salavati1
01-05-2017, 05:19 PM
کمپین ایجاد لینک چیست؟
در قسمت های قبلی آموزش بهینه سازی سایت (http://www.web24.ir/page/97/%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA.aspx) که پنج قسمت از این مجموعه را در اختیار علاقه مندان به سئو قرار دادیم موارد مهم در خصوص ساخت لینک را قرار دادیم. در این بلاگ قصد داریم تا در مورد ایجاد کمپین هایی که در ایجاد لینک ها استفاده میشود توضیح دهیم.
کمپین ایجاد لینک به فرایندی گفته میشود که فعالیت های زیادی در جهت افزایش لینک ها به سایت شما صورت بگیرد. که معمولا با اهداف مختلفی رخ میدهد.این کمپین از ویژگی هایی که متلق به وب سایت است در راستای در یافت لینک از وب سایت های دیگر استفاده میکند. ویژگی ها به معنی محتوای غنی سایت میباشد که ممکن است محتوای سایت ، اخبار ، محصولات و یا خدمات باشد.
ساختار کمپین های دریافت لینک به چه صورت است؟
در واقع پارامتر های زیادی در خصوص راه اندازی کمپین ها وجود دارد که برخی ار آنها برای موفقیت بسیار حیاتی میباشد و برخی از آنها کمک کننده به موفقیت هستند. این پارامترها بستگی به ویژگی های داخل سایت دارد.
هدف گذاری در کمپین ها
ساخت لینک معمولا برای وب سایت هایی که تجارت الکترونیک انجام میدهند کاربرد بیشتری دارد. و شما با ورود به تجارت الکترونیک باید اهداف خود را مشخص کنید. شناخت اهداف خود مهمترین قدم برای رسیدن به اهداف راه اندازی کمپین ها میباشد.
در قسمت های قبلی آموختیم که دریافت و ایجاد لینک ها چقدر برای موتورهای جستجو در افزایش رتبه ی سایت حائز اهمیت میباشد. بنابر این آیا باید هدف از ایجاد کمپین افزایش لینک ها باشد؟ بعبارت دیگر آیا افزایش رتبه ی سایت میتواند مارا به اهداف نهایی که افزایش مشتریان سایت میباشد سوق دهد؟ باسخ هر دو سوال پرسیده شده "بله" میباشد. اما تا بتوانید تاثیر مثبتی را از این راه کسب کنید زمان زیادی را از دست خواهید داد.
حتی اگر اهداف کمپین ما افزایش ساخت لینک ها باشد بازهم بسختی میتوان فهمید که آیا کمپین ما موفق عمل کرده است یا خیر؟ برای این منظور بسیار حائز اهمیت است که اهداف ما حتی اگر رسیدن به مقدار مشخصی لینک دریافتی به سایت باشد، بسیار هوشمندانه و در راستای اهداف سازمانی خود تعیین شوند تا اثرات مثبت آن بروی کل سازمان اثر بگذارد بعنوان مثال شما قصد دارید تا نام سایت شما به منظور فروش بیشتر در موتور جستجو در جایگاه برتر قرار بگیرد از طرفی به بازدید کنندگان و اطرافیان خود میخواهید اموزش دهید که سئو و بهینه سازی سایت نمیتواند در یک شب اتفاق بیفتد. همانطور که دیدید دارای دو هدف مجزا هستید که باید اهدافی که در راستای سازمان خود میباشد انتخاب کنید.
ویژگی های سایت خود را پیدا کنید
در قلب هر کمپین ویژگی های سایت جای دارد که توسط آن شما میتوانید موفق به دریافت لینک شوید. شما باید پیدا کنید ویژگی های جذابی که بتواند سیل بازدید کننده را به سایت شما روان سازد.
ویژگی ها یا دارایی ها سایت چه مواردی میتواند باشد
1. محتوا (بلاگ)
2. اطلاعات
3. محصولات
4. خدمات
5. ارتباط مردمی (شبکه ارتباطی)
برای بدست اوردن دارایی هایی که در بالا ذکر شد نیازمند سرمایه گذاری زمانی و مالی میباشد . اما یکی از اشتباهات رایج که بایستی بشدت از ان پرهیز نمایید خرید لینک میباشد که میتواند در ک.تاه مدت سود آور و در دراز مدت آسیب های زیادی را به سایت شما وارد سازد
در قسمت های قبلی آموزش بهینه سازی سایت (http://www.web24.ir/page/97/%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA.aspx) که پنج قسمت از این مجموعه را در اختیار علاقه مندان به سئو قرار دادیم موارد مهم در خصوص ساخت لینک را قرار دادیم. در این بلاگ قصد داریم تا در مورد ایجاد کمپین هایی که در ایجاد لینک ها استفاده میشود توضیح دهیم.
کمپین ایجاد لینک به فرایندی گفته میشود که فعالیت های زیادی در جهت افزایش لینک ها به سایت شما صورت بگیرد. که معمولا با اهداف مختلفی رخ میدهد.این کمپین از ویژگی هایی که متلق به وب سایت است در راستای در یافت لینک از وب سایت های دیگر استفاده میکند. ویژگی ها به معنی محتوای غنی سایت میباشد که ممکن است محتوای سایت ، اخبار ، محصولات و یا خدمات باشد.
ساختار کمپین های دریافت لینک به چه صورت است؟
در واقع پارامتر های زیادی در خصوص راه اندازی کمپین ها وجود دارد که برخی ار آنها برای موفقیت بسیار حیاتی میباشد و برخی از آنها کمک کننده به موفقیت هستند. این پارامترها بستگی به ویژگی های داخل سایت دارد.
هدف گذاری در کمپین ها
ساخت لینک معمولا برای وب سایت هایی که تجارت الکترونیک انجام میدهند کاربرد بیشتری دارد. و شما با ورود به تجارت الکترونیک باید اهداف خود را مشخص کنید. شناخت اهداف خود مهمترین قدم برای رسیدن به اهداف راه اندازی کمپین ها میباشد.
در قسمت های قبلی آموختیم که دریافت و ایجاد لینک ها چقدر برای موتورهای جستجو در افزایش رتبه ی سایت حائز اهمیت میباشد. بنابر این آیا باید هدف از ایجاد کمپین افزایش لینک ها باشد؟ بعبارت دیگر آیا افزایش رتبه ی سایت میتواند مارا به اهداف نهایی که افزایش مشتریان سایت میباشد سوق دهد؟ باسخ هر دو سوال پرسیده شده "بله" میباشد. اما تا بتوانید تاثیر مثبتی را از این راه کسب کنید زمان زیادی را از دست خواهید داد.
حتی اگر اهداف کمپین ما افزایش ساخت لینک ها باشد بازهم بسختی میتوان فهمید که آیا کمپین ما موفق عمل کرده است یا خیر؟ برای این منظور بسیار حائز اهمیت است که اهداف ما حتی اگر رسیدن به مقدار مشخصی لینک دریافتی به سایت باشد، بسیار هوشمندانه و در راستای اهداف سازمانی خود تعیین شوند تا اثرات مثبت آن بروی کل سازمان اثر بگذارد بعنوان مثال شما قصد دارید تا نام سایت شما به منظور فروش بیشتر در موتور جستجو در جایگاه برتر قرار بگیرد از طرفی به بازدید کنندگان و اطرافیان خود میخواهید اموزش دهید که سئو و بهینه سازی سایت نمیتواند در یک شب اتفاق بیفتد. همانطور که دیدید دارای دو هدف مجزا هستید که باید اهدافی که در راستای سازمان خود میباشد انتخاب کنید.
ویژگی های سایت خود را پیدا کنید
در قلب هر کمپین ویژگی های سایت جای دارد که توسط آن شما میتوانید موفق به دریافت لینک شوید. شما باید پیدا کنید ویژگی های جذابی که بتواند سیل بازدید کننده را به سایت شما روان سازد.
ویژگی ها یا دارایی ها سایت چه مواردی میتواند باشد
1. محتوا (بلاگ)
2. اطلاعات
3. محصولات
4. خدمات
5. ارتباط مردمی (شبکه ارتباطی)
برای بدست اوردن دارایی هایی که در بالا ذکر شد نیازمند سرمایه گذاری زمانی و مالی میباشد . اما یکی از اشتباهات رایج که بایستی بشدت از ان پرهیز نمایید خرید لینک میباشد که میتواند در ک.تاه مدت سود آور و در دراز مدت آسیب های زیادی را به سایت شما وارد سازد