sunyboy
04-17-2015, 12:10 PM
به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم ابراهیمی ارتقای بهره وری، دستیابی به سودآوری پایدار،کسب سهم بازار افزونتر و رسیدن به شاخص های مقبول در کیفیت خدمات رسانی را از جمله محور فعالیت های مخابرات در سال ۹۴ عنوان کرد و گفت: سرفصل رویکردهای راهبردی و کلان سال ۱۳۹۴ شرکت مخابرات ایران به منظور همسو کردن و سرعت بخشی به کوشش ها و فعالیت های شرکت های تابع در قالب ۲۵ برنامه به مدیران عامل شرکت های مخابرات استانی ابلاغ شد.
وی رشد و سود آوری پایدار را از جمله این برنامه ها عنوان کرد که که شامل بخش های رشد درآمد و بهره وری دارایی ها، مدیریت مناسب نقدینگی و منابع مالی، مدیریت بهینه هزینه های جاری و سرمایه ای و کسب درآمد از طریق حوزه های جدیدکسب وکار است.
ابراهیمی ادامه داد: همکاری راهبردی با ذینفعان کلیدی که شامل تعامل و همکاری با نهادهای بالادستی ، مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر ذینفعان و نیز همکاری تجاری و فنی با شرکت های فعال در حوزه ICT است از دیگر برنامه های مدنظر است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بر ارائه خدمات نوآورانه وباکیفیت به مشتریان تاکید کرد و گفت: این خدمات شامل موارد حفظ و توسعه بازار مشتریان بنگاهی و مشتریان با ارزش بالا، توسعه خدمات جدید و با کیفیت براساس نیاز بازار به ویژه مشتریان جوان، توسعه رویکرد تجاری مشتری مداری و ترویج برند شرکت مخابرات ایران و شرکت های گروه خواهد بود.
وی از هم افزایی ثابت وسیار که مشتمل بر ارائه خدمات مبتنی بر بسته محصولات ثابت ، سیار و همگرا، هم افزایی در بازاریابی، فروش و خدمات پشتیبانی ثابت و سیار، ایجاد IT و شبکه همگرای ثابت و سیار می شود خبر داد و گفت: چابک سازی سازمان نیز از دیگر محورهای مدنظر است که شامل موارد بهینه سازی فرآیندها و عملیات مالی، اداری، پشتیبانی و تدارکاتی، پیاده سازی مدل عملیاتی و حاکمیتی شرکت، پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت فراگیر و پیاده سازی سیستم ارزیابی و مدیریت عملکرد راهبردی می شود.
ابراهیمی بر تعالی عملکرد در IT و شبکه تاکید کرد و افزود: این مهم، با بخش های توسعه فناوری اطلاعات یکپارچه در سطح گروه ، بهینه سازی شبکه های دسترسی با رویکرد اجرای پروژه فیبرنوری منازل - FTTX - ،پیشرو بودن در کیفیت پشتیبانی و خدمات شبکه و استفاده از تکنولوژی های نوین IT و شبکه، حاصل می شود.
وی حفظ و توسعه منابع انسانی که شامل موارد توجه به نیروی انسانی شایسته و ارتباط سیستم پرداخت با عملکرد کارکنان، تعالی در فرهنگ سازمانی با رویکرد مشتری محور، توسعه دانش، آگاهی و مهارت کارکنان و ارتقاء انگیزه و ترسیم آینده مطلوب برای کارکنان است را از دیگر برنامه های سال ۹۴ شرکت مخابرات ایران برشمرد.
http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif
وی رشد و سود آوری پایدار را از جمله این برنامه ها عنوان کرد که که شامل بخش های رشد درآمد و بهره وری دارایی ها، مدیریت مناسب نقدینگی و منابع مالی، مدیریت بهینه هزینه های جاری و سرمایه ای و کسب درآمد از طریق حوزه های جدیدکسب وکار است.
ابراهیمی ادامه داد: همکاری راهبردی با ذینفعان کلیدی که شامل تعامل و همکاری با نهادهای بالادستی ، مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر ذینفعان و نیز همکاری تجاری و فنی با شرکت های فعال در حوزه ICT است از دیگر برنامه های مدنظر است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بر ارائه خدمات نوآورانه وباکیفیت به مشتریان تاکید کرد و گفت: این خدمات شامل موارد حفظ و توسعه بازار مشتریان بنگاهی و مشتریان با ارزش بالا، توسعه خدمات جدید و با کیفیت براساس نیاز بازار به ویژه مشتریان جوان، توسعه رویکرد تجاری مشتری مداری و ترویج برند شرکت مخابرات ایران و شرکت های گروه خواهد بود.
وی از هم افزایی ثابت وسیار که مشتمل بر ارائه خدمات مبتنی بر بسته محصولات ثابت ، سیار و همگرا، هم افزایی در بازاریابی، فروش و خدمات پشتیبانی ثابت و سیار، ایجاد IT و شبکه همگرای ثابت و سیار می شود خبر داد و گفت: چابک سازی سازمان نیز از دیگر محورهای مدنظر است که شامل موارد بهینه سازی فرآیندها و عملیات مالی، اداری، پشتیبانی و تدارکاتی، پیاده سازی مدل عملیاتی و حاکمیتی شرکت، پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت فراگیر و پیاده سازی سیستم ارزیابی و مدیریت عملکرد راهبردی می شود.
ابراهیمی بر تعالی عملکرد در IT و شبکه تاکید کرد و افزود: این مهم، با بخش های توسعه فناوری اطلاعات یکپارچه در سطح گروه ، بهینه سازی شبکه های دسترسی با رویکرد اجرای پروژه فیبرنوری منازل - FTTX - ،پیشرو بودن در کیفیت پشتیبانی و خدمات شبکه و استفاده از تکنولوژی های نوین IT و شبکه، حاصل می شود.
وی حفظ و توسعه منابع انسانی که شامل موارد توجه به نیروی انسانی شایسته و ارتباط سیستم پرداخت با عملکرد کارکنان، تعالی در فرهنگ سازمانی با رویکرد مشتری محور، توسعه دانش، آگاهی و مهارت کارکنان و ارتقاء انگیزه و ترسیم آینده مطلوب برای کارکنان است را از دیگر برنامه های سال ۹۴ شرکت مخابرات ایران برشمرد.
http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif