PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مهلت ارائه گزارش پژوهشی دستگاهها تا ۲۵ اردیبهشت



sunyboy
04-14-2015, 03:10 PM
به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی‌کاظمی - معاون اجرایی دبیرخانه شورای عالی عتف، ضمن اشاره به جزء ۱ بند میم ماده ۲۲۴ قانون برنامه پنجم توسعه اظهار داشت: بر اساس این ماده قانونی شورای عالی عتف موظف است پس از دریافت گزارش از دستگاه‌های مشمول، حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه، گزارش جامعی از عملکرد اعتبارات تحقیقاتی کشور به همراه نتایج و دستاوردهای پژوهشی تهیه و به مجلس شورای اسلامی ارائه کنند.
وی افزود: دستگاه‌ها می‌بایست گزارش مربوط به سال ۱۳۹۳ را در قالب تعیین شده توسط دبیرخانه شورا (فایل اکسل گزارشات) حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۴/۰۲/۲۵ تهیه و به نشانی رایانامه payesh@atf.gov.ir  ارسال کنند.
کاظمی گفت: دبیرخانه شورای عالی عتف به منظور بررسی و شناسایی خطاهای احتمالی، نرم افزار تصحیح فایل اکسل گزارشات را طراحی کرده است.
وی بیان کرد: نمایندگان دستگاه­های مشمول بایستی پس از تکمیل گزارش در فایل مربوطه، نسبت به تصحیح خطاهای احتمالی توسط نرم افزار یادشده اقدام نمایند و فایل تایید شده توسط نرم افزار را به این دبیرخانه ارسال کنند.
معاون اجرایی دبیرخانه شورای عالی عتف در پایان افزود: دبیرخانه شورا در جهت ارسال گزارش عملکرد اعتبارات تحقیقاتی و فنّاوری کشور به مجلس محترم شورای اسلامی خواستار همکاری و مساعدت کلیه دستگاه‌های مشمول این ماده با دبیرخانه شورای عالی عتف است.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف، بر اساس جزء ۱ بند میم ماده ۲۲۴ قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه کشور، کلیه دستگاه­های اجرائی و مراکز تحقیقاتی وابسته به آنها و شرکت­های دولتی که از اعتبارات بخش تحقیقات کشور (توسعه علوم و فناوری و یا اعتبارات پژوهشی) استفاده می‌کنند، موظفند این اعتبارات را براساس سیاستگذاری­ها و اولویت­های تحقیقاتی تعیین‌شده توسط شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری (عتف) هزینه نمایند و هر سه ‌ماه یکبار گزارش عملکرد خود را به دبیرخانه شورای عتف ارائه دهند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif