این اخبار داستانی داره که توی این دو سه روز اتفاق افتاد و من پیگیر بودم ، حالا اخبار رو یکی یکی میزارم تا شما هم مطلع بشید.
اولی :
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت : ۱۸:۰۵:۵۶
سایت بورس اوراق بهادار تهران و نمای بازار هک شد



ساعتی پیش شخصی در یکی از شبکه های اجتماعی از هک شدن سایت بورس اوراق بهادار تهران و دامنه نمای بازار به آدرس http://market.tse.ir خبر داد.

خبر دوم :
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت : ۲۰:۲۵:۵۲
تهدید هکرها به افشای اطلاعات بورس تهران



هکرهای سایت بورس اوراق بهادار تهران تهدید به افشای اطلاعات کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات (ITSN) به نقل از افتانا سایت irbourse.com (متعلق به سازمان بورس اوراق بهادار تهران) که در حمله هکری صفحه نخست آن تغییر یافته و سپس از دسترس خارج شده، هنوز محمل باج خواهی هکر هاست.


براساس این گزارش، هکرهای سایت فوق که خود را از گروه ناشناس ها معرفی کرده اند، با تهدید به افشای اطلاعات شرکت های فعال در بورس تهران، یکی از بانک های بزرگ دولتی را نیز هدف بعدی حملات خود معرفی کرده اند.
این گزارش می افزاید، نفوذگران ناشناس با اعلام اینکه دیتابیس اطلاعات شرکت های بورسی در اختیار ایشان می باشد و این هک تنها با هدف نشان دادن بخشی از توانمندی ایشان بوده، گفته اند که پس از حمله بعدی به یک بانک دولتی، افشای دیتابیس مذکور در یک وبلاگ را در برنامه کاری خود دارند.

خبر سوم :

تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت : ۲۱:۱۹:۲۴

انتشار اسامی، نام کاربری و کلمه عبور مدیران وبسایت‌ بورس اوراق بهادار تهران tse، iranbourse و irbourse



به گزارش پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات(ITSN) ساعاتی پیش هکرهای سایت بورس اوراق بهادار تهران تعدادی از اسامی، نام کاربری و کلمه عبور مدیران وبسایت‌های tse، iranbourse و irbourse در سایت pastebin منتشر کردند.


به دلیل رعایت حفظ حریم خصوصی از قرار دادن لینک صفحه معذوریم.