PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پیروزی تیم های ایران در دور نخست/ قرعه‌کشی انفرادی انجام شد



sunyboy
04-15-2015, 04:50 PM
به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز اوپن لوکزامبورگ از امروز چهارشنبه آغاز شد. در بخش تیمی این رقابت ها و در دور نخست تیم الف ایران متشکل از نوشاد و نیما عالمیان با نتیجه 2 بر صفر برابر یونان به برتری دست یافت. تیم ب ایران هم موفق شد در مصاف با لوکزامبورگ به برتری 2 بر یک دست یافت. این تیم با ترکیب افشین نوروزی و پوریا عمرانی در بخش تیمی این مسابقات شرکت کرده است.
امروز همچنین قرعه کشی بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز اوپن لوکزامبورگ برگزار شد. بر اساس قرعه کشی انجام شده به غیر از پوریا عمرانی که در دور نخست باید  با "مارتینکوس" از لتونی دیدار کند، دیگر نمایندگان کشورمان در این مرحله با قرعه استراحت روبر هستند و دیدارهای خود را از دور دوم آغاز خواهند کرد.
بر این اساس و در دوم نوشاد عالمیان با برنده رقابت"الیا اشمید" از سوئیس و "سیلان دو وال" از فرانسه دیدار خواهد داشت. افشین نوروزی پس از استراحت در دور نخست به مصاف برنده دیدار "کنتستان تینوپولوس" از یونان و "مارک دیلیسن" از لوگزامبورگ خواهد رفت. نیما عالمیان هم که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده است، نخستین دیدار خود را با برنده دیدار "هروه ریلند" از فرانسه و "جف یامادا" از برزیل برگزار خواهد کرد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif