shima_glk
12-28-2015, 03:54 PM
افسانه ها و حقایق سئو بین المللی
احتمالا تاکنون واژه سئو بین المللی را چندین بار شنیده اید. اما در صورت آشنایی با معنا و نحوه عملکردش حیرت زده خواهید شد.
با کمک اینترنت، کاوش کسب و کار خود برای هر کشور در سرتاسر جهان خیلی ساده تر خواهد شد. برای این منظور، نیاز به سایتی است که دارای طراحی سایت بهینه با اصول سئو سایت است تا بتواند مواردی که برای اهداف جهانی کسب و کار شماست را فراهم نماید. این در ابتدا ساده به نظر می رسد ولی انجام آن با تولید محتوای یکتا سخت تر خواهد شد و مانع اصلی در زمینه تولید محتوا، مشکل زبان است.
برای توسعه اهداف آنلاین خود، نیاز به کسب رتبه در موتورهای جستجو بین المللی مثل Yandex در روسیه وBaidu در چین است.
در زیر، برخی از افسانه های سئو بین المللی که شما را روی خط صحیح بهینه سازی وب سایت قرار می دهد لیست کرده ایم:
افسانه اول- امکان رسیدن به موفقیت در بازار کشورهای مختلف، با دامنه های مجزا
حقیقت : زیرشاخه ها و زیردامنه ها و ccTLD ها نیز سه شیوه ای موثر در طراحی وب سایت هستند.
افسانه دوم: تا حد امکان دامنه بدست آورید.
حقیقت: خرید دامنه های متعدد تنها زمانی جواب می دهد که شما در پی پوشش غلط های املایی احتمالی نام برند خود هستید.
افسانه سوم: جهت تسهیل روند بهینه سازی سایت در حد بین المللی از دامنه .com استفاده کنید.
حقیقت: این تصور شایع که دامنه .com برای هدف کسب ترافیک بین المللی، دامنه ای ناامن است، تصوری غلط است.
افسانه چهارم: شکست نخوردن دامنه هایی که در اسمشان کلمات کلیدی به کار برده شده است.
حقیقت: استفاده از کلمات کلیدی در دامنه خوب است ولی تضمینی برای جذب ترافیک نیست. توجه بیشتر به ساخت برند خود تا جستجو دامنه ای که شامل کلمات کلیدی باشد.
افسانه پنجم: استفاده از مترجم گوگل بهترین ابزار است.
حقیقت: تنها به مترجم های آنلاین گوگل اکتفا نکیند و از مترجم های حرفه ای نیز بهره ببرید.
افسانه ششم: کلمات کلیدی مشابه دانشگاه هستند.
حقیقت: کلمات کلیدی از هر کشور به کشور دیگر تغییر کرده و این مفهوم ممکن است که موجب تنزل تجارت شما گردد. بنابراین با تحقیق گسترده، مناسب ترین کلمات کلیدی که جوابگو اکثر کشورها باشد را برگزینید.
با درنظرگرفتن نکات بالا در انجام سئو وب سایت و بهینه سازی بین المللی، سایت را به سبکی صحیح و موثر در بازارهای جهانی معرفی نمایید.
احتمالا تاکنون واژه سئو بین المللی را چندین بار شنیده اید. اما در صورت آشنایی با معنا و نحوه عملکردش حیرت زده خواهید شد.
با کمک اینترنت، کاوش کسب و کار خود برای هر کشور در سرتاسر جهان خیلی ساده تر خواهد شد. برای این منظور، نیاز به سایتی است که دارای طراحی سایت بهینه با اصول سئو سایت است تا بتواند مواردی که برای اهداف جهانی کسب و کار شماست را فراهم نماید. این در ابتدا ساده به نظر می رسد ولی انجام آن با تولید محتوای یکتا سخت تر خواهد شد و مانع اصلی در زمینه تولید محتوا، مشکل زبان است.
برای توسعه اهداف آنلاین خود، نیاز به کسب رتبه در موتورهای جستجو بین المللی مثل Yandex در روسیه وBaidu در چین است.
در زیر، برخی از افسانه های سئو بین المللی که شما را روی خط صحیح بهینه سازی وب سایت قرار می دهد لیست کرده ایم:
افسانه اول- امکان رسیدن به موفقیت در بازار کشورهای مختلف، با دامنه های مجزا
حقیقت : زیرشاخه ها و زیردامنه ها و ccTLD ها نیز سه شیوه ای موثر در طراحی وب سایت هستند.
افسانه دوم: تا حد امکان دامنه بدست آورید.
حقیقت: خرید دامنه های متعدد تنها زمانی جواب می دهد که شما در پی پوشش غلط های املایی احتمالی نام برند خود هستید.
افسانه سوم: جهت تسهیل روند بهینه سازی سایت در حد بین المللی از دامنه .com استفاده کنید.
حقیقت: این تصور شایع که دامنه .com برای هدف کسب ترافیک بین المللی، دامنه ای ناامن است، تصوری غلط است.
افسانه چهارم: شکست نخوردن دامنه هایی که در اسمشان کلمات کلیدی به کار برده شده است.
حقیقت: استفاده از کلمات کلیدی در دامنه خوب است ولی تضمینی برای جذب ترافیک نیست. توجه بیشتر به ساخت برند خود تا جستجو دامنه ای که شامل کلمات کلیدی باشد.
افسانه پنجم: استفاده از مترجم گوگل بهترین ابزار است.
حقیقت: تنها به مترجم های آنلاین گوگل اکتفا نکیند و از مترجم های حرفه ای نیز بهره ببرید.
افسانه ششم: کلمات کلیدی مشابه دانشگاه هستند.
حقیقت: کلمات کلیدی از هر کشور به کشور دیگر تغییر کرده و این مفهوم ممکن است که موجب تنزل تجارت شما گردد. بنابراین با تحقیق گسترده، مناسب ترین کلمات کلیدی که جوابگو اکثر کشورها باشد را برگزینید.
با درنظرگرفتن نکات بالا در انجام سئو وب سایت و بهینه سازی بین المللی، سایت را به سبکی صحیح و موثر در بازارهای جهانی معرفی نمایید.