PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : كانون برگزیدگان جشنواره خوارزمی تاسیس شد



sunyboy
04-21-2015, 03:30 PM
به گزارش خبرگزاری مهر،  کانون برگزیدگان جشنواره خوارزمی (سمن) با هدف ایجاد ارتباط موثر بین برگزیدگان جشنواره‌های بین‌المللی و جوان خوارزمی و در مقام یک سازمان مردم نهاد و ثبت‌شده در وزارت کشور و اداره کل ثبت شرکت‌ها در آخرین روزهای سال ۹۳ آغاز به‌کار كرد.
اعضای هیات امنای کانون از میان برگزیدگان جشنواره‌های خوارزمی انتخاب شده‌اند.
از جمله اهداف تاسیس این کانون می‌توان به تلاش برای بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان خوارزمی در مسیر ارتقای توانمندی ملی، پیشرفت و توسعه کشور اشاره كرد.
کانون برگزیدگان خوارزمی در تلاش است تا با تسهیل تعامل فعال شبکه اعضای کانون با دستگاه‌های سیاست‌گذاری، اجرایی، بنگاه‌های صنعتی، تولیدی، اقتصادی، سرمایه‌گذاری و سازمان‌های اجتماعی با کمک سرمایه‌های فکری، معنوی و اجتماعی نخبگان علمی و فناوری کشور، ارزش‌آفرینی كند.
همچنین ایجاد شرایط لازم برای جذب و تبدیل ایده‌ها، ابتکارات و نوآوری‌ها به تولید و ایجاد مشاغل پایدار، ارائه مشاوره به دستگاه‌های سیاست‌گذار، قانون‌گذار و اجرایی و کمک به انجام فعالیت‌ها و توسعه اندیشه‌های راهبردی و در نهایت، بسترسازی در راستای بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت علمی و خلاقیت‌های نخبگان در حل مسائل و رفع کمبودها و کاهش وابستگی‌های کشور در زمینه علم، فناوری و صنعت از دیگر اهداف تاسیس این کانون است.
ساختار ایجاد شده در کانون برگزیدگان جشنواره خوارزمی و نحوه عضوگیری آن طی اسفندماه امسال هم‌زمان با برگزاری جشنواره بین­ المللی خوارزمی معرفی و انجام خواهد شد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif