PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پانزدهمين دوره آزمون بین المللی ریاضی برگزار می‌شود



sunyboy
04-14-2015, 01:50 PM
به گزارش خبرنگار مهر، اين آزمون كه به صورت همزمان و در يك روز در ۳۵ كشور دنيا از جمله ژاپن، چين، روسيه، آمريكا، سوئد، كانادا و... برگزار مي‌شود، در دو ساعت ۹ تا ۱۱ و ۱۱ تا ۱۳ در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و در گريد ۱۰ و ۱۲، مخصوص دانش آموزان دبيرستاني در روز جمعه بیست و هشتم فروردین ماه برگزار می شود.
حسين طايفه - مدير ارتباطات انجمن رياضي دانان جوان درباره اين آزمون اظهار داشت: آزمون واترلو در كشورهاي ديگر به صورت آنلاين برگزار مي‌شود ولي ما به دلايل مختلف ترجيح داده‌ايم بسته آزمون را دريافت و آن را به فارسي ترجمه كنيم و بعد به صورت كاغذي از دانش‌آموزان‌مان در ايران امتحان بگيريم.
وي افزود: به علاوه امسال، همايشي براي والدين در نظر گرفته‌ايم تا از برگزيدگان و مدال آوران آزمون سال ۲۰۱۴ تقدير و جوايزی به آنها اهدا شود و همچنين آنها را بيشتر و بهتر با آموزش مجازي رياضيات، ال ام اس و طراحي آموزش نوين، آزمون‌هاي رياضي بين‌المللي، المپيادهاي رياضي و تازه‌ترين كتاب‌هاي نشر نخبگان جوان آشنا كنيم.
به گزارش مهر، در آزمون روز جمعه، هزار دانش آموز دبيرستاني شركت كرده‌اند و پس از ارسال پاسخ نامه‌ها براي دانشگاه واترلوي كانادا، شركت‌كنندگان در آزمون واترلو، گواهي شركت در اين آزمون و برندگان نهايي، مدال طلا و نقره دريافت مي‌كنند. 

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif