TAHA
11-08-2010, 08:56 PM
الکامپ توانسته شناخت عمومی را در حوزه it ارتقا داده و باعث بهرهمندی هر چه بیشتر جامعه از فناوری اطلاعات شده است.
محمد چهرهقانی مدیر روابط عمومی شرکت مبین نت در گفتوگو با ستاد خبری الکامپ شانزدهم با بیان این مطلب گفت: «به عقیده من چون حوزه it از حوزههای جدید در کشور ماست و توانسته بین مردم خصوصا قشر جوان به خوبی راه پیدا کند. پیشبینی میشود در این دوره حدود 250 هزار نفر از الکامپ دیدن کنند. ولی در مجموع به اعتقاد من اثربخشی که این نمایشگاه خواهد داشت ضریبی از 250 هزار نفر است و با اطمینان میگویم که این روند، روند رو به رشدی بوده است.»
مدیر روابط عمومی شرکت مبین نت با اشاره به برگزاری الکامپ در دورههای گذشته گفت: «ما در الکامپ اول قطعا این میزان استقبال را نداشتیم که خوب میتوانند دلایل متعددی داشته باشد، اما قطعا یکی از این دلایل این است که این حوزه توانسته جایگاه خوبی را در بین مردم باز کند و هم مردم و خصوصا قشر جوان از این آیتی استقبال میکنند.»
وی در ادامه افزود: «اگر زمان برگزاری الکامپ از تلکام جدا باشد بهتر است و حتی معتقدم فاصله زمانی که اکنون بین برگزاری این دو نمایشگاه است نه تنها کافی نیست بلکه باید بیشتر شود، چرا که قطعا این دو رویداد در یک مواردی اشتراک دارند. علیرغم اینکه نتیجه آنها با هم متفات است در برخی جاها با هم همپوشانی دارند و اگر فاصله بیشتر باشد هم برای شرکتکنندگان و هم برای بازدیدکنندگان که بعضا از سایر نقاط کشور به تهران میآیند بهتر خواهد بود.»
چهرهقانی با اشاره از حمایت مبین نت از نمایشگاه الکامپ گفت: «مبین نت حامی طلایی الکامپ خواهد بود.»
وی با توضیح در مورد طلایی بودن این حامی گفت: «نمایشگاه نیازمندیهایی دارد و برگزار کنندگان باید این نیازها را برطرف کنند که ما قول رفع این نیازمندیها را به برگزار کنندگان دادهایم. برای مثال در مبحث اطلاعرسانی آن هم در تمام کشور که باید همه آحاد مردم از برگزاری چنین نمایشگاهی مطلع شوند. همینطور در مور هزینههای دیگر برگزاری نمایشگاه کمک میکنیم تا برگزار کنندگان بتوانند این هزینهها را تامین کنند و نمایشگاه به نحو بهتری برگزار شود.»
وی در ادامه با اشاره به نظامصنفی که در این دوره مسئولیت برگزاری الکامپ را بر عهده گرفته است گفت: «در حوزه تصدی امورات جامعه، گرایش به سمت انجام کارها توسط بخش خصوصی است که دولت این مورد را به طور جدی دنبال میکند و این باعث خواهد شد که کارها توسط علاقهمندان در بخشهای خودشان انجام شود و منحصر به یک بخشنامه و دستورالعمل نباشد. وقتی کاری با اشتیاق و علاقه انجام شود نه با دستور و فرمان، نتیجه بهتری هم خواهیم گرفت.»
این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا ما این قابلیتها را به طور عملی به مردم معرفی کنیم. همچنین در بخش دیگری از برنامههای خود سرویسهای این حوزه را به مردم معرفی خواهیم کرد. ظرفیت این شبکه و همچنین سرعتهای مختلف شبکه وایمکس را در تلکام برای بازدیدکنندگان به نمایش میگذاریم.
چهرهقانی در ادامه با اشاره به برنامههای شرکت مبین نت در نمایشگاه الکامپ شانزدهم افزود: «تلاش ما بر این است تا آگاهی عمومی را در مورد وایمکس افزایش بدهیم تا تمایل مردم نسبت به استفاده از این سرویس بیشتر شود. برگزاری کارگاههای آموزشی همینطور مسابقات گوناگون با جایزههای متنوع، برگزاری پرزنتهای مختلف از دیگر برنامههای شرکت مبیننت در نمایشگاه تلکام است. مبحث امنیت شبکه هم موضوعی خواهد بود که به طور جدی و مفصل به آن خواهیم پرداخت و به طور کلی قابلیتهای مختلف شبکه وایمکس را به طور عملی به بازدیدکنندگان نشان خواهیم داد.»
محمد چهرهقانی مدیر روابط عمومی شرکت مبین نت در گفتوگو با ستاد خبری الکامپ شانزدهم با بیان این مطلب گفت: «به عقیده من چون حوزه it از حوزههای جدید در کشور ماست و توانسته بین مردم خصوصا قشر جوان به خوبی راه پیدا کند. پیشبینی میشود در این دوره حدود 250 هزار نفر از الکامپ دیدن کنند. ولی در مجموع به اعتقاد من اثربخشی که این نمایشگاه خواهد داشت ضریبی از 250 هزار نفر است و با اطمینان میگویم که این روند، روند رو به رشدی بوده است.»
مدیر روابط عمومی شرکت مبین نت با اشاره به برگزاری الکامپ در دورههای گذشته گفت: «ما در الکامپ اول قطعا این میزان استقبال را نداشتیم که خوب میتوانند دلایل متعددی داشته باشد، اما قطعا یکی از این دلایل این است که این حوزه توانسته جایگاه خوبی را در بین مردم باز کند و هم مردم و خصوصا قشر جوان از این آیتی استقبال میکنند.»
وی در ادامه افزود: «اگر زمان برگزاری الکامپ از تلکام جدا باشد بهتر است و حتی معتقدم فاصله زمانی که اکنون بین برگزاری این دو نمایشگاه است نه تنها کافی نیست بلکه باید بیشتر شود، چرا که قطعا این دو رویداد در یک مواردی اشتراک دارند. علیرغم اینکه نتیجه آنها با هم متفات است در برخی جاها با هم همپوشانی دارند و اگر فاصله بیشتر باشد هم برای شرکتکنندگان و هم برای بازدیدکنندگان که بعضا از سایر نقاط کشور به تهران میآیند بهتر خواهد بود.»
چهرهقانی با اشاره از حمایت مبین نت از نمایشگاه الکامپ گفت: «مبین نت حامی طلایی الکامپ خواهد بود.»
وی با توضیح در مورد طلایی بودن این حامی گفت: «نمایشگاه نیازمندیهایی دارد و برگزار کنندگان باید این نیازها را برطرف کنند که ما قول رفع این نیازمندیها را به برگزار کنندگان دادهایم. برای مثال در مبحث اطلاعرسانی آن هم در تمام کشور که باید همه آحاد مردم از برگزاری چنین نمایشگاهی مطلع شوند. همینطور در مور هزینههای دیگر برگزاری نمایشگاه کمک میکنیم تا برگزار کنندگان بتوانند این هزینهها را تامین کنند و نمایشگاه به نحو بهتری برگزار شود.»
وی در ادامه با اشاره به نظامصنفی که در این دوره مسئولیت برگزاری الکامپ را بر عهده گرفته است گفت: «در حوزه تصدی امورات جامعه، گرایش به سمت انجام کارها توسط بخش خصوصی است که دولت این مورد را به طور جدی دنبال میکند و این باعث خواهد شد که کارها توسط علاقهمندان در بخشهای خودشان انجام شود و منحصر به یک بخشنامه و دستورالعمل نباشد. وقتی کاری با اشتیاق و علاقه انجام شود نه با دستور و فرمان، نتیجه بهتری هم خواهیم گرفت.»
این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا ما این قابلیتها را به طور عملی به مردم معرفی کنیم. همچنین در بخش دیگری از برنامههای خود سرویسهای این حوزه را به مردم معرفی خواهیم کرد. ظرفیت این شبکه و همچنین سرعتهای مختلف شبکه وایمکس را در تلکام برای بازدیدکنندگان به نمایش میگذاریم.
چهرهقانی در ادامه با اشاره به برنامههای شرکت مبین نت در نمایشگاه الکامپ شانزدهم افزود: «تلاش ما بر این است تا آگاهی عمومی را در مورد وایمکس افزایش بدهیم تا تمایل مردم نسبت به استفاده از این سرویس بیشتر شود. برگزاری کارگاههای آموزشی همینطور مسابقات گوناگون با جایزههای متنوع، برگزاری پرزنتهای مختلف از دیگر برنامههای شرکت مبیننت در نمایشگاه تلکام است. مبحث امنیت شبکه هم موضوعی خواهد بود که به طور جدی و مفصل به آن خواهیم پرداخت و به طور کلی قابلیتهای مختلف شبکه وایمکس را به طور عملی به بازدیدکنندگان نشان خواهیم داد.»