روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 27 و 28 بهمن ماه به عنوان آخرین مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی علمی کاربردی پودمانی دانشگاه جامع علمی - کاربردی اعلام شد.
به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در پذیرش دوره های کاردانی علمی کاربردی پودمانی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی که برای ثبت نام اقدام نکرده اند می توانند در روزهای چهارشنبه 27 بهمن و پنجشنبه 28 بهمن نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام کرده و برای پذیرش در دوره های مذکور ثبت نام کنند.
داوطلبان با دو روش می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. در روش اول می توانند هزینه ثبت نام را به صورت اینترنتی پرداخت کنند و با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
داوطلبان با کارتهای عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است می توانند مبلغ 55 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام پرداخت کنند و کارت اعتباری دریافت کنند.
داوطلبان در روش دوم می توانند با مراجعه به دفاتر پستی منحصراً در باجه های مرکزی شهرستانهای مختلف کشور به جز تهران از ساعت 8 تا 19 نسبت به دریافت مدارک ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.
داوطلبان در تهران می توانند از ساعت 8 تا 19 روزهای چهارشنبه و پنج شنبه منحصراً در مناطق پستی 11، 13، 14، 15،‌16، 17، ‌18 و 19 نسبت به دریافت مدارک ثبت نام اقدام کنند.
ثبت نام در پذیرش دوره های کاردانی علمی کاربردی پودمانی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی تا ساعت 24 روز پنج شنبه 28 بهمن ادامه دارد.