Borna66
02-08-2010, 01:37 PM
سه روش برای خلق ایده های سود آور کسب وکار
تمامی کسب وکارها در ابتدا توسط یک ایده و فکر ایجاد می شوند. زمانی که شما مشغول کسب وکاری هستید نیاز به ایده هایی برای بازاریابی، تبلیغات، حل مشکلات، توسعه محصولات و غیره دارید. تفاوت بین موفقیت وشکست تنها می تواند در یک ایده و فکر باشد. پس اگر می خواهید با ایده هایی مفید تجارت خود را بهبود بخشید نکات زیر را در نظر بگیرید:
1- ارتباط مستمر با افراد در کسب وکارهای دیگر می تواند در ایجاد ایده های سودآور، موثر باشد. منابع آنلاین و آفلاین بسیار زیادی برای اطلاع از وضعیت کسب وکارهای جدید وجود دارد مانند: سمینارها، اتاق های گفتگو ، تابلوهای بحث وتبادل نظر، نمایشگاهها و غیره. اشتراک دانش خود، سوال پرسیدن، و کسب اطلاعات جدید ذهن شما را برمی انگیزد. مغز شما تمامی این اطلاعات را در کنار یکدیگر قرار می دهد و ایده ای سودآور کسب وکار را از آنها بوجود می آورد.
2- اگر شما ارتباط زیادی با افراد ندارید سعی کنید بیشتر بخوانید. مطالعه کردن نیز می تواند ذهن شما را برانگیزد.کتابهاب تجاری، مجلات ، کتاب هاب الکترونیکی، وب سایتها و روزنامه ها ، مجلات الکترونیکی را بخوانید. مغز شما می تواند با استفاده از جذب و کنارهم قرار دادن این اطلاعات بر یک پایه اصولی ، ایده های مفیدی را تولید کند.
3- اگر زمان کافی برای خواندن و مطالعه ندارید ، گوش دهید.شما می توانید به کتاب های تجاری صوتی، سمینارها و دوره های آموزشی گوش دهید. می توانید به آنها در اتومبیل،در حین انجام کارهای خانه، کار در حیاط ، یا در زمان ورزش گوش دهید. این کار به حفظ زمان و ایجاد ایده های مفید کسب وکار در حین انجام کارهای دیگر بسیار کمک می کند.
اینها نکاتی هستند که به شما در بهبود استراتژی ایجاد ایده های مفید کمک می کند.استراحت کوتاهی به ذهن خود در اتباط با اطلاعاتی که جذب کرده است دهید تا آنها را سازماندهی کند. همیشه به همراه خود قلم وکاغذی داشته باشید تا افکار و ایده هایی را که به ذهنتان می رسد را بنویسید در این صورت آنها را فراموش نمی کنید. به یاد داشته باشید که تمای کسب وکارها برای باقی ماندن در عرصه رقابتی تجارت نیاز به ایده های سودآور و مفید دارند.
برگرفته از سایت:مدیریت نوین
تمامی کسب وکارها در ابتدا توسط یک ایده و فکر ایجاد می شوند. زمانی که شما مشغول کسب وکاری هستید نیاز به ایده هایی برای بازاریابی، تبلیغات، حل مشکلات، توسعه محصولات و غیره دارید. تفاوت بین موفقیت وشکست تنها می تواند در یک ایده و فکر باشد. پس اگر می خواهید با ایده هایی مفید تجارت خود را بهبود بخشید نکات زیر را در نظر بگیرید:
1- ارتباط مستمر با افراد در کسب وکارهای دیگر می تواند در ایجاد ایده های سودآور، موثر باشد. منابع آنلاین و آفلاین بسیار زیادی برای اطلاع از وضعیت کسب وکارهای جدید وجود دارد مانند: سمینارها، اتاق های گفتگو ، تابلوهای بحث وتبادل نظر، نمایشگاهها و غیره. اشتراک دانش خود، سوال پرسیدن، و کسب اطلاعات جدید ذهن شما را برمی انگیزد. مغز شما تمامی این اطلاعات را در کنار یکدیگر قرار می دهد و ایده ای سودآور کسب وکار را از آنها بوجود می آورد.
2- اگر شما ارتباط زیادی با افراد ندارید سعی کنید بیشتر بخوانید. مطالعه کردن نیز می تواند ذهن شما را برانگیزد.کتابهاب تجاری، مجلات ، کتاب هاب الکترونیکی، وب سایتها و روزنامه ها ، مجلات الکترونیکی را بخوانید. مغز شما می تواند با استفاده از جذب و کنارهم قرار دادن این اطلاعات بر یک پایه اصولی ، ایده های مفیدی را تولید کند.
3- اگر زمان کافی برای خواندن و مطالعه ندارید ، گوش دهید.شما می توانید به کتاب های تجاری صوتی، سمینارها و دوره های آموزشی گوش دهید. می توانید به آنها در اتومبیل،در حین انجام کارهای خانه، کار در حیاط ، یا در زمان ورزش گوش دهید. این کار به حفظ زمان و ایجاد ایده های مفید کسب وکار در حین انجام کارهای دیگر بسیار کمک می کند.
اینها نکاتی هستند که به شما در بهبود استراتژی ایجاد ایده های مفید کمک می کند.استراحت کوتاهی به ذهن خود در اتباط با اطلاعاتی که جذب کرده است دهید تا آنها را سازماندهی کند. همیشه به همراه خود قلم وکاغذی داشته باشید تا افکار و ایده هایی را که به ذهنتان می رسد را بنویسید در این صورت آنها را فراموش نمی کنید. به یاد داشته باشید که تمای کسب وکارها برای باقی ماندن در عرصه رقابتی تجارت نیاز به ایده های سودآور و مفید دارند.
برگرفته از سایت:مدیریت نوین