sunyboy
04-24-2015, 05:20 PM
به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین پژمان روز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بحث بازار و بازاریابی دغدغه اصلی تولیدکنندگان است گفت: فعالیت اصلی ما خرید محصولات روستاییان و فروش این محصولات نیست بلکه وظیفه اصلی ما مشورت دادن به روستاییان در بحث تولید محصولات براساس منطقه جغرافیایی و نیاز منطقه است.
وی با بیان اینکه متاسفانه روستاییان پس از دریافت وام نقشه دقیقی در تولید محصول ندارند گفت: یکی از مشکلاتی که روستاییان در فروش محصولات خود با آن مواجه می شوند بحث های بهداشتی و دریافت کدهای بهداشتی است چرا که تا زمانی که کدهای بهداشتی را دریافت نداشته باشند محصول آنان به فروش نمی رسد.
پژمان ادامه داد: شبکه جمع آوری و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی خراسان رضوی بحث های دریافت کدهای بهداشتی محصولات روستاییان و بسته بندی های معتبر را برای محصولات آن ها را فراهم می کند تا محصول آن ها در بازار به فروش برسد.
وی تصریح کرد: اگر دریافت کنندگان وام های اقتصاد مقاومتی انتخاب درست و صحیحی برای تولید محصولات داشته باشند قطعا به کارآفرینی و سودبیشتر خواهند رسید.
مسئول شبکه جمع آوری و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی خراسان رضوی افزود: در ۶ ماهه گذشته تاکنون که این شبکه به وجود آمده است برای ۲۰ تن از محصولات روستاییان از جمله عسل، قارچ، تخم بلدرچین، گوشت شترمرغ و سایر محصولات کد بهداشتی و بازاریابی انجام گرفته است.
http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif
وی با بیان اینکه متاسفانه روستاییان پس از دریافت وام نقشه دقیقی در تولید محصول ندارند گفت: یکی از مشکلاتی که روستاییان در فروش محصولات خود با آن مواجه می شوند بحث های بهداشتی و دریافت کدهای بهداشتی است چرا که تا زمانی که کدهای بهداشتی را دریافت نداشته باشند محصول آنان به فروش نمی رسد.
پژمان ادامه داد: شبکه جمع آوری و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی خراسان رضوی بحث های دریافت کدهای بهداشتی محصولات روستاییان و بسته بندی های معتبر را برای محصولات آن ها را فراهم می کند تا محصول آن ها در بازار به فروش برسد.
وی تصریح کرد: اگر دریافت کنندگان وام های اقتصاد مقاومتی انتخاب درست و صحیحی برای تولید محصولات داشته باشند قطعا به کارآفرینی و سودبیشتر خواهند رسید.
مسئول شبکه جمع آوری و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی خراسان رضوی افزود: در ۶ ماهه گذشته تاکنون که این شبکه به وجود آمده است برای ۲۰ تن از محصولات روستاییان از جمله عسل، قارچ، تخم بلدرچین، گوشت شترمرغ و سایر محصولات کد بهداشتی و بازاریابی انجام گرفته است.
http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif