به گزارش خبرنگار مهر، رضا حسنی خو در پایان نشست مشترک با علی کفاشیان و کارلوس‌کی‌روش در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا به همه شما خدا قوت عرض می‌کنم، چرا که می‌دانم که مدت زمانی را منتظر بودید تا نتیجه این نشست را مخابره کنید.
وی ادامه داد: در مورد نشست باید بگویم که جلسه بسیار خوبی را برگزار کردیم. تقریبا همه ما موافق ادامه کار با کارلوس کی‌روش هستیم از این رو همه تلاش خود را انجام دادیم تا این مربی همچنان به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همکاری کند.
مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان که نماینده ویژه وزیر در نشست امروز بود در ادامه خاطرنشان کرد: یکسری از مسائل مالی و مدیریتی بود که ما در مورد آن صحبت کردیم. این مسائل باید حل شود و به امید خدا با همکاری که کی‌روش انجام می‌دهد ما او را حفظ می‌کنیم.
حسنی خو افزود: تا جایی که امکان داشته باشد ما همه تلاش خود را برای باقی ماندن کی‌روش انجام می‌دهیم اما اگر به هر ترتیبی در نهایت به توافق نرسیم آن وقت مجبوریم که علی‌رغم میل باطنی‌مان به گزینه دیگری فکر کنیم اما همان طور که در ابتدا گفتم ما فعلا همه توان خود را روی حل مشکلات و حفظ کی‌روش گذاشته‌ایم.
وی در پایان گفت: ان‌شاء الله مذاکرات چند روز آینده مثمر ثمر باشد و در نهایت بتوانیم از وجود کی‌روش برای تیم ملی فوتبال ایران کمک بگیریم چرا که این باعث خوشحالی مردم می شود و ما می‌خواهیم همه تلاش خود را به کار ببندیم تا گره‌ای از این مشکل را باز کنیم.