salavati1
01-03-2017, 06:55 PM
معمولا هدف از سئو و صرف هزینه و انرژی که برای آن میگذارند برای یک طراح سایت حرفه ای (http://www.web24.ir/page/132/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C.aspx) ، موتور های جستجو میباشد. که البته این چشم انداز بسیار کوچکی هست.اما در حقیقت سئو نیازمند استراتژی هایی برای تضمین افزایش ترافیک کاربران سایت شما که اعتمادی به گوگل ندارند میباشد.
در اواسط فوریه و بعد از چندین ماه تلاش و آزمایش، گوگل سرانجام جزئیات 4 تبلیغات خود را که در بالای جستجو ها به نمایش در خواهد آمد را منتشر کرد.توسط این استراتژیها گوگل خودش را در موقعیتی قرار داد تا بتواند بر 80% تبلیغات احاطه پیدا کند. این سناریو سوالات بسیار زیادی را بوجود می آورد. مهم ترین آنها تاثیراتی است که بروی نتایج CTR خواهد گذاشت. بعنوان مثال زمانی که راجع به مذهب بودا در اینترنت سرچ کنید.در دومین و یا نتایج چه چیزی میبینید؟ آیا چیزی راجع به سرنوشت در آن میابید؟
جایگزین موتورهای جستجوگر
ما میتوانیم در این مقاله راجع به پتانسیل های مخفی موتور جستجوی Bing صحبت کنیم اما در واقع مطلب مهم و کاربردی به مقاله اضافه نکرده ایم. به جای ان ما میتوانیم گریزی داشته باشیم بر سئوی رایجی که بسرعت در حال رشد است و معرفی یک موتور جستجوی که بسرعت در حال افزایش کاربرانی است که از آن استفاده میکنند
DuckDuckGo
این یک موتور جستجو میباشد که به حریم کاربران احترام میگذارد. در واقع دنیای جستجوی اینترنتی داره از یک محیط قابل پیگیری به سمت محیط خصوصی و قلمروی ناشناسی تبدیل میشود. بنابراین این موتور جستجو این ویژگی را جزء ویژگی های خود برای بهینه سازی سایت ها کرده است. با این مطالب گفته شده و نگاه انداختن به آمار باورنکردنی رشد کاربرانی که از این موتور جستجو در سال گذشته استفاده کرده اند (108 میلیون نفر) میتوان به اهمیت موضوع پی برد.
کار پسندیده ای که این موتور جستجو انجام داده است موقعیت قرار گرفتن تبلیغات خود در بالای سایت است. همانطور که در شکل زیر مشاهده میکنید تفاوت بسیاری با قرار گرفتن آگهی و تبلیغات گوگل بنابر قائده ی 4 آگهی خود دارد تا بهترین سود اوری را در CTR داشته باشد.
فرصت رشد مارکت ها
این موضوع بسیار واضحه که سئو بر پایه ی الگوریتم های پیچیده ی گوگل بنا شده است. سئو به زمان زیادی برای توسعه و رشد بازارهای الکترونیکی دنیا و ارائه ی تاکتیک ها یی در این زمینه برای کمپانی ها و مشتریان نیاز دارد.
یکی از فراگیر ترین کارها در بهبود سئو در سال های اخیر سوشیال مدیا ها بوده است. فیس بوک ، تویتر و یوتیوب دقیقا چه کاری برای بهبود سئو انجام میدهند.
نتیجه گیری و حرف آخر
در مقاله ی فوق مشاهده کردید که گذشت زمان چقدر در سئو تاثیر گذاشته است. تمام سر نخ های سئو بهینه سازی سایت به سوشیال مدیا ها میرسد. اما این مسئله نباید موجب غفلت شما از سایر تاکتیک ها و استراتژی های سئو شود و باید بهترین تاکتیک ها را که مجموعه ای از تمامی المان ها در سئو است بکار گرفته شود.
در اواسط فوریه و بعد از چندین ماه تلاش و آزمایش، گوگل سرانجام جزئیات 4 تبلیغات خود را که در بالای جستجو ها به نمایش در خواهد آمد را منتشر کرد.توسط این استراتژیها گوگل خودش را در موقعیتی قرار داد تا بتواند بر 80% تبلیغات احاطه پیدا کند. این سناریو سوالات بسیار زیادی را بوجود می آورد. مهم ترین آنها تاثیراتی است که بروی نتایج CTR خواهد گذاشت. بعنوان مثال زمانی که راجع به مذهب بودا در اینترنت سرچ کنید.در دومین و یا نتایج چه چیزی میبینید؟ آیا چیزی راجع به سرنوشت در آن میابید؟
جایگزین موتورهای جستجوگر
ما میتوانیم در این مقاله راجع به پتانسیل های مخفی موتور جستجوی Bing صحبت کنیم اما در واقع مطلب مهم و کاربردی به مقاله اضافه نکرده ایم. به جای ان ما میتوانیم گریزی داشته باشیم بر سئوی رایجی که بسرعت در حال رشد است و معرفی یک موتور جستجوی که بسرعت در حال افزایش کاربرانی است که از آن استفاده میکنند
DuckDuckGo
این یک موتور جستجو میباشد که به حریم کاربران احترام میگذارد. در واقع دنیای جستجوی اینترنتی داره از یک محیط قابل پیگیری به سمت محیط خصوصی و قلمروی ناشناسی تبدیل میشود. بنابراین این موتور جستجو این ویژگی را جزء ویژگی های خود برای بهینه سازی سایت ها کرده است. با این مطالب گفته شده و نگاه انداختن به آمار باورنکردنی رشد کاربرانی که از این موتور جستجو در سال گذشته استفاده کرده اند (108 میلیون نفر) میتوان به اهمیت موضوع پی برد.
کار پسندیده ای که این موتور جستجو انجام داده است موقعیت قرار گرفتن تبلیغات خود در بالای سایت است. همانطور که در شکل زیر مشاهده میکنید تفاوت بسیاری با قرار گرفتن آگهی و تبلیغات گوگل بنابر قائده ی 4 آگهی خود دارد تا بهترین سود اوری را در CTR داشته باشد.
فرصت رشد مارکت ها
این موضوع بسیار واضحه که سئو بر پایه ی الگوریتم های پیچیده ی گوگل بنا شده است. سئو به زمان زیادی برای توسعه و رشد بازارهای الکترونیکی دنیا و ارائه ی تاکتیک ها یی در این زمینه برای کمپانی ها و مشتریان نیاز دارد.
یکی از فراگیر ترین کارها در بهبود سئو در سال های اخیر سوشیال مدیا ها بوده است. فیس بوک ، تویتر و یوتیوب دقیقا چه کاری برای بهبود سئو انجام میدهند.
نتیجه گیری و حرف آخر
در مقاله ی فوق مشاهده کردید که گذشت زمان چقدر در سئو تاثیر گذاشته است. تمام سر نخ های سئو بهینه سازی سایت به سوشیال مدیا ها میرسد. اما این مسئله نباید موجب غفلت شما از سایر تاکتیک ها و استراتژی های سئو شود و باید بهترین تاکتیک ها را که مجموعه ای از تمامی المان ها در سئو است بکار گرفته شود.