PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های پیام‌نور استان مرکزی برگزار خواهد شد



sunyboy
12-27-2010, 05:40 PM
رئیس دانشگاه پیام نور کمیجان از برگزاری دومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های پیام نور سراسر استان خبرداد.

ابوالفضل عیسی‌آبادی اظهار داشت: این جشنواره ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه و برای دومین سال متوالی در این دانشگاه برگزار می‌شود.



وی تصریح کرد: در نخستین دوره برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی ۱۱۰ نشریه شرکت کردند که پیش‌بینی می‌شود امسال این تعداد افزایش یابد.



رئیس دانشگاه پیام نور کمیجان گفت: ایجاد شرایط مناسب و قانونمند در عرصه نشریات دانشجویی، بهبود سطح کیفی و ایجاد زمینه مناسب برای گسترش رشد فرهنگ نشریات و تشویق دانشجویان علاقه‌مند به روزنامه‌نگاری از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
عیسی‌آبادی با بیان اینکه با تشکیل کمیته ارزیابی، نشریات از نظر محتوا، صفحه‌آرایی، اصول روزنامه‌نگاری، سابقه نشریه، تعداد عوامل دست‌اندرکار و مدرک کارگاهی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، ادامه داد: در این جشنواره همچنین نشریات محلی استان نیز توسط دانشجویان مورد ارزیابی قرار می گیرند.



وی گفت: دانشگاه پیام‌نور کمیجان هم اکنون پنج نشریه دانشجویی فعال دارد که نشریه حکم به همت انجمن علمی حقوق، نشریه تفکر به همت انجمن علوم اجتماعی، مدیران فردا به همت انجمن علمی مدیریت، انجمن اردیبهشت به همت علوم اجتماعی و سرور به همت انجمن کامپیوتر منتشر می‌شود که در این جشنواره شرکت می‌کنند.


فارس