگاران گفت:« اگر بازیکنانی که با جدیت بازی می کنند به رختکن تیم می آیند، این بدان دلیل است که مربی تیم آنها را می خواهد. الگری از خیلی نظرها شبیه کاپلو است و من سعی می کنم تا از او حمایت کنم. درک متقابل فراوانی بین من و الگری وجوددارد.»
گالیانی در ادامه به این نکته اشاره کرد که میلان می تواند اوضاع فوق العاده کنونی اش را حتی با وجود مصدومان فراوانش حفظ کند:« من با اعضای کادر پزشکی و الگری صحبت کرده ام. ما بازیکنان مصدوم زیادی داریم ولی بازیکنان جوان و خریدهای جدیدی نیز داریم و امیدواریم که بتوانیم به همین روند به حرکتمان ادامه دهیم.»

pnugirl
01-29-2011, 02:24 PM
فان مارويک:مطمئنم دورتموند قهرمان بوندس ليگا مي شود


برت فان مارويک، مربي تيم ملي هلند مطمئن است که بوروسيا دورتموند در رقابتهاي اين فصل بوندس ليگا به قهرماني مي رسد.
دورتموند در حال حاضر در پایان هفته نوزدهم بوندس لیگا با 11 امتیاز فاصله نسبت به تیم دوم جدول، بایرلورکوزن صدر نشین است
فان مارویک در طول سالهای 2004 تا 2006 هدایت بوروسیا دورتموند را برعهده داشت
مارویک 58 ساله در صحبتهایی گفت:« صد در صد مطمئنم که دورتموند قهرمان بوندس لیگا می شود. اکثریت بازیکنان این تیم هنوز خیلی جوان هستند و به نظر نمی رسید که این تیم آمادگی قهرمانی در بوندس لیگا را داشته باشد ولی رقابتهای لیگ آلمان در این فصل کاملا یک طرفه دنبال می شود.»
سرمربی هلند ادامه داد:« به نظر نمی رسد که تیمهای دیگر شانسی برای رقابتها با دورتموند داشته باشند.اگر به اوضاع تیمهایی مثل شالکه، وردربرمن، هامبورگ ،وولفسبورگ و بایرن مونیخ نگاه کنید،می بینید که تنها یک تیم است که ممکن است برای دورتموند خطرساز شود و آن هم لورکوزن است. آنها هم چندان خطرناک به نظر نمی رسند.»
از نظر فان مارویک، صدرنشینی دورتموند مقتدرانه تراز این حرفهاست:« دورتموند الان 14 امتیاز با بایرن مونیخ فاصله دارد و بایرلورکوزن نیز 11 امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد.هنوز 15 بازی باقی است ولی 8 تا از این بازیها، بازیهای خانگی دورتموند هستند که در مقابل 80 هزار تماشاگر پرشور این تیم برگزار می شوند. آنها در تمام دیدارهای خانگی شان پیروز شده و بدون شک جام قهرمانی را بالای سر می برند.

pnugirl
01-29-2011, 02:32 PM
كاپلو: گرت بال بهترين بازيكن فصل است


به باور سرمربي ايتاليايي تيم ملي فوتبال انگليس، بازيکن خارجي تاتنهام بهترين بازيکن فصل است.
فابيو کاپلو اظهار داشت: بهترين بازيکني که در ليگ برتر ديدم، گرت بال است. او بازيکني خارق‌العاده است. وقتي مربيگري تيمي را در اختيار داريد که برابر بال و يارانش قرار مي‌گيريد، بايد کاملا در تدارک استحکام دفاعي باشيد چون به محض دريافت توپ، او از خط دفاع راحت مي گذرد.
اين مربي که از سال 2008 در انگليس کار مي‌کند، افزود: او بازيکني است که به تنهايي نتيجه را عوض مي‌کند. از نظرمن مرد سال است.
بال 21 ساله که متولد ولز است، تاکنون در فصل جاري 7 گل براي تاتنهام در ليگ برتر به ثمر رسانده است.
مربي 64 ساله ادامه داد: پس از او فکر مي‌کنم سمير نصري، بازيکن فرانسوي آرسنال و نمانيا ويديچ از منچستريونايتد خوب کار‌کرده‌اند و اگر قرار به رتبه‌بندي باشد،‌ در جايگاه دوم و سوم حضور مي‌يابند.

pnugirl
01-29-2011, 02:33 PM
آخرين مهلت تا 15 بهمن‌
اوكراين به سلب ميزباني يورو 2012 تهديد شد


احتمال سلب حق ميزباني اوکراين در رقابت‌هاي جام‌ملت‌هاي اروپا وجود دارد.
اوکراين که به همراه لهستان ميزبان مشترک پيکارها يورو 2012 است، در ماه‌هاي اخير با فيفا، درگيري‌هاي داشته به طوري که به محروميت از ديدارهاي بين‌المللي تهديد شد.
علت عمده اختلاف جديد، عدم تغيير در مديريت ورزشي توسط دولت اين کشور است. براساس نظر مقامات فدراسيون جهاني، به رغم تذکرهاي مستمر، دولت اوکراين در تمامي امور فدراسيون فوتبال اين کشور دخالت مستقيمي داشته و اين ارگان ورزشي تحت تاثير جريانات سياسي قرار گرفته است.
براين اساس فيفا اعلام کرده چنانچه‌ تا تاريخ 4 فوريه(جمعه 15 بهمن‌1389 ) سال جاري ميلادي،‌اين رويه تغيير نکند، آن وقت اوکرايني‌ها بايد در انتظار عواقبي همچون گرفتن حق ميزباني مسابقات جام ملت‌ها و لغو عضويت اين ارگان در فيفا باشند.

pnugirl
01-29-2011, 02:34 PM
فان‌خال: فان بومل به خاطر كاپيتاني از بايرن رفت


سرمربي تيم فوتبال بايرن‌مونيخ آلمان گفت: مارک فان‌بومل تنها به خاطر مسئله کاپيتاني به آ.ث‌ميلان پيوست.
لويي فان‌خال اظهار داشت: متاسفم در مورد موضوع انتقال مارک فان‌بومل به آ.ث‌ميلان اينگونه وانمود شده که او به خاطر اختلاف با من اين‌کار را انجام داد. بايد اين موضوع را تکذيب کنم. با او هيچ اختلافي نداشتم بلکه مسئله خروج ‌او، فقط ربط به کاپيتاني داشت.
مربي يک سال و نيم گذشته باوارايي‌ها افزود: براي من که مسئوليت بايرن را در اختيار دارم، دستاورد تيمي کاملا بر موفقيت فردي ارجحيت دارد. موظف هستم همواره بکوشم تا تيمم را با شرايط بهتري روانه ميدان کنم. وقتي در نظر گرفتم با هدايت و فرماندهي نفراتي ديگر در تيم، نسبت به فان‌بومل مي‌توانيم نتيجه بهتري بگيريم، اين موضوع باعث ناراحتي‌اش شد.
فان‌خال ادامه داد: در صحبتي که با مارک داشتم، به او گفتم براي بازي‌هاي آينده احتمالا فرماندهي جديد در زمين خواهيم داشت. اين مساله او را به سمت خروج از مونيخ و پيوستن به ميلان سوق داد.
فان بومل 33 ساله که داماد برت فان‌مارويک، سرمربي تيم ملي هلند نيز است، پايان هفته قبل با امضا قراردادي شش ماهه به آ.ث‌ميلان ايتاليا پيوس

O M I D
01-29-2011, 06:26 PM
ابراهيموويچ: مخالفتي با پيوستن فان‌بومل نداشتم


مهاجم سوئدي تيم فوتبال آ.ث‌ميلان شايعه اختلاف‌ با هافبک تازه‌وارد هلندي را تکذيب کرد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به نقل از روزنامه داگبلات چاپ آمستردام، زلاتان ابراهيموويچ اظهار داشت: هيچ وقت مخالفتي با آمدن مارک فان بومل از بايرن مونيخ به ميلان نداشتم. آنچه رسانه‌ها انتشار مي‌دهند، کذب محض است.
اين اظهارات از جانب گلزن بلندقامت روسونري‌ها در حالي عنوان شد که برخي منابع اعلام کردند به علت سابقه کشمکش قبلي ميان اين دو چهره، ابراهيموويچ از انتقال صورت گرفته ناراحت بوده است.
وي افزود: آنچه در گذشته بوده، فراموش شده و الان دوره جديدي است.
فان بومل پايان هفته قبل با امضا قراردادي شش ماهه از بايرن‌مونيخ آلمان پس از پنج سال حضور جدا شد و به روسونري‌ها ملحق شد.

O M I D
01-29-2011, 06:29 PM
تا پايان فصل
نيستلروي: با تمام وجود در خدمت هامبورگ هستم


مهاجم هلندي تيم فوتبال هامبورگ گفت: تا زماني که عضو تيم هامبورگ هستم، با تمام وجود بازي خواهم کرد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg رودفان نيستلروي هفته گذشته بسيار اميدوار بود بتواند به پيشنهاد رئال‌مادريد، تيم سابق اسپانيايي‌اش براي همکاري مجدد پاسخ مثبت دهد. وي براي اين منظور روي موافقت باشگاه يک سال گذشته آلماني‌اش حساب مي‌کرد ولي وقتي جريان انتقال جدي شد، با مخالفت بندرنشينان نتوانست در فصل نقل و انتقالات زمستاني به کهکشکاني‌‌ها بازگردد.
وقوع اين اتفاق شايعاتي درست کرد. از جمله اين که گفته شد نيستلروي از رفتار ژرمن‌ها دلخور شده و با بي‌انگيزگي در شش ماه باقيمانده قراردادش در ميدان حضور خواهد يافت.
در عين حال انتشار اين موضوع باعث واکنش از سوي مهاجم 34 ساله نيز شد. به طوري که گفت: هر کسي که مرا بشناسد، مي‌داند بازيکني کم‌کار و بي‌انگيزه نيستم. من با هامبورگ تا پايان فصل جاري قرارداد دارم. مطمئن باشيد تا زماني که اينجا هستم، با تمام وجود خواهم جنگيد و در زمين فعاليت مي‌کنم.
نيستلروي ادامه داد: چنين حرف بي‌اساسي را در تمرينات و بازي‌ها با حضوري جدي‌تر و با نشاط‌تر حتما پاسخ خواهم داد.

O M I D
01-29-2011, 06:30 PM
جرارد: دالگليش روحيه تيم را متحول کرده است


استيون جرارد معتقد است پيروزي ?-? ليورپول برابر فولام ، نمونه بارزي از روحيه و اشتياقي است که کني دالگليش به تيم تزريق کرده
است.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg قرمزها با پیروزی در این مسابقه خود را تا رده هفتم جدول بالا کشیدند و این پیروزی با پشت سرگذاشتن محرومیت جرارد و بازگشتش به تیم همراه بود. کاپیتان محبوب لیورپولی‌ها ترجیح می‌دهد صحبت‌هایش راجع به این مسابقه را با تمجید از دالگلیش آغاز کند:« سرمربی اتحاد و همبستگی را میان تمام اعضای باشگاه ، بازیکنان و هواداران به وجود آورده است. از زمانی که کنی به تیم آمده، لبخند به صورت بازیکنان در زمین تمرین بازگشته روحیه همه بالاتر رفته است. این چیزی است که در این باشگاه وجود دارد. اتحاد با یکدیگر و جنگیدن برای کسب نتیجه خوب.»
جرارد در ادامه در مورد دیدار مقابل فولام می‌گوید:« با اینکه خیلی عالی نبودیم اما عزم و اراده بازیکنان در زمین مسابقه برای کسب نتیجه عالی بود و این همان چیزی است که گاهی اوقات به آن نیاز داریم.» او ادامه می‌دهد:« کنی به ما اجازه داده بود آزادانه بازی کنیم و به همین دلیل هم‌تیمی‌هایم در برابر اورتون خیلی خوب بازی کردند، در برابر وولوز هم عالی ظاهر شدند و این اتفاق در بازی مقابل فولام هم تکرار شد. این همیشه مهم است که وقتی شما بهترین بازی خود را انجام نمی‌دهید، بتوانید برنده میدان را ترک کنید. ما در شروع فصل اگر مثل بازی مقابل فولام بازی می‌کردیم، قطعا بازی را می‌باختیم یا در خوشبینانه‌ترین شرایط یک مساوی به دست می‌آوردیم اما امروز اوضاع فرق کرده و ما به واسطه روحیه‌ای که داریم می‌توانیم در روز بدمان هم برنده باشیم.»
مردان دالگلیش قبل از رویارویی با استوک سیتی در آنفیلد یک هفته فرصت دارند و جرارد سه امتیاز دیگر این مسابقه را هدف قرار داده است:« بردهای متوالی در لیگ بسیار مهم است؛ چون اگر ما این روند رو به جلو را ادمه بدهیم به جایگاه بالایی در جدول خواهیم رسید .عقیده و هدف ما شکست استوک سیتی است و پس از آن می‌توانیم با اعتماد به نفس بیشتری به دیدار چلسی در استمفورد بریج برویم.»

O M I D
01-29-2011, 06:33 PM
اين بار پيشنهاد 60 ميليون پوندي چلسي براي تورس


طبق گزارش منتشره در روزنامه ميرر، سران باشگاه چلسي در نظر دارند تا با بهبود پيشنهادشان براي به خدمت گرفتن فرناندو تورس، پيشنهادي 60 ميليون پوندي را براي خريد ستاره اسپانيايي ليورپول ارائه دهند، اين در حالي است که تورس نيز با نوشتن درخواستي کتبي، به سران آنفيلد اعلام کرده که مي خواهد رختکن اين تيم را ترک کند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به نظر می رسد که مدیربرنامه های تورس نیز درخواستی کتبی را برای مالکان آمریکایی باشگاه نوشته و طی آن دلایلی که تورس باید اجازه جدایی از باشگاه را کسب کند، برشمرده اند.از جمله این دلایل به این نکته اشاره شده که سران باشگاه لیورپول باید به تعهداتشان به تورس وفادار باشند؛ پیش از این قرارگذاشته شده بود که در صورت جدایی رافا بنیتس از رختکن لیورپول، اجازه جدایی تورس نیز به او داده شود.
از سوی دیگر سران باشگاه چلسی نیز آماده اند تا با پرداخت مبلغی جنجالی و انتقال دانیل استوریج به لیورپول به هر قیمتی شده تورس را به خدمت بگیرند و بعید به نظر می رسد که این پیشنهاد جدید چلسی به آسانی رد شود.
در صورتی که این انتقال نهایی شود، تورس گران قیمت ترین بازیکن چلسی خواهد شد از سوی دیگر انتظار می رود که در حالی که تنها 3 روز دیگر تا پایان بازار نقل و انتقالات باقی است، روند مذاکرات سریعتر انجام شود.

O M I D
01-29-2011, 06:34 PM
فرگوسن:بازي با ساوتهمپتون يک بازي دشوار است


سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد بازي مقابل تيم ساوتهمپتون در دور چهارم رقابتهاي فوتبال جام حذفي انگليس را يک بازي دشوار خواند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg سرآلکس فرگوسن در کنفرانس خبری خود گفت:بازی چند روز پیش ساوتهمپتون در برابر اولد هام که شش بر صفر به نفع ساوث همپتون به پایان رسید را چند بار دیدم که این موضوع نشان می دهد که آنها فصل خوبی را پشت سرگذاشته اند و بازی امروز درجام حذفی برای ما یک بازی آسان نخواهد بود زیرا یک بازی خارج ازخانه است و بازی های خارج از خانه معمولا بازیهایی آسان نیستند و یک بازی خیلی خیلی دشوار را پیش رو داریم که ازطرف دیگر می تواند هیجان انگیز باشد.
فرگوسن افزود:بازیکنان ساوتهمپتون اصولا فوتبال را خیلی خوب بازی می کنند و شما شاهد یک بازی خوب خواهید بود.
سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد درباره موضوع خداحافظی واندر سار دروازه بان این تیم ازمیادین فوتبال در پایان فصل گفت:او یک بازیکن نمونه و الگویی برای بازیکنان جوان باشگاه است و اینکه بازیکنی در اوج از دنیای فوتبال خداحافظی می کند یکی ازغم انگیزترین لحظات زندگی شغلی من است.

O M I D
01-29-2011, 06:34 PM
آنچلوتي: دروگبا مي‌تواند در کنار هر بازيکني بازي کند، از جمله تورس


کارلو آنچلوتي، مربي چلسي پس از پيشنهاد فوق‌العاده براي فرناندو تورس، ادعا کرده که ديديه دروگبا، مهاجم خودش هم مي‌تواند در کنار هر بازيکني به ميدان برود، از جمله اين مهاجم فرانسوي.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg باشگاه لندنی پیشنهادی 35 میلیون پوندی برای تورس ارائه داده که لیورپول آن را بلافاصله رد کرد و اعلام کرد این بازیکن فروشی نیست.
مربی ایتالیایی گفت: «به خوبی می‌دانم باشگاه چه می‌کند. من همیشه گفته‌ام تنها درباره بازیکنان خود صحبت می‌کنم. تورس بازیکن من نیست و نمی‌خواهم بگویم باشگاه در حال حاضر چه می‌کند. درباره داوید لوییز هم همین طور.
باید از باشگاه بپرسید، من باید به لیورپول احترام بگذارم.»
او همچنین گفت از این که چلسی بر خلاف سال‌های اخیر دست به ولخرجی می‌زند شگفت‌زده نیست: «می‌دانم باشگاه چه می‌کند و شگفت‌زده نشدم.
باشگاه کاری رویایی در بازار انجام می‌دهد. به نظرم باشگاه تلاش می‌کند هر کاری انجام دهد تا تیم را تقویت کند.
دروگبا هیچ مشکلی ندارد. دروگ می‌تواند در کنار هر بازیکنی بازی کند، از جمله تورس. او مشکلی ندارد.»
بلکپول به دلیل به میدان فرستادن تیمی ضعیف مقابل استون ویلا 25 هزار پوند جریمه شده است. آنچلوتی می‌گوید: «آنچه روی داد را خواندم و برای من مضحک بود. هالووی می‌داند تیمش بسیار عالی کار می‌کند و می‌داند از چه بازیکنانی بازی بگیرد.
مضحک است که باشگاه جریمه شد چون مربی تصمیم می‌گیرد. امیدوارم او جریمه‌اش را نپردازد. اگر من بودم نمی‌پرداختم.»

O M I D
01-29-2011, 06:35 PM
استکلنبرگ، گزينه اصلي جانشيني فان‌درسار


رنه ميولنستين، مربي تيم اصلي منچستريونايتد گفته مارتن استکلنبرگ، دروازه‌بان آژاکس گزينه اصلي جانشيني ادوين فان‌درسار براي فصل آينده است.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg فان‌در سار در پایان فصل از فوتبال کناره‌گیری می‌کند و سر الکس فرگوسن به شدت به دنبال پر کردن جای خالی این دروازه‌بان 40 ساله است.
گفته می‌شود یونایتد سه نفر را برای این کار در نظر گرفته: استکلنبرگ، مانوئل نویر از شالکه و داوید دخئا از اتلتیکو مادرید.
اما میولنستین گفته گزینه اصلی دروازه‌بان هلندی است که در تابستان یک سال از قراردادش با آژاکس باقی می‌ماند و آژاکس نمی‌تواند قیمت زیادی روی او بگذارد.
این مربی هلندی گفته: «استکلنبرگ دروازه‌بانی است که در صدر لیست ماست. ما معمولا بین خودمان زیاد بحث می‌کنیم که چه کسی جانشین فان‌درسار شود. الکس فرگوسن درباره استکلنبرگ با ادوین صحبت کرده و این برای ما عجیب نیست.»
مایک فلان، کمک مربی یونایتد هم گفته باشگاه روی پاتریسیو، دروازه‌بان 22 ساله اسپورتینگ لیسبون را زیر نظر دارد: «او دروازه‌بانی جوان با پتانسیلی بسیار بالاست. او را مدت‌هاست می‌شناسیم و مقابل او هم چند بار بازی کرده‌ایم. تنها چیزی که می‌توانم تایید کنم این است که پیشنهادی ارائه نداده‌ایم.»

O M I D
01-29-2011, 06:35 PM
رونالدينيو، مشتاق براي اولين بازي با فلامنگو


رونالدينيو، خريد جديد فلامنگو گفته مشتاق است که پيراهن سياه و سرخ اين باشگاه را براي اولين بار به تن کند. اين بازي‌ساز فاتح جام جهاني آماده اولين بازي‌اش مي‌شود که پنج روز بعد برگزار مي‌گردد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg ستاره سابق بارسلونا و میلان چهارشنبه مقابل نوو ایگواکو در رقابت‌های قهرمانی ایالت ریو بازی می‌کند که اولین بازی او در فوتبال محلی برزیل پس از سال 2001 است. این بازیکن شماره 10 گفت که بسیار خوشحال است که به طرفداران جدیدش نشان دهد چه کاری می تواند در میدان انجام دهد.
او گفت: «بسیار خوشحالم و روزها را تا اولین بازی‌ام می‌شمارم. می‌دانم دشوار خواهد بود و به همین دلیل تلاش می‌کنم به بهترین شکل آماده شوم تا عالی آغاز کنم.»
این بازیکن 30 ساله در تمام طول ژانویه در اخبار قرار داشت و بسیاری از باشگاه‌های برزیلی به دنبالش بودند.
او می‌گوید: «به شکلی عالی با تیم جور شده‌ام. تنها می‌توانم از مردم کاریوکا به دلیل استقبالشان تشکر کنم، چه آنها طرفدار واسکو و بوتافوگو و فلومیننزه باشند و چه نه. همه با من عالی رفتار کرد‌ند. طرفداران فلامنگو فوق‌العاده‌اند و تاریخچه‌ای غنی دارند.»

O M I D
01-30-2011, 06:27 PM
جفرسون فارفان از شالکه در آستانه پيوستن به ولفسبورگ است


او به زودي به آرزوي خود مي‌‌رسد که بازي براي گرگ‌ها است.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg جفرسون فارفان، پس از چند هفته دشوار با شالکه به زودی به ولفسبورگ می‌رود.
فارفان مورد انتقاد فلیکس ماگات قرار گرفته بود و چند روز اول تمرینات زمستانی تیمش را از دست داده بود. همین باعث شده بود او از نظر آمادگی عقب‌تر از بازیکنان دیگر باشد.
او با مربی درافتاده بود، تا حدی که با هم حرف هم نمی‌زدند. فارفان گفته بود قصد ترک باشگاه را دارد.
ولفسبورگ 15 میلیون یورو برای خرید این بال می‌پردازد.
شالکه تنها به دنبال یافتن جانشین این بازیکن پرویی است تا او را بفروشد. پاتریک اوکس یکی از گزینه‌های محتمل است و قیمت او هم تنها 2 میلیون یورو است، آنچه که باعث سود مالی شالکه می‌شود.
فارفان در این فصل هفت گل زده و شش پاس گل داده است و البته شالکه بازیکن باارزشی را از دست می‌دهد.

O M I D
01-30-2011, 06:29 PM
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgفان‌درفارت: بكام فراتر از حد فوتبال است


به باور هافبک هلندي تيم تاتنهام‌،‌ بازيکن انگليسي لوس‌آنجلس گالاکسي آمريکا فراتر از فوتبال است.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به نقل از سان، رافائل فان‌درفارت گفت: ديويد بکام بازيکن بسيار با کلاسي است. هيچ بازيکني در دنيا پاي راستي به خوبي او ندارد. او فراتر از حد يک فوق ستاره فوتبال است.
فان‌درفارت که در هفته‌هاي اخير با لژيونر 35 ساله انگليسي‌ها در تمرين تاتنهام به طور مشترک فعاليت کرده است‌،‌ افزود: کريستيانو رونالدو همه چيز دارد؛ اما به پاي بکام نمي‌رسد. با توجه به شناختي که از او در تمرين کسب کردم، حتي مي‌توانم بگويم ليونل مسي، بازيکني فراتر از او نيست.
فان درفارت که تابستان سال جاري از رئال‌مادريد جدا شد و به ليگ برتر آمد، عنوان کرد: بکام، بکام و بازيکني فراتر از حد فوتبال است. او چهره دلپذير، يک تاجر و شخصيتي خوب است.

O M I D
01-30-2011, 06:31 PM
به دنبال تشديد ناآرامي‌ها
ليگ فوتبال مصر تعطيل شد


فدراسيون فوتبال مصر به دنبال تشديد ناآرامي‌ها و به صورت مستقل تعطيلي کامل ليگ در کليه مقاطع را اعلام کرد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg با تشديد ناآرامي‌ها و تظاهرات خياباني مردم مصر عليه دولت اين کشور بسياري از مراکز مهم دولتي و خصوصي از جمله بانک‌ها و سازمان بورس قاهره تعطيل اعلام شدند.
مردم در چند شب گذشته در خيابان‌هاي شهرهاي مختلف از هراس اراذل و اوباش خياباني از منازل خود مراقبت کرده و نمي خواهند اموال خود را رها کنند.
اين در حالي است که بسياري از بازيکنان تيم‌هاي باشگاهي فوتبال در شهرهاي مختلف مصر خيال همراهي تيمشان را نداشته و در کنار خانواده خود باقي مانده‌اند.
فدراسيون فوتبال مصر نيز براي جلوگيري از هرگونه بهره‌برداري از تجمعات در استاديوم‌ها و با توجه به غيبت بسياري از مربيان و بازيکنان ليگ فوتبال اين کشور را تعطيل اعلام کرد.

O M I D
01-30-2011, 06:32 PM
فان خال: با تغيير تاكتيك برنده بازي با وردربرمن شديم


سرمربي تيم فوتبال بايرن‌مونيخ آلمان گفت: با تغيير تاکتيک مقابل وردربرمن، بر حريف مسلط شده و برنده شديم.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به نقل از رويترز، لويي‌ فان‌خال اظهار داشت: برمني‌ها در 20 دقيقه ابتدايي بهتر از ما بازي کردند. پس از آن، تغييرات تاکتيکي عمده‌اي ايجاد کرديم که باعث بهبود کارمان شد.
وي که تيمش شب گذشته در ديدار هفته بيستم بوندس‌ليگا در زمين وردربرمن 3 بر يک برنده شد، افزود: پس از دريافت گل از حريف در نيمه دوم، گويي تازه از خواب برخواستيم. بر حريف فشار وارد و جنگنده بازي کرديم. در پايان نيز با شايستگي تمام فاتح شديم.

O M I D
01-30-2011, 06:35 PM
فرگوسن و تمجيد ازعملکرد چيچاريتو مقابل ساوثهمپتون


خاوير ارناندس ستاره مکزيکي باشگاه يونايتد در پايان ديدار شنبه شب اين تيم مقابل ساوثهمپتون که با پيروزي و صعود يونايتد به دور پنجم اف اي کاپ همراه بود، مورد تحسين سراکلس فرگوسن قرار گرفت.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg گلهای مایکل اوون و ارناندس در مقابل تک گل چاپلو، مجوز صعود یونایتد به دور بعدی رقابتها را کسب کرد.
در پایان این دیدار سرالکس فرگوسن گفت:« ارناندس تنها یک فرصت گلزنی داشت و همان فرصت را مبدل به گل کرد. گلی فوق العاده است. او پاهای قدرتمندی دارد و در محوطه جریمه شوتهایی سرعتی به توپ می زند که به ندرت می توان آنها را مهار کرد.»
این ستاره 22 ساله اکنون در 6 بازی اخیر 4 گل به ثمر رسانده. سرالکس در ادامه گفت:« عملکرد او فوق العاده است و او همیشه در حال حرکت است. شایددر دقایقی از این دیدار، فضای خوبی برای او فراهم نکردیم ولی باید به ارزشهای ساوثهمپتون هم اشاره کرد. مدافعان آنها به خوبی دست ما را می خواندند.»
مربی یونایتد ادامه داد:«گاهی وقتها ما کار را برای خودمان هم سخت می کنیم ولی این بار من می خواستم سیستمی را امتحان کنم که سیستم دیاموندی در مرکز میدان بود.منچسترعادت دارد تا بازی را باز کند و من فکر می کنم که این سیستم برای ما مشکل ساز شد و اصلا جواب نداد. ما در برخی دقایق کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و به جز دو یا سه شوتی که از لبه محوطه جریمه داشتیم تهدید خاصی را رقم نزدیم. در نیمه اول که واقعا هیچ کاری نکردیم و گل دقیقه 45 مارا مجبور به بازی کردن کرد. این به ما انگیزه داد تا بهتر شویم.»

O M I D
01-30-2011, 06:36 PM
ونگر: بهترين كادر تمام دوران مربيگري در اختيار دارم


سرمربي تيم فوتبال آرسنال گفت: بهترين کادر بازيکن تمام دوران مربيگري‌ام را در اختيار دارم.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg آرسن ونگر اظهار داشت: تمام بازيکنان تيمم اکنون از کيفيت بسيار بالايي برخوردار هستند. آنها آنقدر با قدرت عمل مي‌کنند که بايد ادعا کنم هيچوقت در تمام دوران مربيگري بازيکناني به اين خوبي نداشتم.
اين مربي که از 14 سال پيش زمام امور توپچي‌ها را برعهده گرفت، افزود: هدفم اين است از چنين ويژگي برجسته‌اي نهايت استفاده را به عمل آورم. مي‌کوشم از بهترين تاکتيک ها براي بهره‌برداري صحيح از اين همه قدرت استفاده به عمل آورم.
وي ادامه داد: در فصل جاري اگر زماني نتيجه را واگذار کرده‌ايم، اين امر ناشي از اتفاقات تلخي مثل مصدومين پرشمار بوده است. در غير اين صورت همواره با کسب برد، درخشيده‌ايم.

O M I D
01-30-2011, 06:37 PM
دولت فرانسه خواستار محروميت ستاره منچستريونايتد شد


دولت فرانسه پس از حوادثي که در جريان مسابقات جام جهاني 2010 در اردوي تيم ملي فوتبال اين کشور روي داد، خواستار محروميت 'پاتريس اورا' شد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg ''چنتل جوآنو'' وزير ورزش فرانسه در اين باره گفت: او به عنوان يکي از بازيکنان و بخصوص کاپيتان تيم ملي فرانسه از ارزشهاي ورزشي کشورش دفاع نکرد.
وي افزود: فراموش کردن اتفاقاتي که افتاد، اشتباه بزرگي است. من مطمئنم بازيکنان با استعداد زيادي هستند که منتظرند شانس بازي براي تيم ملي را پيدا کنند و ما از اين مسئله استقبال مي کنيم.
وي گفت: فقط نمي فهمم چطور يک بازيکن مي تواند مايه شرمندگي کشورش شود و سپس ادعا کند دوباره مي خواهد براي تيم ملي بازي کند.
وزير ورزش فرانسه اظهار داشت: کاهش هشت درصدي تعداد افرادي را که مي خواهند فوتبال بازي کنند را نمي توان ناديده گرفت. اين يک علامت هشدار است.
اورا 29 ساله در جام جهاني 2010 کاپيتان تيم فرانسه بود. اين تيم پس از اخراج ''نيکولاس آنلکا'' دچار بحران شد و بازيکنان آن از جمله اورا دست به اعتصاب زدند.

O M I D
01-30-2011, 06:37 PM
يونايتد و ارائه درخواست براي داويد دخئا


سران باشگاه منچستريونايتد در نظر دارند تا براي به خدمت گرفتن داويد دخئا، سنگربان اتلتيکومادريد با ارائه درخواستي رسمي وارد عمل شوند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg سران باشگاه منچستریونایتد به سران اتلتیکومادرید اعلام کرده اند که با ارائه درخواستی رسمی برای جذب دروازه بان این باشگاه وارد عمل خواهند شد
ادوین فان در سار در صحبتهایی اعلام کرد که این فصل، آخرین فصل حضور او دردروازه یونایتد خواهد بود و از همین رو سران یونایتدبه دنبال جانشین مناسبی برای دروازه بان هلندی شان هستند
پیش از این رنه مئولنستین، اعلام کرده بود که مارتین استکلنبرگ، انتخاب اول سران یونایتد است ولی روزنامه پیپل در گزارشی اعلام کرد که در صورتی که سران اتلتیکو دخئا را به فروش بگذارند،سران اولدترافورد برای خرید او وارد عمل خواهند شد.
یونایتد اخیرا آندرس لیندگارد را از باشگاه نروژی آلسوندز به خدمت گرفته است.

O M I D
01-30-2011, 06:39 PM
كارلو آنچلوتي: اورتون ما را تحت فشار گذاشت


کارلو آنچلوتي، سرمربي چلسي، پس از تساوي 1-1 تيمش مقابل اورتون از بازي بازيکنانش اظهار رضايت کرد اما تاکيد کرد که آنها مي توانند نمايش بهتري نيز ارائه دهند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg در اين ديدار ابتدا لوئيس ساها اورتون را پيش انداخت اما سالومون کالو بازي را به تساوي کشاند تا دو تيم در ديدار تکراري دور چهارم جام حذفي به مصاف هم بروند.
کارلتو در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" اورتون فوتبال خوبي ارائه کرد، موقعيت هاي زيادي ايجاد کردند و ما را تحت فشار گذاشتند به همين دليل اين نتيجه براي ما خوب بود. در کل بازي خوبي نبود اما نمايش خوبي داشتيم.
اورتون فوتبال خاصي ارائه مي دهد. آنها ارسال هاي زيادي روي دروازه دارندو دوست دارند روي ضربات آزاد در محوطه جريمه براي گلزني تلاش کنند.
اما ما علي رغم اينکه بازي خوبي ارائه نداديم اما از روحيه خوبي برخوردار بوديم. ما اکنون بايد در انتظار بازي هاي بعدي باشيم زيرا باز هاي مهمي در پيش داريم."
او همچنين در مورد انتقال احتمالي فرناندو تورس به چلسي گفت:" من نمي دانم چه اتفاقي رخ داده است. ما بايد صبر کنيم."

O M I D
01-30-2011, 06:39 PM
با سردادن شعار
هواداران چلسي خواهان جذب فوري بازيكن شدند


هواداران تيم فوتبال چلسي انگليس خواهان جذب بازيکن تا قبل خاتمه فصل نقل و انتقالات زمستاني شدند.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg شب گذشته در جريان ديدار اين تيم و اورتون در ورزشگاه گوديسون‌پارک، گروهي از هواداران با سر دادن شعارهايي، خواهان جذب بازيکن جديد براي تقويت کادر کنوني شدند.
اين عده که پلاکاردهايي بدين منظور در بازي منجر به تساوي يک بر يک در دست داشتند، از مسئولان تيم استامفوردبريجي، بخصوص رومن آبراموويچ، مالک روسي درخواست جذب فوري بازيکن يا بازيکنان تا روز دوشنبه (فردا) يعني زمان خاتمه مهلت نقل و انتقالات ميان فصل شدند.
در اين زمينه چلسي از ابتداي ماه ژانويه کوشش کرد بازيکناني جديد را به ترکيب اضافه کند که تا به اين لحظه به خواسته خود نرسيده است.
آخرين بازيکني که مد نظر تيم تحت رهبري آنچلوتي قرار گرفت، فرناندو تورس،‌ مهاجم اسپانيايي ليورپول انگليس است.

O M I D
01-30-2011, 06:41 PM
داويد سيلوا:‌ از پيوستن به منچسترسيتي پشيمان نيستم


داويد سيلوا، ستاره اسپانيايي منچسترسيتي، از اينکه در تابستان گذشته مستايا را به مقصد ايستلند ترک کرد، اصلا پشيمان نيست.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg او در حالي با قرارداي چهارساله به سيتي پيوست که مي توانست دو سال قبل با منچستريونايتد قرارداد امضا کند.
او گفت:" زماني که منچستري ها من را مي خواستند من توجه زيادي به پيشنهاد آنها نکردم زيرا در آن زمان کاملا واضح بود که والنسيا قصد فروش من را ندارد.
مي دانستم که مدير برنامه هايم با منچستري ها مذاکراتي داشته اما به نتيجه خاصي نرسيد. اين اتفاقات در فوتبال زياد رخ مي دهد و اين ديگر به گذشته ها مربوط مي شود. تابستان گذشته بود که مشکلات مالي والنسيا خود را نشان داد و آنها مجبور شدند من را بفروشند.
سيتي مدت ها بود که به خريد من علاقه نشان داد و مشخص بود که خريد من براي آنها چه اهميتي دارد.
مي دانم از بازيکنان منچسترسيتي انتقاد مي شود که به خاطر پول به اين تيم آمده اند اما من با ذهنيت پيروزي به اين تيم آمده ام و اصلا پشيمان نيستم."

O M I D
01-30-2011, 06:41 PM
بوردو اميدوار به جذب ميروسلاو كلوزه


در آخرين ساعات فصل نقل وانتقالات زمستاني تيم فوتبال بوردو فرانسه خواهان مهاجم ملي‌پوش بايرن‌مونيخ شد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg بوردويي‌ها که در فصل جاري پيکارهاي ليگ دسته اول اين کشور اروپايي(لوشامپيونه) 25 گل در 20مسابقه زده‌‌اند، براي افزايش قدرت خط حمله خود، پيشنهادي بابت ميروسلاو کلوزه به باوارايي‌ها ارائه کردند.
در شرايطي که موعد نقل و انتقالات زمستاني ميان فصل، روز دوشنبه (فردا) خاتمه مي‌يابد، فرانسويان اميدوارند بتوانند نظر همتاهاي ژرمني‌ را براي انتقال مهاجم 32 ساله تيم ملي آلمان جلب کنند.
در شرايط فعلي تنها مهاجمين قابل بحث تيم فرانسوي يوان گورکوف و آنتوني مودست است.

O M I D
01-31-2011, 07:26 PM
اسامي تيم ملي فوتبال انگليس براي ديدار دوستانه برابر دانمارك


سرمربي تيم ملي فوتبال انگليس براي ديدار چهارشنبه شب برابر دانمارک 25 بازيکن را به اردو دعوت کرد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg در ميان دعوت شده ها نام کايل واکر، مدافع راست 20 ساله استون ويلا نيز به چشم مي خورد. واکر که در اصل بازيکن تاتنهام است، در فصل جاري تنها 3 دقيقه به عنوان بازيکن جانشين براي تيمش به ميدان رفته بود که سران تيم تصميم گرفتند وي را به صورت قرضي به تيم ديگري واگذار کنند. او ابتدا به تيم دسته اولي کوئينز پارک رنجرز رفت و در حال حاضر در ويلا حضور دارد.
کاپلو در سياهه خود براي اين بازي دوستانه، 5 بازيکن از آستون ويلا را دعوت کرده است. استيوارت داونينگ، اشلي يانگ، گابريل آگبونلاهور و دارن بنت به همراه کايل واکر. در غياب ريو فرديناند که آسيب ديده است، استيون جرارد بازوبند کاپيتاني را به بازو خواهد بست.
در خط حمله نيز دارن بنت در کنار وين روني به ميدان خواهد رفت.
کاپلو در اين مورد گفت: قصد دارم بنت را در کنار روني به ميدان بفرستم. همه مي دانند که دارن در منطقه جريمه براي مدافعان حريف دردسر زيادي درست مي کند. او همواره خود را در موقعيت هاي خوبي قرار مي دهد و اگر توپ را به او برسانيد، بدون شک تبديل خواهد شد.
کاپلو در جام جهاني گذشته بنت را به تيم ملي دعوت نکرد ولي معتقد است وي در فصل جاري و به خصوص از زمان پيوستن به استون ويلا پبشرفت فراواني داشته است.
وي ادامه داد: زماني که دارن در ساندرلند حضور داشت، از او خواسته مي شد به شکل مستقيم به سمت دروازه حريف حرکت کند. به او گفتم براي آن‌ که بتواند در تيم ملي نيز بازي کند بايد بيشتر بدود و مدافعان حريف را نيز زير فشار بگذارد. ما در تيم ملي به چنين مهاجمي احتياج داريم.
اسامي بازيکنان دعوت شده به تيم ملي انگليس:
دروازه بان ها:
بن فاستر (بيرمنگام) جو هارت (منچسترسيتي) ديويد استاک‌ديل (فولام)
مدافعان:
ليتون بينز (اورتون) گري کاهيل (بولتون) اشلي کول، جان تري (چلسي) مايکل داوسن (تاتنهام) گلن جانسن (ليورپول) جولئون لسکات (منچسترسيتي) کايا واکر (استون ويلا)
هافبک ها:
گرت بري، جيمز ميلنر (منچسترسيتي) استيوارت داونينگ، اشلي يانگ (استون ويلا) استيون جرارد (ليورپول) فرانک لمپارد (چلسي) اسکات پارکر (وستهام) تئو والکات، جک ويلشر (آرسنال)
مهاجمان:
گابريل آگبونلاهور، دارن بنت (استون ويلا) پيتر کراوچ، جرمين دفو (تاتنهام) وين روني (منچستر يونايتد)

O M I D
02-08-2011, 06:54 PM
غيبت فن پرسي، فن درفارت و دي يونگ در ديدار هلند- اتريش


فن مارويک تصميم گرفت به جاي دي يونگ و فن در فارت بازيکني را به تيم دعوت نکند اما لوک دي يونگ، مهاجم تيم توئنته جاي فن پرسي را در ترکيب نارنجي ها گرفت.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg برت فن مارويک، سرمربي تيم ملي هلند، رابين فن پرسي، مهاجم آرسنال، نايجل دي يونگ، هافبک منچسترسيتي و رافائل فن در فارت، مهاجم تاتنهام را براي ديدار دوستانه مقابل اتريش به تيم ملي هلند دعوت نکرد.
فن پرسي در ديدار اين هفته آرسنال مقابل نيوکاسل که با تساوي 4-4 به پايان رسيد، دو بار گلزني کرد و بي صبرانه در انتظار دعوت شدن به تيم ملي هلند و بازي مقابل اتريش بود. اما ابتلا به آنفلونزا موجب شد او اين ديدار را از دست بدهد. لوک دي يونگ، مهاجم تيم توئنته جاي او را در ترکيب نارنجي ها گرفت.
نايجل دي يونگ نيز که سه بازي اخير تيم ملي هلند را به دلايل انظباطي از دست داده بود، در انتظار بازگشت به جمع نارنجي ها بود اما از ناحيه قوزک پا دچار آسيب ديدگي شد و به همين دليل از فهرست خارج شد.
فن در فارت نيز در پيروزي 2-1 تاتنهام مقابل بولتون از ناحيه ماهيچه پشت پا دچار آسيب ديدگي شد و او نيز قادر نخواهد بود تيم ملي کشورش را در ديدار مقابل اتريش همراهي کند.
فن مارويک تصميم گرفت به جاي دي يونگ و فن در فارت بازيکني را به تيم دعوت نکند. انتظار مي رود او در ديدار مقابل اتريش از تئو يانسن، هافبک توئنته در کنار فن بومل در مرکز زمين استفاده کند.

O M I D
02-08-2011, 06:57 PM
مسوت اوزيل: براي هر ديدار ملي انگيزه زيادي دارم


ستاره ترک تبار ژرمن هاي از انتخاب هاي لوو براي ديدار مقابل ايتاليا دفاع کرده است.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgمسوت اوزيل، ستاره آلماني رئال مادريد در گفتگو با نشريه بيلد از وضعيتش در فوتبال اسپانيا و شرايط تيم ملي آلمان صحبت کرد.
او که در تابستان از برمن به رئال پيوسته، تاکنون 32 بازي براي کهشکاني ها انجام داده است.
" در اين سطح در طول سال 80 يا 90 بازي بايد انجام دهيد. بازي هاي ملي بسيار جذاب است و من براي هر ديدار انگيزه زيادي دارم."
او در جواب به اين سوال که آيا يواخيم لوو در انتخاب بازيکنان جوان زياده روي نکرده است، به دفاع از سرمربي اش پرداخت و گفت:" من بسيار خوشحالم که تيم ملي آلمان در حال حاضر بازيکنان جوان زيادي دارد. اما در نهايت اين کيفيت بازيکنان است که موجب دعوت آنها به تيم ملي مي شود."
يواخيم لوو براي ديدار دوستانه با تيم ملي ايتاليا تنها دو بازيکن بالاي 30 سال به تيمش دعوت کرده و فيليپ لام، کاپيتان 27 ساله ژرمن يکي از بازيکنان باتجربه تيم محسوب مي شود."
اوزيل همچنين از شرايطش در مادريد ابراز رضايت کرد:" بسيار خوشحالم که بازي هايم مورد توجه باشگاه قرار گرفته است. اما من جزئي از تيم هستم و در پيروزي ها و باخت هاي تيم شريکم."

O M I D
02-08-2011, 07:00 PM
سهميه آسيا براي جام جهاني فوتسال 2012 پنج تيم اعلام شد


کميته اجرايي فيفا سهميه آسيا براي شرکت در مسابقات جام جهاني فوتسال 2012 تايلند را پنج تيم اعلام کرد.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgبه نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، این پنج تیم عبارتند از تایلند به عنوان میزبان مسابقات و چهار تیم برتر فوتسال آسیا. در صورتی که تیم تایلند در جمع چهار تیم برتر فوتسال آسیا قرار بگیرد، تیم بعدی به صورت خودکار به جام جهانی راه می یابد.

این در حالی است که کمیته اجرایی فیفا در تاریخ 6 آبان 89 تصمیم گرفت تعداد تیم های شرکت کننده در مسابقات مقدماتی جام جهانی تایلند را از 20 تیم به 24 تیم افزایش دهد. مسابقات فوتسال جام جهانی 2012 از تاریخ11 تا 27 آبان‌ماه 1391 در کشور تایلند برگزار خواهد شد.

O M I D
02-08-2011, 07:03 PM
دل بوسکه :برابر کلمبيا با همه توان به ميدان مي رويم


ويسنته دل بوسکه سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا اعلام کرد تصميم ندارد در بازي دوستانه روزچهارشنبه دربرابر تيم فوتبال کلمبيا ،دست به جوان گرايي بزند و از مهره هاي جديد استفاده کند.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg دل بوسکه با رد احتمال استفاده ازبازیکنان جدید و تازه وارد درترکیب تیم ملی اسپانیا در برابر کلمبیا که روزچهارشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید برگزار می شود، گفت قصد دارد در این مسابقه از بازیکنانی استفاده کند که هفت ماه پیش در رقابتهای جام جهانی فوتبال در افریقای جنوبی حضور داشتند .
تنها بازیکنی که در جام جهانی افریقای جنوبی حضور نداشت و در ترکیب تیم ملی در برابر کلمبیا حاضر است ، سانتی کازورلا ست که جام جهانی را به علت مصدومیت از دست داد.
کارلوس پویول نیز به علت مصدومیت زانوی چپ در بازی روز چهارشنبه حضور نخواهد داشت .
افزون بر ان ژاوی مارتینز و خوان موتا که هر دو به افریقای جنوبی سفر کرده بودند ، غایب بازی دوستانه در برابر کلمبیا محسوب می شوند . این دو در اردوی تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا حاضر شده اند.
دل بوسکه گفت باید مراقب باشیم تا بهترین تصویر ممکن را از تیم ملی اسپانیا به نمایش بگذاریم و نمی خواهم ماجرای بازی دوستانه در برابر پرتغال تکرار شود.
وی تاکید کرد کلمبیا تیم خوبی است و تقریبا همه بازیکنان این تیم در لیگهای اروپایی توپ می زنند.
تیم ملی اسپانیا پیشتر بازیهای دوستانه در برابر تیمهای آرژانتین و پرتغال را در فصل پاییز چندان جدی نگرفت و متحمل شکست سنگین شد.
اسپانیا در آن بازیها با نتیجه چهار بر یک در برابر آرژانتین و چهار بر صفر در برابر پرتغال شکست خورد .

O M I D
02-08-2011, 07:05 PM
براي بازي برابر كلمبيا فابرگاس غايب است


مهاجم اسپانيايي آرسنال به دليل مشکلات جدي گوارشي بازي با کلمبيا را از دست داد و اردوي تيم ملي کشورش را ترک کرد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به نقل از مارکا، سسک فابرگاس به دعوت ويسنته دل‌بوسکه به ارديو تيم ملي اسپانيا فراخوانده شده بود اما به علت آنچه پزشک اردو مشکلات جدي گوارشي عنوان کرده قادر به همکاري با تيم نيست.
دل‌بوسکه هيچ نام ديگري را به عنوان گزينه جانشين معرفي نکرده است.
مربيان رئال مادريد و بارسلونا به خاطر دعوت بازيکنان خود به اردوي اسپانيا براي بازي با کلمبيا (چهارشنبه شب) به شدت معترضند و غيبت فابرگاس نيز مي‌تواند فشار را بر مهاجمين مادريد و بارسلونا افزايش دهد.

O M I D
02-08-2011, 07:06 PM
با امضاي قرارداد 3 ساله
جپاروف به اف‌سي سئول پيوست


بازيکن تيم ملي فوتبال ازبکستان با امضاي قراردادي 3 ساله به تيم اف‌سي سئول کره‌جنوبي پيوست.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg سرور جپاروف، بازيکن سال آسيا در سال 2008 روز گذشته با امضاي قراردادي 3 ساله به تيم سئول پيوست.
وي که فصل گذشته به صورت قرضي از بنيادکار ازبکستان به تيم اف‌سي سئول رفته بود، در 18 مسابقه (يک گل و 7 پاس گل) براي اين تيم کره‌جنوبي به ميدان رفت. وي توانست با اين تيم قهرماني کي‌ليگ در سال 2010 را کسب کند و محبوبيت فراواني ميان هواداران سئول به دست آورد.
اف‌سي سئول با امضاي قرارداد با اين بازيکن 28 ساله فهرست بازيکنان خارجي خود را تکميل کرد. دجان دامجانوويچ (مونته‌نگرو) در پست مهاجم، مائوريسيو مولينا (کلمبيا) در پست هافبک و آديلسون (برزيل) در پست مدافع ديگر بازيکنان خارجي اين تيم را تشکيل مي‌دهند.
جپاروف به محض اينکه روال اداري طي شود، به اردوي آمادگي تيم در کاگوشيما، ژاپن خواهد پيوست. سئول با تيم‌هاي هانگژو گرين تون، ناگويا گرامپوس و برنده ديدار پلي آف (شرق) در گروه F ليگ قهرمانان آسيا 2011 بازي خواهد کرد.

O M I D
02-08-2011, 07:08 PM
تياگو موتا مجوز فيفا را براي بازي در تيم ملي ايتاليا گرفت


'تياگو موتا' هافبک برزيلي تيم فوتبال اينترميلان مجوز فيفا را براي بازي در تيم ملي ايتاليا دريافت کرد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به اين ترتيب وي مي تواند در جريان ديدار دوستانه چهارشنبه شب ايتاليا و آلمان، اولين بازي خود را در اين تيم انجام بدهد.
اجداد اين بازيکن 28 ساله سال ها پيش از ايتاليا به برزيل مهاجرت کرده اند اما خودش سه سال گذشته را با بازي در تيم هاي جنوآ و اينترميلان، در ايتاليا سپري کرده است و پيش از اين براي بازي در تيم ملي ايتاليا ابراز تمايل کرده بود.
''چزاره پراندلي'' سرمربي تيم ملي ايتاليا نيز که قبلا نام او را در فهرست بازيکنان خود براي بازي با آلمان قرار داده بود، گفت: مجوز فيفا روز دوشنبه به دست ما رسيد. از اينکه مي بينم بازيکناني که در ايتاليا به دنيا نيامده اند، دوست دارند براي تيم ملي اين کشور بازي کنند، خيلي خوشحالم.
وي در ادامه از تصميم خود براي نفراتي که به تيم ملي ايتاليا دعوت کرده است، دفاع کرد و گفت: تمامي اين افراد شايستگي انتخاب شدن را داشتند و من انتقادهايي را که در مورد ترکيب چند مليتي تيم ملي مي شود، نمي پذيرم چون چنين اظهار نظرهايي براي فوتبال و براي تيم ملي ايتاليا خوب نيست.
پراندلي که بعد از حذف ايتاليا از مسابقات جام جهاني 2010، جانشين ''مارچلو ليپي'' شده است قبل از موتا نيز يک بازيکن غير ايتاليايي ديگر به نام ''کريستيان لدسما'' را به اين تيم دعوت کرده بود. اين بازيکن آرژانتيني الاصل است.
يکي از معروف ترين بازيکنان غير ايتاليايي تيم ملي اين کشور ''مائورو کامورانزي'' آرژانتيني الاصل است که از بازيکنان ايتاليا در جريان قهرماني در جام جهاني 2006 به مربيگري ليپي بود.

O M I D
02-08-2011, 07:11 PM
لمپارد، كاپيتان انگليس مقابل دانمارك شد


هافبک با تجربه چلسي کاپيتان تيم ملي انگليس در ديدار دوستانه با دانمارک شد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg به نقل از سايت چلسي، فرانک لمپارد با توجه به مصدوميت استيوون جرارد، قرار است با بستن بازوبند کاپيتاني، يارانش را در زمين هدايت کند.
اين گزارش حاکي است فابيو کاپلو، سرمربي ايتاليايي سه سال اخير انگليسي‌ها براي انتخاب فرمانده جديد، قصد داشت از بين وين روني، مهاجم تيم منچستريونايتد و هافبک چلسي يکي را انتخاب کند که عاقبت نسبت به لمپارد نظر مساعد داد.
مصاف تدارکاتي انگليس و دانمارک فرداشب (چهارشنبه) در شهر کپنهاگ انجام خواهد شد.

O M I D
02-08-2011, 07:12 PM
پويول هم از تيم ملي اسپانيا خط خوردند


کارلس پويول هم مثل سسک فابرگاس به دليل آسيب ديدگي قادر به همراهي تيم ملي اسپانيا در ديدار دوستانه مقابل کلمبيا نخواهند بود.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg قهرمان جام جهانی 2010 چهارشنبه شب در دیداری دوستانه در مادرید میزبان کلمبیا خواهد بود تا به اولین پیروزی خود در چهار مسابقه دوستانه ای که پس از رقابت های جام جهانی انجام داده، دست پیدا کند.
این تیم در آخرین دیدار دوستانه خود با نتیجه 4 بر یک مقابل پرتغال تن به شکست داده و در دیدار با کلمبیا تلاش می کند تا به سیر ناکامی های خود در بازی های دوستانه پایان دهد.
ویسنته دل بوسکه در خصوص این دیدار اظهار داشت: بازیکنان از آمادگی بالایی برخوردارند با این حال ما هنوز طعم تلخ شکست مقابل پرتغال را فراموش نکرده ایم.

O M I D
02-08-2011, 07:12 PM
تركيب اصلي ايتاليا براي ديدار مقابل آلمان


آنتونيو کاسانو و جيامپائولو پاتزيني نيز از ابتدا به ميدان خواهند رفت تا زوج خط حمله سابق سمپدوريا اين بار در تيم ملي شکل بگيرد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg چزاره پراندلي، سرمربي تيم ملي ايتاليا، اعلام کرد تاگو موتا، مدافع برزيلي الاصل اينتر، در ديدار دوستانه مقابل آلمان در ترکيب اصلي لا نازيوناله قرار خواهد گرفت.
آنتونيو کاسانو و جيامپائولو پاتزيني نيز از ابتدا به ميدان خواهند رفت تا زوج خط حمله سابق سمپدوريا اين بار در تيم ملي شکل بگيرد.
پراندلي در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بوفون درون دروازه خواهد بود، ماتيا کاساني، لئوناردو بونوچي، آندره آ رانوچيا و جورجيو کيه ليني مدافعان تيم خواهند بود.
دانيله ده روسي، تياگو موتا و ريکاردو مونتوليوو در خط مياني به ميدان مي روند. استفانو مائوري، آنتونيو کاسانو و جيامپائولو پاتزيني نيز مهاجمان تيم هستند.
انتظار يک بازي دشوار را دارم اما از شکست خوردن نمي ترسم."

O M I D
02-09-2011, 07:19 PM
پيروزي تيمهاي ملي فوتبال سوئد و اوكراين در بازيهاي چهارجانبه قبرس


در بازيهاي دوستانه فوتبال در قبرس، تيم ملي سوئد دو بر صفر بر تيم ميزبان غلبه کرد و اوکراين چهار بر دو روماني را با ضربات پنالتي شکست داد.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg اين بازيهاي چهارجانبه که روز چهارشنبه در قبرس جزيره اي در شرق مديترانه ادامه دارد، به منظور کسب آمادگي براي مسابقات مقدماتي ماه آينده يورو 2012 برگزار مي شود.
هر دو گل سوئد در ديدار با قبرس در نيمه اول به ثمر رسيد و ''توبياس هايسن'' و ''مارکوس برگ'' زننده اين گلها بودند.
علاوه بر اين دو گل، سوئد در دقيقه 64 بازي يک فرصت خوب را براي زدن گل سوم در ورزشگاه جي اس پي نيکوزيا را از دست داد.
قبرسي ها نيز در 15 دقيقه آخر بازي فرصتهايي براي گلزني خلق کردند اما نتوانستند از اين فرصتها استفاده کنند.
در يک ديدار ديگر، مهار دو ضربه پنالتي توسط ''اولکساندر شووکوسکي'' دروازه بان کارکشته اوکراين باعث شد تا ميزبان مشترک مسابقات يورو 2012 بتواند چهار بر دو بر روماني غلبه کند.
در وقت قانوني اين ديدار، اوکراين با دو گل ''ياروسلاو راکيتسکي'' و ''آرتم ميلوسکي'' در دقايق 23 و 32 دو بر صفر پيش افتاد.
اما روماني در يک نبرد جانانه موفق شد در همان نيمه اول با دو گل ''دن الکسا'' مهاجم خود نتيجه را دو بر دو مساوي کند.
سوئد و اوکراين چهارشنبه براي کسب عنوان قهرماني به مصاف هم خواهند رفت و قبرس و روماني نيز براي تعيين تيم سوم ديدار خواهند کرد.

O M I D
02-09-2011, 07:20 PM
امشب؛ همه چيز آماده براي انتقام آلمانها


در نبردهايي که ايتاليا وآلمان تاکنون برابر هم برگزار کرده اند، سهم لاجوردي پوشان 14پيروزي بوده و ژرمنها 7 مسابقه را با پيروزي پشت سر گذاشته اند. 8 بار هم ديدارهاي دو تيم با نتيجه تساوي به پايان رسيده است.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpgتيم ملي ژرمنها امشب در شرايطي پذيراي ايتاليا در دورتموند خواهد بود که موقعيت دو تيم در سطح بين المللي در ماه هاي اخير از خيلي جهات متفاوت بوده است. آلمان در ادامه مسيري که فوتبال اين کشور را متحول کرده در برابر تيمي مي ايستد که بدترين جام جهاني خود را در آفريقاي جنوبي تجربه کرد. آلمان در جام جهاني گذشته روي سکوي سوم ايستاد، ولي ايتاليا در همان مرحله مقدماتي از دور رقابتها حذف شد.
به گزارش قدس امشب ژرمنها فرصت خوبي دارند تا انتقام شکست تلخ سال 6002 در همين ورزشگاه را از آتزوري بگيرند. ايتاليا در نيمه نهايي آن جام با پيروزي مقابل ميزبان اين مسابقات توانست به ديدار نهايي راه يابد و با شکست دادن فرانسه در فينال، جام قهرماني را از آن خود کند. در نبردهايي که ايتاليا وآلمان تاکنون برابر هم برگزار کرده اند، سهم لاجوردي پوشان 14پيروزي بوده و ژرمنها 7 مسابقه را با پيروزي پشت سر گذاشته اند. 8 بار هم ديدارهاي دو تيم با نتيجه تساوي به پايان رسيده است.
آخرين رويارويي آنها هم همان ديدار نيمه نهايي سال 6002 بوده که با پيروزي ايتاليا در وقتهاي اضافه همراه شد، اما آلمان نسبت به تيمي که پنج سال پيش برابر آتزوري ايستاد، تفاوتهاي زيادي کرده است. يوآخيم لو در اين تيم انقلابي اساسي ايجاد کرده و اوزيل ستاره رئال مادريد را در خط مياني و توماس مولر مهاجم بايرن مونيخ را در خط حمله به عنوان دو عنصر اصلي موفقيتهاي اين تيم معرفي کرده است.
ماريو گومز ديگر مهاجم باواريايي ها به علت مصدوميت، بازي امشب را از دست خواهد داد و کلوزه که 85 گل ملي در کارنامه خويش ثبت کرده، به احتمال فراوان از ابتداي بازي در خط حمله اين تيم به ميدان مي رود. کلوزه همچنان 01 گل از رکورد گردمولر در تيم ملي که بيشترين گل را در ديدارهاي ملي کشورش به ثبت رسانده، فاصله دارد. اما گومز که 61 گل در فصل جاري براي تيمش به ثمر رسانده، در جريان بازي شنبه اين تيم برابر کلن مصدوم شد و بازي با ايتاليا را از دست داد. علاوه بر او شرايط سامي خديرا هم به علت آسيب ديدگي خيلي مشخص نيست.
خديرا در بازي آخر رئال برابر سوسيه داد روي نيمکت نشست، ولي همراه با مسوت اوزيل براي حضور در اين بازي دوستانه به آلمان سفرکرد. از نظر اوليور بيرهوف مدير تيمهاي ملي، هر بازيکني که در اردوي تيم حاضر شده، از شرايط بازي کردن برخوردار است. 6 بازيکن ديگر آلمان هم روز دوشنبه با ديگر اعضاي تيم ملي تمرين نکردند، ولي حضور آنان در بازي امشب در هاله اي از ابهام قرار دارد.
خديرا و اوزيل جزو اين بازيکنان بودند که به صورت انفرادي تمرين کردند. نفرات ديگر، لام، شواين اشتايگر، مولر و مرتساکر بودند. در تيم ملي لو جايي براي ميشائيل بالاک کاپيتان سابق ژرمنها وجود نخواهد داشت. بالاک پس از چهار ماه مصدوميت، به ميادين بازگشته است. او در ماه سپتامبر با شکستگي شديدي مواجه شد و به خاطر همين مسأله مدت زيادي از تيم ملي هم دور ماند. در غياب او، فيليپ لام مثل گذشته بازوبند کاپيتاني آلمان را در اختيار خواهد گرفت. ماريو گوتزه، ستاره جوان دورتموند مي تواند در اين بازي دومين تجربه ملي خود را جشن بگيرد. او پس از انجام بازيهاي درخشان در ترکيب بورسيا دورتموند صدرنشين بوندسليگا، نظر يوآخيم لو را جلب کرد و به تيم ملي دعوت شد.
لو اصرار زيادي داشت که او به جاي بازي در تيم ملي زير 12 ساله هاي آلمان، در تيم ملي اصلي کشورش بازي کند. ستاره 81 ساله دورتموند دراين رابطه گفته است: «خانواده ام به من گفته اند، بايد خونسرد باشم.» او اولين بازي اش درتيم ملي را نوامبر گذشته برابر سوئد انجام داد.
ايتاليا و آلمان در بازيهاي مرحله گروهي جام ملتهاي اروپا 2102 در گروههاي خود صدرنشين هستند و از شانس زيادي براي صعود به مسابقاتي که در لهستان و اوکراين برگزار مي شوند، برخوردار هستند.

O M I D
02-09-2011, 07:22 PM
گزارش تصويري:تمرينات تيم ملي اسپانيا در آستانه ديدار دوستانه با کلمبيا


ماتادورها زير نظر بيسنته دل بوسکه تمريناتشان را انجام مي دهند تا با آمادگي هر چه بيشتر در ديداري دوستانه در سانتياگو برنابئو مقابل کلمبيا قرار بگيرند. فرناندو تورس پس از سيل انتقاداتي که در پايان اولين بازي اش با پيراهن چلسي از او انجام شد، دراين اردو حاضر شده و آماده است تا با ارائه يک بازي خوب تا حدودي به انتقادات پاسخ دهد




http://pnu-club.com/imported/2011/02/645.jpg


1

http://pnu-club.com/imported/2011/02/646.jpg
2

http://pnu-club.com/imported/2011/02/647.jpg
3
http://pnu-club.com/imported/2011/02/648.jpg
4