PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تحقیقات رویان آغاز به کار کرد



sunyboy
09-02-2015, 12:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر (http://redirect.viglink.com?key=11fe087258b6fc0532a5ccfc9 24805c0&u=http%3A%2F%2Fwww.mehrnews.com)، در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تحقیقاتی رویان «پزشکی تولید مثل- سلول‌های بنیادی» ۳ کنگره با عناوین «شانزدهمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولیدمثل»، «یازدهمین کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی» و «دهمین سمینار پرستاری و مامایی در پزشکی تولیدمثل» برگزار می‌شود.
۲۰۴ طرح تحقیقاتی از ۴۷ کشور جهان جهت شرکت در این جشنواره ارسال شده بود که بیشترین طرح‌های تحقیقاتی از کشورهای آمریکا، چین، هند، ایتالیا، آلمان، ژاپن بودند.
در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تحقیقاتی رویان ۹ طرح از پژوهشگران ایرانی حضور دارند.
در این دوره از جشنواره به ۵ برنده خارجی و دو برنده ایرانی جایزه برترین طرح‌ها اعطا می‌شود.
پرفسور ژانگ از دانشکده پزشکی دانشگاه هاروارد آمریکا، پرفسور ژو از موسسه بیوشیمی و تحقیقاتی سلولی فرهنگستان علوم چین، دکتر پارت از گروه ایمونولوژی گامت موسسه ملی تحقیقات بهداشت باروری بمبئی هندوستان، دکتر ساچدوا از گروه زیست شناسی نخستی‌ها، موسسه ملی تحقیقات بهداشت باروری هندوستان، دکتر مسعود زمانی استکی از دپارتمان ژنتیک دانشگاه کاتولیک لون بلژیک از برگزیدگان خارجی این دوره از جشنواره هستند.
همچنین دکتر مریم شاه‌حسینی از بخش ژنتیک پژوهشگاه طب تولیدمثل پژوهشگاه رویان و دکتر مرتضی محمودی از مرکز تحقیقات نانوتکنولوژی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران از برگزیدگان ایرانی در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تحقیقات رویان هستند.
به گزارش مهر، شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تحقیقاتی رویان از امروز ۱۱ شهریور تا ۱۳ شهریورماه در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif