PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اختصاص ۳ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مجموعه فرهنگی پیام نور خدابنده



sunyboy
12-05-2010, 01:49 AM
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز خدابنده از اختصاص 3 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مجموعه فرهنگی در دانشگاه پیام نور واحد خدابنده خبر داد.

حجت‌الاسلام علی طهماسبی در مراسم افتتاحیه پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و سومین جشنواره پژوهش‌های قرآنی دانشگاه‌های پیام نور کشور که در دانشگاه پیام نور مرکز خدابنده برگزار شد، اظهار داشت: قرآن کریم آخرین کتاب هدایت بشر و کلید گره‌گشای مشکلات بشریت است.
وی با بیان اینکه باید به قرآن کریم به عنوان کلام تغییر ناپذیر و کلید گشایش امور ایمان داشته باشیم، تصریح کرد: بشریت در زیر لوای این کتاب مقدس آسمانی برنامه زندگی خود را در پیش می‌گیرد.
امام جمعه قیدار با اشاره به اهداف دشمنان از راه‌اندازی جنگ نرم در جامعه اسلامی، یادآورشد: گرفتن مذهب پویا و کلام الهی از جامعه اسلامی از اهداف شوم و توطئه‌های دشمنان در مقوله جنگ نرم است.
وی ادامه داد: اسلام ناب محمدی (ص)، قرآن کریم به عنوان منبع وحی الهی نازل شده به پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت تنها دینی است که دشمن از آن هراس داشته و نگران گسترش و صدور آن به دیگر جوامع است.
حجت‌الاسلام طهماسبی وجود دین در جامعه را لازمه اساسی حیات و یک امر ضروری دانست و گفت: رعایت چارچوب دین از سوی اساتید و دانشجویان مدال افتخار کشور است.
وی خاطر نشان کرد: حفظ حجاب، عفاف، عفت و حیا از سوی دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد خدابنده افتخار بزرگی برای جامعه اسلامی محسوب می‌شود.
امام جمعه قیدار بیان کرد: حفظ حجاب از سوی دانشجویان موجب امنیت خاطر آنها شده و جامعه نیز از این امنیت سود می‌برد، به نحوی که محیط دانشگاه نیز برای علم‌آموزی و پژوهش بیشتر فراهم می‌شود.
در ادامه این مراسم رئیس دانشگاه پیام نور مرکز خدابنده از اختصاص ۳ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مجموعه فرهنگی در دانشگاه پیام نور واحد خدابنده خبر داد.
همچنین در پایان این مراسم دبیرخانه پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و سومین جشنواره پژوهش‌های قرآنی در دانشگاه پیام نور خدابنده افتتاح و آغاز به کار کرد.


فارس