قهوه تلخ

سریال قهوه تلخ شامل سی فصل میباشد که هر فصل حاوی سه قسمت از این مجموعه است. قیمت هر فصل از این سریال 2500 تومان میباشد که در تمامی فروشگاه ها عرضه میگردد و به آسانی قابل خریداری است.

استقبال هم میهنان از سریال قهوه تلخ

سریال جدید مهران مدیری یعنی قهوه تلخ در نمایش خانگی با استقبال فوق العاده هم میهنان روبرو شد. این سریال تنها در روزهای اول فروش خود را به بیش از یک میلیون نسخه رساند و امید است که در بخش های بعدی فروش بیشتری را در پی داشته باشد.
قهوه تلخ که با بازی درخشان بازیگرانی چون مهران مدیری،سیامک انصاری، سحر زکریا، محمدرضا هدایتی، سحر جعفری جوزانی و .. با استقبال بسیار چشمگیری روبرو شد و پیش بینی می شود که قسمت بعدی سریال که از روز شنبه توزیع می شود فروش بالاتری داشته باشد.

تاخیر در توزیع سومین فصل سریال قهوه تلخ

به اطلاع کلیه بینندگان و خریداران محترم سریال قهوه تلخ میرساند به علت تقارن با ایام سوگواری شهادت امام ششم شیعیان، این مجموعه این هفته با سه روز تأخیر از صبح روز سه شنبه توزیع خواهد شد. این تأخیر صرفآ مختص مجموعه سوم بوده و در رویه کلی توزیع تغییری ایجاد نخواهد کرد.




برگزاری اولین مرحله قرعه کشی خریداران قهوه تلخ

اولین دوره قرعه کشی جوایز خریداران مجموعه قهوه تلخ دیروز 89/07/04 با حضور نمایندگان محترم دادستانی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، عوامل سریال و اصحاب رسانه برگزار شد. در این مراسم برندگان 4500 جایزه 200،000 ریالی و 500 جایزه 500،000 ریالی مجموعه اول قهوه تلخ شناخته شدند که از صبح روز یکشنبه با آنها تماس گرفته می شود تا با اعلام شماره کارت بانکیشان ، مبلغ جایزه به حساب واریز گردد.

خواهش مهران مدیری در رابطه با قهوه تلخ

مهران مدیری از هموطنان عزیز که همیشه همراه و حامی او بوده اند خواهش دارد که نسخه کپی قهوه تلخ را از کسی نگیرند. وی درخواست دارد که با توجه به کیفیت و هزینه مناسب نسخه های اصلی قهوه تلخ و هدایای ویژه ای که برای قرعه کشی در نظر گرفته شده است خواهشا کپی نکنید.
برای تهیه مجموعه قهوه تلخ گروه بزرگی مدت ها تلاش کرده اند و زحمت کشیده اند تا لحظاتی شاد را برای افراد خانواده به ارمغان آورند، پس با کپی کردن سریال زحمت این افراد را به هدر می رود. لذا با همکاری هم از کپی کردن آثار جلوگیری کرده و از هنرمندان حمایت نمایید.



و در آخر...


من به عنوان یکی از دوستداران آقای مدیری و یک بیننده به شما دوستان عزیز پیشنهاد خرید این سریال رو میکنم.خودم دو فصلش رو دیدم وکلی خندیدم



منبع خبر:سایت قهوه تلخ