PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اسامی نفرات اول کنکور سال89 !



sevenstar
08-02-2010, 10:58 AM
اسامی نفرات اول تا دهم كنكور 89 در گروه‌های‌ آزمایشی علوم ریاضی و فنی، گروه آزمایش علوم تجربی، گروه آزمایشی علوم انسانی، گروه آزمایش هنر و گروه آزمایشی زبان‌های خارجی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی به ترتیب اشكان اسمعیلی از تهران، حمیدرضا عباس‌پور آزاد از تهران، فریبرز صالحی از تهران، حمیدرضا احمدی‌نیا از تهران، محمدسعید آقامحمد حسین تجریشی از شمیرانات، رسول شفیع‌پور كنگائی از تهران، محمدصالح نیكورو از كرمانشاه، علی یكه‌خوانی از بیرجند، مریم فرحناك غازانی از تبریز و آیدین یوسف‌زاده فرد از تهران به ترتیب نفرات اول تا دهم بودند.

در گروه آزمایشی علوم تجربی راضیه خزایی از همدان، مهرناز شهسواری‌پور از سیرجان، داود جهانسوز از نوشهر، پگاه خالو از شمیرانات، سید‌نیما عبدالتاگدینی از كرمانشاه، سید سپهر كاظمی از شیراز، بابك اسعدپور بهزادی از كرمان، پروین كلهر از قم، بهاره صفی‌خانی از تهران، بنفشه شكیبا جهرمی از شیراز به ترتیب حائز رتبه اول تا دهم شدند.

پگاه پزشكی قهفرخی از همدان، سارا تراب از بهبهان، سیده فاطمه زبرجد از شیراز، زهره تیموری از تهران، مریم احمدی‌ از تهران، نیوشا دوراندیش از تهران، الهه لطفعلی زاده مهرآبادی از تهران، آرش گودرزی از تهران، رویا رحمانی از پاوه، طاهره علیزاده معلم از تهران نفرات اول تا دهم گروه آزمایشی علوم انسانی بودند.

همچنین پگاه واعظی از تهران، پریسا عرب‌محقی از تهران و علیرضا احمدی ساعی از تهران رتبه‌های اول تا سوم گروه آزمایشی هنر را كسب كردند.

بابك اسعدپور بهزادی از كرمان، سید محمد كاظم‌پور از تهران و سینا شیعه‌یان از سبزوار نیز نفرات اول تا سوم گروه آزمایشی زبان‌های خارجی را به خود اختصاص دادند.