بالا
 تعرفه تبلیغات




 دانلود نمونه سوالات نیمسال دوم 93-94 پیام نور

 دانلود نمونه سوالات آزمونهای مختلف فراگیر پیام نور

صفحه 17 از 28 اولیناولین ... 7151617181927 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 161 تا 170 از مجموع 277

موضوع: جام ملت های آسیا

  1. #161
    O M I D آواتار ها
    • 15,114
    مدير بازنشسته

    عنوان کاربری
    مدير بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    راه های ارتباطی

    پیش فرض

    نشأت اکرم: عراق قادر به دفاع از عنوان قهرماني است


    بازيکنان به شرايط آب و هوايي دوحه و نيز به ورزشگاه ها و استاديوم هاي زيباي آن عادت کرده اند و در اين ميان تماشاگران عراقي نيز نقشي اساسي در بالا بردن روحيه بازيکنان دارند.
    ستاره فوتبال عراق با اشاره به اینکه تیم ملی کشورش قادر به دفاع از عنوان قهرمانی دور قبل جام ملت های آسیاست، گفت: به رغم بازیهای دشواری که داشتیم و خواهیم داشت، اما تمام تلاش خود را برای حفظ جایگاه خود در این رقابت ها به کار خواهیم بست.
    نشأت اکرم بازیکن خط حمله عراقی در گفت و گو با روزنامه قطری الشرق تاکید کرد: تیم ملی عراق به رهبری سیدکای آلمانی و پس از پیروزی بر امارات توانست توان از دست رفته خود را بازیابد و اکنون آماده است تا از نام و آوازه فوتبال عراق با بازیهای بهتری نسبت به بازیهای قبل دفاع کند
    . این بازیکن عراقی که تیم ملی کشورش در بازیهای دور قبل جام ملت های آسیایی به قهرمانی دست یافته بود، از شرایط کنونی تیم ابراز خرسندی کرد و گفت: بازیکنان به شرایط آب و هوایی دوحه و نیز به ورزشگاه ها و استادیوم های زیبای آن عادت کرده اند و در این میان تماشاگران عراقی نیز نقشی اساسی در بالا بردن روحیه بازیکنان دارند.
    وی در پایان با اشاره به حضور شایسته تیم هایی نظیر سوریه و اردن در این دور از رقابت های جام ملت های آسیا، ابراز امیدواری کرد که بازی فینال این رقابت ها با حضور دو تیم عربی برگزار شود.
    زندگی تفسیر سه کلمه است : خندیدن .... بخشیدن .... و فراموش کردن

    .... پس.... بخند .... ببخش .... و فراموش کن

  2. #162
    O M I D آواتار ها
    • 15,114
    مدير بازنشسته

    عنوان کاربری
    مدير بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    راه های ارتباطی

    پیش فرض

    جام ملت‌هاي آسيا 2011- قطر
    اوكازاكي بهترين بازيكن ديدار ژاپن و عربستان شد


    مهاجم تيم فوتبال ژاپن بهترين بازيکن ديدار مقابل عربستان شد.


    شينجي اوکازاکي مهاجم 24 ساله ژاپن به‌عنوان بهترين بازيکن ديدار تيمش مقابل عربستان انتخاب شد.
    اين بازيکن که در تيم شميزو اس‌پالس ژاپن که افشين قطبي هدايت آن ‌را برعهده خواهد گرفت، حضور دارد با هت‌تريک مقابل عربستان اين عنوان را تصاحب کرد.
    اوکازاکي در دقايق 8، 13 و 79 موفق به گلزني در اين ديدار شد.
    ژاپن با اين پيروزي 7 امتيازي و به‌عنوان تيم اول از گروه دوم راهي مرحله يک چهارم نهايي جام ملت‌هاي آسيا شد.
    اين تيم در مرحله بعد بايد به ‌مصاف قطر ميزبان برود.


    زندگی تفسیر سه کلمه است : خندیدن .... بخشیدن .... و فراموش کردن

    .... پس.... بخند .... ببخش .... و فراموش کن

  3. #163
    O M I D آواتار ها
    • 15,114
    مدير بازنشسته

    عنوان کاربری
    مدير بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    راه های ارتباطی

    پیش فرض

    جام ملت‌هاي آسيا 2011 - قطر
    زاكه‌روني: نگران بودم اما حالا خوشحالم


    سرمربي تيم ملي فوتبال ژاپن گفت: نگران بودم که شايد اشتباهاتي داشته باشيم، اما بدون اشتباه کار کرديم.

    آلبرتو زاکه ‌روني، سرمربي تيم ملي ژاپن بعد از پيروزي قاطع 5 بر صفر مقابل عربستان گفت که تيم هميشه در حال پيشرفت او شروع به نشان دادن شايستگي‌هاي خود به عنوان يکي از مدعيان فتح جام ملت‌هاي آسيا کرده است.
    زاکه روني بعد از اين پيروزي بزرگ گفت: از اين نتيجه بسيار خشنودم. ما اولين مانع جام ملت‌ها که صعود از مرحله گروهي بود را به خوبي پشت سر گذاشتيم و بازي به بازي در اين جام در حال پيشرفت هستيم. نگران بودم که شايد اشتباهاتي داشته باشيم، اما بدون اشتباه کار کرديم.
    وي ادامه داد: بازيکنانم نمايشي عالي داشتند. در همه مسابقات دوست داريم نتيجه‌اي خوب بگيريم، اما اگر از نظر جسمي و ذهني آماده نباشيد نمي‌توانيد برنده شويد. ژاپن از نظر آمادگي براي اين مسابقات از بقيه تيم‌ها عقب‌تر بود، اما بايد شايستگي‌هاي خودمان را در اين جام ثابت کنيم.

    زاکه روني به تمجيد از شينجي کاگاوا مهاجم تيم ملي ژاپن و باشگاه بورسيا دورتموند آلمان که البته هنوز موفق به گلزني در اين جام نشده هم پرداخت و گفت: کاگاوا هر روز بهتر و بهتر مي‌شود و خودش را فداي تيم مي‌کند. هم من و هم خودش منتظر گلزني او هستيم، اتفاقي که اطمينان دارم حتما رخ خواهد داد.
    سرمربي سابق ميلان از عملکرد بازيکنان جواني که به اين تورنمنت آورده بسيار خشنود است: ژاپن تيم بسيار جواني است، من بازيکنان جواني را انتخاب کرده‌ام و از آنچه تاکنون اين تيم ارائه کرده بسيار راضي هستم چون گاهي اوقات آنها فوتبالي چشم نواز را به نمايش مي‌گذارند.
    ژاپن روز جمعه در مرحله يک چهارم نهايي بايد به مصاف قطر ميزبان برود. ديداري که زاکه روني آن را براي هر 2 تيم نبردي پرهيجان توصيف مي‌کند: آنها بعد از شکست در اولين ديدار دوباره به بازي‌ها بازگشتند و اکنون بسيار پرانگيزه هستند. از طرفي ژاپن هم در شرايط بسيار خوبي است، بنابراين پيش‌بيني مي‌کنم که ديدار بعدي ما مسابقه‌اي عالي و پرهيجان باشد.


    زندگی تفسیر سه کلمه است : خندیدن .... بخشیدن .... و فراموش کردن

    .... پس.... بخند .... ببخش .... و فراموش کن

  4. #164
    O M I D آواتار ها
    • 15,114
    مدير بازنشسته

    عنوان کاربری
    مدير بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    راه های ارتباطی

    پیش فرض

    ضيافت شام اصحاب رسانه با سفير ايران در قطر برگزار شد


    خبرنگاران و عکاسان ورزشي ايراني شب گذشته با سفير ايران در قطر ضيافت شام دوستانه‌اي را برگزار کردند.

    سهرابي سفير ايران در قطر شب گذشته ميهماني را در رستورانی در دوحه تدارک ديد و اصحاب رسانه ايراني در يک جو دوستانه در کنار همديگر قرار گرفتند و خبرنگاران مصاحبه ها و گزارش هايي را از اين مراسم تهيه کردند.
    در اين ضيافت دوستانه سفير و همه مسئولان ايراني حاضر در مراسم آرزوي قهرماني براي تيم ملي داشتند و ابراز اميدواري کردند تيم ملي با جام به کشور بازگردد.
    در اين مراسم برخي از گزارشگران شبکه هاي تلويزيوني قطر نيز حضور داشتند و از خبرنگاران و مسئولان ايراني گزارش و مصاحبه هاي تهيه کردند.


    زندگی تفسیر سه کلمه است : خندیدن .... بخشیدن .... و فراموش کردن

    .... پس.... بخند .... ببخش .... و فراموش کن

  5. #165
    O M I D آواتار ها
    • 15,114
    مدير بازنشسته

    عنوان کاربری
    مدير بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    راه های ارتباطی

    پیش فرض

    جام ملت‌هاي آسيا 2011- قطر
    فيفا: باخت عربستان مقابل ژاپن، شگفتي بزرگ جام ملت‌ها


    سايت فدراسيون جهاني فوتبال شکست سنگين عربستان مقابل ژاپن را شگفتي بزرگ خواند.


    سايت فيفا در گزارش خود از بازي شب گذشته ژاپن و عربستان که منجر به برد 5 بر صفر چشم‌بادامي‌ها شد، نوشت: پس از دو نتيجه نااميد کننده براي قهرمان سه دوره قبل اين پيکارها، تصور مي‌شد عربستان مقابل ژاپن براي دفاع از اعتبار و آوازه خويش به ميدان قدم گذارد و تلاش کند اما با قبول باخت سنگين 5 بر صفر، در عمل نتيجه‌اي شگفت‌انگيز ثبت شد که در اين جام تاکنون سابقه نداشته است.
    اين منبع رسانه‌اي ادامه داد: هنوز 20 دقيقه از بازي نگذشته بود که ژاپن 3 بر صفر از عربستان جلو افتاد.
    در اين بازي که از گروه دوم در ورزشگاه احمد بن‌علي انجام گرفت، شينجي اوزاکي8، 13، 80 و ريوشي مائدا19، 51 گلزني کردند.
    از اين گروه ژاپن و اردن به مرحله يک چهارم نهايي صعود کردند.


    زندگی تفسیر سه کلمه است : خندیدن .... بخشیدن .... و فراموش کردن

    .... پس.... بخند .... ببخش .... و فراموش کن

  6. #166
    pnugirl
    • n/a

    پیش فرض

    رسول کربکندی: با کره جنوبی در مرحله حذفی جام ملتها روبروشویم ایده ال تر از استرالیاست

    وقتی شاهزادگان سرزمین پارسی غریبانه برای صید نشان طلا عازم دوحه قطر شدند کمتر کسی به فکر صعود تیم قطبی در مرحله مقدماتی بود . اما بازیکنان تیم ایران با بازیهای خوبشان امیدها را در دل هواداران مایوس زده زنده کردند . بدین خاطر طی چند روز گذشته منتقدان تیم ملی به نوعی روزه سکوت گرفتندتا بلکه ارزوی دیرینه مردم ایران بعد از ۳۵ سال با کسب مقام قهرمانی محقق شود بدین منظور گفتگویی را با رسول کربکندی از بازیکنان اسبق تیم ملی ومربیان زبده فوتبال ایران انجام دادیم که در ذیل بخوانید
    تیمها پیشرفت خوبی کردند
    کربکندی نظرش را پیرامون رقابتهای جام ملتها تا بدین جا اینگونه بیان میکند : بازیهای تیمها خیلی نزدیک بهم شده فاصله ها به حداقل رسیده است . حتی همین تیم هند که از دور مسابقات کنار رفت به نظرم نسبت به چند سال پیش پیشرفت خیلی خوبی کرده .در جام ملتهای قطر این نکته موید اینست که هیچ تیمی را نمی توان دست کم گرفت . مثلا همین سوریه را در نظر بگیرید بدون ترس و واهمه از عربستان انان را مغلوب میکند . در برابر ژاپن مدعی نیز بازی خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشت
    انگیزه و همدلی بازیکنان ایران ستودنی است
    دروازه بان اسبق تیم ملی در مورد نقش مربی در بردها و باختهای یک تیم اینگونه پاسخ میدهد در هرموفقیت و شکست نقش مربی تیم بیست در صد است این بازیکنان و مهره های تیم هستند که نقش بسزایی را در سرنوشت یک مجموعه ایفا میکنند .تلاش وانگیزه بازیکنان تیم ایران در مرحله مقدماتی که با صعود انان به دور بعد مسجل شد واقعا ستودنی بود و بایستی به انان یک دست مریزاد جانانه گفت .
    در برابرکره شمالی نتیجه را بردیم
    تیم ایران در برابر کره شمالی خیلی خوب بازی نکرد . کره شمالی خیلی خوب تیم ایران را انالیز کرده بود .به همین خاطر بود که بسته بازی میکردند و فضا ها را میگرفتد .با تیز هوشی کریم انصاریفرد فقط نتیجه را بردیم.
    در مرحله حذفی کره جنوبی ایده ال تر از استرالیا
    ما در این چند سال خیلی زیاد با کره جنوبی چه در بازیهای رسمی - تدارکاتی - و باشگاهی روبه رو شدیم . درسته که انان سطح فوتبالشان از اسیا جدا شده و پیشرفت چشمگیری داشتند ولی به هر علتی و دلیلی خیلی از تیم ایران وحشت دارند . به نظرم چنانچه تیم ایران با کره جنوبی روبه رو شود ایده ال تر از استرالیا است و راحتر میشود به مرحله بعد صعود کرد .
    تاثیر گذاری قطبی در تیم ملی
    با توجه به انتقادهایی که قبل از جام ملتها به افشین قطبی پیرامون مسایل تیم ملی شد وی با دعوت از بازیکنان جوان وبا انگیزه منجمله ایمان مبعلی - کریم انصلریفرد - محمدرضا خلعتبری ...... و کنار گذاشتن بازیکنان پا به سن گذاشته انگیزه مضاعفی را در نزد بازیکنان ایجاد کرد . که این کار وی را به فال نیک میگیریم.
    تا فینال کار سختی داریم
    با توجه به روحیه خوب بازیکنان ایران کار سختی را تا رسیدن به بازی فینال در پیش داریم .همانطور که گفتم اگر انگیزه ها در بچه ها پایین نیایید و مسولان در اردوی تیم ملی حواشی را جمع وجور کنند تیم ملی ایران با اندیشه و تلاش دو چندان میتواند یکی از فینالیستهای جام پانزدهم باشد

  7. #167
    pnugirl
    • n/a

    پیش فرض

    دايسوکه ماتسويي جام ملت‌هاي آسيا را از دست داد


    آلبرتو زاکروني، مربي تيم ملي ژاپن دايسوکه ماتسويي را تا انتهاي جام ملت‌هاي آسيا در اختيار نخواهد داشت. اين ستاره تيم تام تامسک روسيه دچار آسيب از ناحيه ران پا شده و مدتي دور از ميادين خواهد بود.
    ماتسویی 29 ساله در آخرین لحظات پیروزی دو بر یک ژاپن مقابل سوریه آسیب دید و مجبور شد میدان را ترک کند.
    ماتسویی تحت معاینات بیشتر قرار گرفت و به گفته هیدکی کاتو، سخنگوی اتحادیه فوتبال ژاپن مشخص شد که عضله ران راستش پاره شده است.
    هنوز مشخص نیست او تا کی دور از میادین خواهد بود، اما او فعلا به باشگاهش برگشته تا آن‌جا مداوا شود، اتفاقی که نشان می‌دهد او تا پایان جام ملت‌ها نمی‌تواند بازی کند.

  8. #168
    pnugirl
    • n/a

    پیش فرض

    جام ملت‌هاي آسيا 2011 - قطر
    عدنان حمد: توقع چنين بازي ضعيفي را از سوريه نداشتيم


    سرمربي تيم ملي فوتبال اردن گفت: عملکرد بازيکنان سوريه در نيمه دوم خيلي بد بود و توقع چنين بازي ضعيفي را از آنها نداشتيم.
    عدنان حمد، سرمربي تيم ملي اردن، معتقد است گل به خودي دفاع سوريه که منجر به گل تساوي اردني‌ها شد، در راهيابي آنها به مرحله يک چهارم نهايي نقش بسزايي داشت.
    اردن که براي راه يابي به مرحله يک چهارم نهايي تنها به يک امتياز نياز داشت، در دقيقه 15 از حريف عقب افتاد. چند دقيقه بعد نزديک بود که سوريه گل دوم را هم بزند که موقعيت براي آنها از دست رفت، اما اين پايان کار نبود و 15 دقيقه بعد مدافع سوريه با گل به خودي بازي را به تساوي کشاند و بعد از آن گل برتري اردن هم توسط السيفي به ثمر رسيد تا آرزوهاي سوريه براي رسيدن به مرحله يک چهارم نهايي کاملا نقش بر آب شود.

    سرمربي اردن معتقد است اشتباه مدافع سوريه و نقش او در به ثمر رسيدن گل مساوي، بازيکنان اردن را به بازي بازگرداند: هر بازي شرايط خاص خود را دارد، اما اين اشتباه مدافع سوريه بود که باعث شد آنها زير فشار باشند. گل به خودي آنها در وقت خوبي زده شد و زماني بود که ما توانستيم به بازي بازگرديم.
    وي ادامه داد: سوريه خيلي قوي است. آنها بازيکنان خوب با آينده‌هاي درخشان دارند. بازي سختي بود، سوريه چندين موقعيت داشت، اما ما خوب بازي کرديم و بازي را در اختيار داشتيم. متمرکز بازي کرديم و نتيجه گرفتيم. گل دوم نتيجه بازي را مشخص کرد.
    حمد تصريح کرد: عملکرد بازيکنان سوريه در نيمه دوم خيلي بد بود و ما توقع چنين بازي ضعيفي را از آنها نداشتيم. شايد به خاطر موقعيت‌هاي از دست رفته و شرايط بد بازي بود. آنها به ما اين شانس را دادند که بازي را کنترل کنيم. وقتي سوريه گل اول را زد از ما برتر بودند. در نيمه اول اشتباهاتي داشتيم که در نيمه دوم آنها را برطرف کرديم.

    اين دومين بار است که اردن به جام ملت‌هاي آسيا راه پيدا کرده است. آنها در دوره قبل در مرحله حذفي مقابل ژاپن و با ضربات پنالتي شکست خوردند. حمد معتقد است که در اين دوره اردن مي‌تواند بهتر از دوره قبل ظاهر شود. اردن روز جمعه در ورزشگاه خليفه، بازي سختي برابر ازبکستان خواهد داشت.

  9. #169
    pnugirl
    • n/a

    پیش فرض

    جام ملت‌هاي آسيا2011- قطر
    بن‌نواف: سرمربي جديد عربستان به زودي معرفي مي‌شود


    يک مقام فدراسيون فوتبال عربستان گفت: سرمربي جديد تيم ملي را به زودي معرفي مي‌کنيم.
    به نقل از روزنامه عکاظ، پرنس فيصل بن نواف، مسئول بخش جوانان اين فدراسيون، پس از باخت سنگين 5 بر صفر شب گذشته تيم کشورش در مرحله گروهي جام ملت‌هاي آسيا اظهار داشت: دوره فعاليت ناصر الجوهر در تيم ملي بسر آمد. ما به فکر جذب مربي مجرب و توانمند خواهيم بود تا به زودي او را معرفي کنيم.
    اين مقام پس از حذف تيم کشورش از رقابت‌هاي دوحه 2011 افزود: پس از بازگشت تيم ملي، قرار است در جلساتي کار کارشناسي در مورد علل ناکامي تيم عربستان صورت گيرد تا بتوانيم تحولات تازه‌اي در تيم ايجاد کنيم.
    بن نواف ادامه داد: دراين راه از تمامي کارشناسان، مربيان و مديران باشگاه‌هاي کشور کمک خواهيم گرفت. چون با همفکري قصد داريم شرايط تازه‌اي را براي تيم ملي مهيا کنيم.
    قهرمان سه دوره قبل جام‌ملت‌هاي آسيا که در گروه دوم رقابت‌هاي دوحه حضور داشت، در نخستين بازي خود مقابل سوريه 2 بر يک شکست خورد. پس از آن مقامات فدراسيون اين کشور مربي پرتغالي را برکنارکردند و به جايش ناصر الجوهر، جانشين هميشگي مربيان عزل شده در سطح ملي را بکار گماردند ولي در ادامه مرحله گروهي باخت يک بر صفر از اردن و 5 برصفر از ژاپن (بازي شب گذشته) را کسب کرد و با بدترين شکل ممکن از جام حذف شد.

  10. #170
    pnugirl
    • n/a

    پیش فرض

    جام ملت‌هاي آسيا 2011 - قطر
    السيفي: اين بهترين گل عمرم بود


    مهاجم تيم ملي فوتبال اردن گفت: مقابل سوريه بهترين گل عمرم را به ثمر رساندم.
    عدي السيفي گل پيروزي بخشش مقابل سوريه را بهترين گل دوران بازيگري‌اش دانست. اردن با پيروزي مقابل سوريه به مرحله يک چهارم نهايي اين مسابقات راه يافت.
    وي از غفلت مدافعان سوريه استفاده کرد و در دقيقه 59 دروازه اين تيم را باز کرد تا تيمش با پيروزي مقابل حريف به مرحله حذفي جام ملت‌هاي آسيا صعود کند. آنها در مرحله حذفي با ازبکستان بازي خواهند کرد.
    السيفي گفت: اين بهترين گلي بود که تا به حال به ثمر رسانده‌ام. اين اولين گل من در جام ملت‌هاي آسيا بود و برايم گل مهمي بود. براي اردن روز بزرگي بود چون ما 3 امتيازي را که مي‌خواستيم کسب کرديم و به مرحله بعد راه پيدا کرديم.
    وي ادامه داد: بازي خوبي بود و سوريه خيلي قدرتمند بود و خوب بازي کرد، اما فوتبال است و يک تيم بايد ببرد و يک تيم بايد ببازد. به نظر من ما خوب بازي کرديم و مستحق اين پيروزي بوديم.

    السيفي که تيم اردن با گل او به مرحله بعدي راه يافت، به دليل مصدوميت همسترينگ در دقايق پاياني بازي، از حضورش در بازي بعد مطمئن نيست: کمي درد دارم و نمي‌دانم در بازي بعدي مي‌توانم بازي کنم يا نه. امشب براي انجام آزمايشات به بيمارستان مي‌روم و بايد ببينيم که چه پيش مي‌آيد.
    وي در پايان گفت: ازبکستان حريف قدري است. ما پيش از شروع جام ملت‌ها در اردن با آنها بازي کرديم و به تساوي 2 بر 2 رسيديم، اما ما تيم خوبي داريم و به نظرم مي‌توانيم در اين مسابقات خوب بازي کنيم.


صفحه 17 از 28 اولیناولین ... 7151617181927 ... آخرینآخرین

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •