PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : عقب مانده ترين منطقه دنيا



memol
10-17-2009, 11:53 AM
واين هم عقب مانده ترين منطقه دنياست كه پس ازبررسي خبرگزاريهاي گوناگون و درجه بندي مناطق مختلف از جانب خبرگزاري ها به عنوان عقب مانده ترين و فقيرترين منطقه جهان شناخته شده است. نام منطقه مذكور لوبومباشي ا ست كه در تصوير شهرداري و تلفنخانه آن را در دو قسمت مجزا مشاهده ميكنيد. لوبومباشي در كشور كنگو واقع شده كه از نقطه نظر منابع فقيرترين كشور جهان شناخته شده است اما حال در ميان مناطق مختلف در كشور كنگو هم لوبومباشي فقيرترين محسوب ميشود كه در نتيجه آن را فقيرترين در ميان فقيرترينها نشان ميدهد. همانگونه كه در تصوير هم مشاهده ميكنيد، در مركز ارتباطات تلفني تنها هفده شماره تلفن وجود دارد و يا در دفتر شهرداري هم تنها پروند ه چهارصدوسه نفر كه صاحب ملك هستند وجود دارد و بقيه در جنگل و زمينهاي متعلق به دولت زندگي ميكنند.


واقعيت اين است كه كل بودجه شهرداري براي لوبومباشي هفده دلار در روزا ست كه برخي اوقات همه آن هم خرج نميشود و چند دلاري هم باقي ميماند!!!


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg