PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : راهنمای ساخت لینک برای بهینه سازی وب سایت (قسمت سوم)



salavati1
01-05-2017, 04:31 PM
هر آنچه باید در مورد لینک های نوفالوو بدانید
زمانی که برند تجاری شما در شروع به جذب لینک میکند مطمئن میشوید که در مسیر مفیدی در جهت محبوبیت برند خود قرار دارید.، اما همواره چهره ی سئو ، بهینه سازی سایت (http://www.web24.ir/page/97/%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA.aspx) و لینک ها در حال تغییر است. اگر شما میخواهید به طور آنلاین رشد و ارتقا چیدا کنید و با رقبای خود به قابت بپردازید باید درک درستی از کمپین ها داشته باشید که این موضوع در زمان کوتاه بدست نمی آید.
ما در این مقاله قصد داریم تا سرعت درک شما را از این موضوع بالا ببریم در این بلاگ سعی شده است تا موضوعات را شکسته و امکان درک موضوع را قوت ببخشیم.امیدواریم که از خواندن این بلاگ نهایت استفاده را ببرید. با ما همراه باشید.
خصوصیتی وجود دارد در زمینه ی لینک سازی به خصوصیت نوفالوو (nofollow) معروف میباشد.که اگر این ویژگی قرار گرفته باشد دیگر نباید توجهی به آن کرد.
زمانی که rel=”nofollow” در لینکی پدیدار میشود .بدین معنا است که گوگل هیچ مزیتی برای این لینک حساب نمیکند و تاثیری در پیج رنک سایت از دیدگاه گوگل ندارد.زیرا گوگل به این لینک و این مسیر اعتمادی ندارد.
اما چرا باید یک سایت از این ویژگی (لینک های rel="nofollow") استفاده کند؟ ممکن است یک سایت به وبسایتی که لینک آن را میگذارد اطمینانی ندارد و ممکن است سایت مقصد حاوی لینک های غیر قابل کنترل باشد به عبارت دیگر نمیخواهد رای اعتماد به آن سایت بدهند و شناختی از آن ندارند.
لزومی ندارد در همه جا بخواهید از طرفداران خود حمایت کنید بعنوان مثال میتوانید از rel="nofollow" در نظرات بینندگان خود استفاده کنید. یکی دیگر از کاربرد های این ویژگی میتواند در لینک های تبلیغاتی وجود داشته باشد.که گوگل عنوان کرده است اگر شما بنری در یک سایت تبلیغاتی برای سایت خود ایجاد کرده اید باید از خاصیت "rel="nofollow استفاده کنید و هیچ تاثیری در رتبه ی سایت خود یا همان پیج رنک نخواهد داشت.