Dr.Mobile
08-03-2010, 07:24 PM
به گزارش فارنت و به نقل از Talkandroid،شرکت موتورولا یک صفحه کامل از تبلیغات روزنامه نیویورک تایمز را اختصاص به هجو مشکل افت سیگنال آیفون ۴ داده است.
این شرکت در این تبلیغ که با عنوان دروید احتیاجی به پوشیدن ژاکت ندارد عنوان کرده است:
“ما فکر میکنیم که خریداران موتورلا نیازی به پوشانیدن لباس به تلفن همراه خود ندارند و برای همین ما دروید را با آنتن دوگانه طراحی کرده ایم و این فن آوری به شما کمک میکند که در هر شرایطی از سیگنال مناسب لذت ببرید و دیگر احتیاجی به پوشیدن ژاکت به موبایل خود ندارید و این یکی از تجربههایی است که ما در این ۳۰ سال ساخت تلفن همراه به دست آورده ایم”
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg
این هجو که در تصویر کاملا گویا است در تمسخر پیشنهاد ارائه یک قاب مجانی برای آیفون ۴ از سوی استیو جابز است و البته شرکت اپل نیز در کنفرانس بررسی مشکل آیفون ۴ ،دروید موتورولا را نیز از لحاظ مشکل آنتن دهی به آیفون ۴ متصل کرده بود.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg
البته این هجویه برای شرکت اپل نیز مسبوق به سابقه است زیرا خود این شرکت در جنگ بین مک و ویندوز در بازار سیستم عامل های رایانه رومیزی ، حملات شدیدی را از طریق تبلیغات بر ضد ویندوز انجام میداد.
این شرکت در این تبلیغ که با عنوان دروید احتیاجی به پوشیدن ژاکت ندارد عنوان کرده است:
“ما فکر میکنیم که خریداران موتورلا نیازی به پوشانیدن لباس به تلفن همراه خود ندارند و برای همین ما دروید را با آنتن دوگانه طراحی کرده ایم و این فن آوری به شما کمک میکند که در هر شرایطی از سیگنال مناسب لذت ببرید و دیگر احتیاجی به پوشیدن ژاکت به موبایل خود ندارید و این یکی از تجربههایی است که ما در این ۳۰ سال ساخت تلفن همراه به دست آورده ایم”
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg
این هجو که در تصویر کاملا گویا است در تمسخر پیشنهاد ارائه یک قاب مجانی برای آیفون ۴ از سوی استیو جابز است و البته شرکت اپل نیز در کنفرانس بررسی مشکل آیفون ۴ ،دروید موتورولا را نیز از لحاظ مشکل آنتن دهی به آیفون ۴ متصل کرده بود.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg
البته این هجویه برای شرکت اپل نیز مسبوق به سابقه است زیرا خود این شرکت در جنگ بین مک و ویندوز در بازار سیستم عامل های رایانه رومیزی ، حملات شدیدی را از طریق تبلیغات بر ضد ویندوز انجام میداد.